Äntligen!
En som förstår hur det egentligen är med Siamak och resterande av den äckliga familjen.
Han är en blåsare som gör allt för att lyckas själv om det även gäller att gola och springa till polisen.
kanske inte så många som egentligen vet bakgrunden i mellan Siamak och Khalil och varför Khalil lämnade firman.
Till att börja med så gick han in i firman med kontant hjälp för inköp utav fordon
vad som sen händer är ju att Siamak som alltid blåst någon och lurat folk som han och familjen alltid gjort.
detta ska vara enligt källor (tungt belastade) personer som han lurat han har panik och blandar in khalil som medlare vilket han ställer upp på och löser saker.
det som Siamak gör då och som nu är att han säger till folk kommer dom hit ringer jag polisen.
Jag kommer sätta dit dom för det ena efter andra han är en liten råtta alltid varit!
det blir slutet mellan dom två då khalil inte accepterar ett sånt beteende och väljer samma dag lämna firman gå från allt och senare startar han sin egna bilfirma.
och det fick siamaks till att helt plötsligt vilja Döda både han och barnen fru och halva sverige.
Han har så mycket fiender både han och hans familj efter allt dom gjort under alla år.
Jag minns tiden när dom var bosatta i klippan och han sprang runt lekte clown och redan på den tiden fanns det stora bekymmer med den familjen.
Så att sitta här rikta misstankar och få tunnelseende åt ett håll kom igen folket det lärde vi väl oss efter Palme mordet att inte göra.