2024-07-23, 19:22
Medlem
Jag vill pröva på den som funkar bäst. Ingenting med sömn osv att göra utan enbart lugnande i princip. Ni med erfarenheter, vilken fungerar bäst för er? Tips tas tacksamt emot!
2024-07-23, 19:28
Avslutad
Vad vill du uppnå med CBD-olja när du lika bra kan tugga skumgummibilar med THC, vad tror du ska hända eller vad skillnaden ska vara?
Cannabidiolen måste in i ditt CNS eller vilka skulle de lokala effekterna vara?
2024-07-23, 19:29
Medlem
Jag har testat det, och det hade inte någon som helst effekt. Och dyrt är det också.
2024-07-23, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunpolisbil
Vad vill du uppnå med CBD-olja när du lika bra kan tugga skumgummibilar med THC, vad tror du ska hända eller vad skillnaden ska vara?
Cannabidiolen måste in i ditt CNS eller vilka skulle de lokala effekterna vara?

Enbart lugnande. Inget annat syfte.

Har du annat tillskott du (hellre) rekommenderar är jag öppensinnad!
2024-07-23, 19:31
Avslutad
Vad betyder öppensinnad för Erichsen i sammanhang som dessa förutom att blind tro... Var finns logiken. Erichsen kan med samma tänkande också smörja in sig med vilken drog som helst och påstå att det är något annat.
2024-07-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Jag har testat det, och det hade inte någon som helst effekt. Och dyrt är det också.

Kompisen rekommenderade mig urstarkt.

Tydligen hade han beställt den här;

CBD 2 procent med THC; https://www.letshemp.se/produkt/naturlig-cbd-olja-2-50ml/

Han gav mig sex droppar. Kände dagen efter att den på något sjukt sätt hade gett effekt.

Menar ni på att det enbart var placebo, det jag upplevde det ögonblicket?
2024-07-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunpolisbil
Vad betyder öppensinnad för Erichseb i sammanhang som dessa förutom att blind tro...

Som omnämnt, kompisen rekommenderade starkt. Så tänkte ge den en chans men ville få folks omdömen innan jag övervägde köp.
2024-07-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555

Kändes som att blodflödet ökade som bara den, detta bara efter 6 droppar (CBD med THC i)

Vad säger ni andra? Placebo effekt? Ingen som går på det regelbundet?
2024-07-23, 21:33
Medlem
Kapuffs avatar
Det står dosen man ska ta på flaskan. Brukar vara några droppar om dan. Min mamma tar det för ledvärk.
2024-07-23, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Det står dosen man ska ta på flaskan. Brukar vara några droppar om dan. Min mamma tar det för ledvärk.

Skulle du kunna fråga mor din vilket märke hon använder (samt med fördel hemsidan). Med THC i eller inte? Det är verkligen en djungel där ute, minst sagt.

Vore hemskt bussigt om du kunde återkomma.
2024-07-23, 22:29
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erichsen
Skulle du kunna fråga mor din vilket märke hon använder (samt med fördel hemsidan). Med THC i eller inte? Det är verkligen en djungel där ute, minst sagt.

Vore hemskt bussigt om du kunde återkomma.

Ja visst, det är nog ingen THC i den dock. Var en pytteliten flaska typ 10ml. Hon tyckte att jag skulle vara försökskanin så jag fick en flaska. Jag smuttade på den, det smakade bra så jag sög i mig allt. Blev lite avslappnad typ.

Jag röker dock hasch dagligen så jag får i mig rätt stora mängder CBD i och med det. Men det verkar fundera på henne. Ska höra med henne och återkommer.
2024-07-24, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Ja visst, det är nog ingen THC i den dock. Var en pytteliten flaska typ 10ml. Hon tyckte att jag skulle vara försökskanin så jag fick en flaska. Jag smuttade på den, det smakade bra så jag sög i mig allt. Blev lite avslappnad typ.

Jag röker dock hasch dagligen så jag får i mig rätt stora mängder CBD i och med det. Men det verkar fundera på henne. Ska höra med henne och återkommer.

Schysst! Ska man beställa från någon random sida bara sådär så kan man säkert förvänta sig det ena eller det andra. Lika bra att gå på någons recensioner istället!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in