2024-06-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My9494
Helt rätt tror vi tycker samma, men undrar har du inte tagit del av att man skulle skita i om hans barn och fru va i bilen utan man skullle köra på enligt din kompis Siamak, i övrigt så är det sorgligt det som har hänt familjen ä. Men tänker om nu han hade lyckats med att döda några stycken i Helsingborg samt då barnen hade inte det varit mycket värre. Allt finns ju i Encro analysen/ chattarna så det är inte tagit från luften !!

Du tycker synd om familjen nu? Hoppa en sida back så önska du att alla dör i den familjen? Väldigt lågt av dig att ge dig på en syster på det sättet. Tror du på fullaste allvar att en syster efter hon förlorat sin bror ska ha en trekant. Du är det största trollet här. Man lär se i slutändan hur detta utspelar sig.
Citera
2024-06-30, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My9494
Nej det är vad dom jag har hört kanske stämmer det inte, men jag känner bägge familjer och tycker synd om hur han har förstört livet för många människor, det kvittar när kontot är skapat, läser noveller och fantasier så va tvungen och yttra mig, men en sak jag inte kan först när blev det normalt att tycka det är ok att döda fru och spädbarn. Hade respekterat dig mer om du va mer empatisk och objektiv dock ser jag att du värkar tycka det va ok. 😢😢😢

Jo de är klart jag tycker de är fruktansvärt att ge sig på barn och oskyldiga familje medlemmar. Jag tycker också de är fegt att inte kunna vänta på personen i fråga och ge sig på hans familjemedlemmar som säkerligen tycker de som skrivits är fruktansvärt. Jag tycker de är fel från båda sidor. Dock ska man inte ge sig på folk och hata utan någon grund till det. Så som du skriver om syrran exempel verkar ju som att du har något hat emot just henne. De säger väll sig själv att ingen suger eller har trekant efter mord på en familjemedlem. Har dem gjort dig illa eller?
Citera
2024-06-30, 22:21
Medlem
QUOTE=My9494|88734273]Så duktig på döma! Stor applåd till dig. 😂😂
Jag har mina åsikter precis som dig? Eller är det förbjudet? Fritt land alla har sina åsikter.
Eller NEJ det dära gjorde ont i ditt själ och läsa mina åsikter?😬 den familjen slänger sina mordplaner och mord på andra. Och försöker vända allt tvärtom. Även polisen är trött på siamaks förhör 😂där han ger folks namn och gör många till mördare.
Men att polisen inte hittar någon koppling 😂
Syran ligger bakom alla mordbränder på deras hus. Iallafall 2 av dom sista är graniterad.[/quote]
Citera
2024-07-01, 16:41
Medlem
Äntligen!
En som förstår hur det egentligen är med Siamak och resterande av den äckliga familjen.
Han är en blåsare som gör allt för att lyckas själv om det även gäller att gola och springa till polisen.
kanske inte så många som egentligen vet bakgrunden i mellan Siamak och Khalil och varför Khalil lämnade firman.
Till att börja med så gick han in i firman med kontant hjälp för inköp utav fordon
vad som sen händer är ju att Siamak som alltid blåst någon och lurat folk som han och familjen alltid gjort.
detta ska vara enligt källor (tungt belastade) personer som han lurat han har panik och blandar in khalil som medlare vilket han ställer upp på och löser saker.
det som Siamak gör då och som nu är att han säger till folk kommer dom hit ringer jag polisen.
Jag kommer sätta dit dom för det ena efter andra han är en liten råtta alltid varit!
det blir slutet mellan dom två då khalil inte accepterar ett sånt beteende och väljer samma dag lämna firman gå från allt och senare startar han sin egna bilfirma.
och det fick siamaks till att helt plötsligt vilja Döda både han och barnen fru och halva sverige.
Han har så mycket fiender både han och hans familj efter allt dom gjort under alla år.
Jag minns tiden när dom var bosatta i klippan och han sprang runt lekte clown och redan på den tiden fanns det stora bekymmer med den familjen.
Så att sitta här rikta misstankar och få tunnelseende åt ett håll kom igen folket det lärde vi väl oss efter Palme mordet att inte göra.
Citera
2024-07-01, 16:46
Medlem
Kan även tilläggas att detta som finns i en annan tråd
(FB) Skarpladdad handgranat i villaområde i Hyllinge
rör Siamak och var under hans bil och inte var han och Sarris ovänner på den tiden
Citera
2024-07-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lachmeaunoir
Äntligen!
En som förstår hur det egentligen är med Siamak och resterande av den äckliga familjen.
Han är en blåsare som gör allt för att lyckas själv om det även gäller att gola och springa till polisen.
kanske inte så många som egentligen vet bakgrunden i mellan Siamak och Khalil och varför Khalil lämnade firman.
Till att börja med så gick han in i firman med kontant hjälp för inköp utav fordon
vad som sen händer är ju att Siamak som alltid blåst någon och lurat folk som han och familjen alltid gjort.
detta ska vara enligt källor (tungt belastade) personer som han lurat han har panik och blandar in khalil som medlare vilket han ställer upp på och löser saker.
det som Siamak gör då och som nu är att han säger till folk kommer dom hit ringer jag polisen.
Jag kommer sätta dit dom för det ena efter andra han är en liten råtta alltid varit!
det blir slutet mellan dom två då khalil inte accepterar ett sånt beteende och väljer samma dag lämna firman gå från allt och senare startar han sin egna bilfirma.
och det fick siamaks till att helt plötsligt vilja Döda både han och barnen fru och halva sverige.
Han har så mycket fiender både han och hans familj efter allt dom gjort under alla år.
Jag minns tiden när dom var bosatta i klippan och han sprang runt lekte clown och redan på den tiden fanns det stora bekymmer med den familjen.
Så att sitta här rikta misstankar och få tunnelseende åt ett håll kom igen folket det lärde vi väl oss efter Palme mordet att inte göra.

Kungliga skrivit, vilken sjuk jävel som ville skapa massmord mellan grupperingar genom att döda den ena och sprida ryckte att dem andra ligger bakom det är satans jobb, samt att han godkänner att spränga Ks bil när hans barn och fru sitter med i bilen hade inte äns jävulen godkänt, tillslut så blev han avslöjad och hans rätta råttiga ansikte blev officiellt. Bra skrivet till dig stor applåd för den rätta infon
Citera
2024-07-02, 07:18
Medlem
Ja, det har varit ord och inga visor här inne de senaste dagarna.

Nya konton ha tillkommit som vill berätta sin version av hur de ser på Siamak och hans familj. Någon är ju uppenbart så hatisk att de inte drar sig för att fylla på med lite rövarhistorier.

Måste säga att det är uppfriskande.

Allt sedan jag läste fup om då han ville röja Sarris ur världen och sedan lyssnade på honom under rättegången har jag min syn klar. Siamak är en skithög rätt igenom. Bara att lyssna på honom får mig att tycka att han helt enkelt är dum i huvudet. Korttänkt, ljugande och skyllande allt på andra. Till och med på sin egen bror för att skydda sig själv.

Han är dessutom rätt misslyckad som kriminell; dömd och ska nu sitta länge, bror och pappa ihjälskjutna, hus nerbrunna, hans involverande av kumpaner gav dem också långa fängelsestraff och själv är han enligt egna uppgifter utsatt och ansatty av andra intagna.

Han hade en chans att stanna kvar i Spanien och driva restaurang men hatet mot Sarris var för stort. Han återvände hem och sabbade allt för sig och sin familj. Inte minst har han sabbat det för sina två numera tonårsdöttrar. De är nu omhändertagna av soc. Syrran och mamma har tydligen skyddade identiteter och de kommer sannolikt aldrig få uppdraget att ta hand om tjejerna.

Siamak är en misslyckad skithög.
Citera
2024-07-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues

Nya konton ha tillkommit som vill berätta sin version av hur de ser på Siamak och hans familj. Någon är ju uppenbart så hatisk att de inte drar sig för att fylla på med lite rövarhistorier.

Allt sedan jag läste fup om då han ville röja Sarris ur världen och sedan lyssnade på honom under rättegången har jag min syn klar. Siamak är en skithög rätt igenom. Bara att lyssna på honom får mig att tycka att han helt enkelt är dum i huvudet. Korttänkt, ljugande och skyllande allt på andra. Till och med på sin egen bror för att skydda sig själv.

Han är dessutom rätt misslyckad som kriminell; dömd och ska nu sitta länge, bror och pappa ihjälskjutna, hus nerbrunna, hans involverande av kumpaner gav dem också långa fängelsestraff och själv är han enligt egna uppgifter utsatt och ansatty av andra intagna.

Han hade en chans att stanna kvar i Spanien och driva restaurang men hatet mot Sarris var för stort. Han återvände hem och sabbade allt för sig och sin familj. Inte minst har han sabbat det för sina två numera tonårsdöttrar. De är nu omhändertagna av soc. Syrran och mamma har tydligen skyddade identiteter och de kommer sannolikt aldrig få uppdraget att ta hand om tjejerna.

Helt rätt han hade verkligen sina chanser i livet leva som kung! Kan inte förstå hans tankesätt varför han ville allt detta? Varför han förstörde livet på sin familj? Och sina barn? Att han inte tänkte genom 1000 gånger innan han skapa problem till sig själv med människor. Han ville förstöra andra barns liv, andra föräldrars liv och att han skulle leva livet som i askungen lyckligt!
Tyvärr så fungerar det inte i detta samhället.
Gör man någon illa i livet, karma kommer slå 100 gånger rakt genom tillbaka.
Men som sagt han är en hatisk människa på andra som är lyckliga som familj.
Han är en seriemördare som vill inte någon bra. Han är riktigt misslyckad syndare.
Han är en falsk golare som hittar på sina egna historier för att sätta ditt folk.
Citera
2024-07-02, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues

Äntligen så har någon läst på, tycker man ska hålla sig till sanningen och man är intresserad av fantasi så finns det mycket film att titta på, som sagt tragiskt för familjen som blev drabbad oskyldigt men kan göra det klart att den killen har alldeles för många fiender för att man ska svartmåla nån enstakad person.

👏
Citera
2024-07-06, 23:40
Medlem
någon som sitter på info om Oct*vi*n?
Citera
2024-07-21, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NacholibreM
någon som sitter på info om Oct*vi*n?

https://www.krimfup.se/search/khalil-sarris

Denna person som även framträder i de olika trådarna rörande detta fall har plötsligt fått skyddad identitet. Vet någon anledningen? Är det för att han vet att han är en jagad man?
Citera
2024-07-23, 11:04
Medlem
diseuses avatar
Pressmeddelande från domstolen (Tre män döms för delaktighet i mordet på en äldre man i Hyllinge):
Citat:
En 21 årig man döms till fängelse 16 år för att ha utfört mordet på en äldre man i Hyllinge den 3 augusti 2023. Mannen har fått ett lägre straff för att han lämnat uppgifter om andra personer som lett till att även deras brottslighet har klarats upp. Som en följd av det har två män, 20 och 38 år gamla, dömts till livstids fängelse för anstiftan till mord. De tre dömda männen ska betala skadestånd till den dödades mannens anhöriga.

Mordet på en 72-årig man i Hyllinge den 3 augusti förra året filmades av övervakningskameror vid bostaden. Det ledde till att mördaren snabbt kunde identifieras och senare samma kväll greps en nu 21-årig man i Kristianstad. Mannen har erkänt och döms för att ha utfört mordet.

Tingsrätten beaktar att den 21-årige mannen även lämnat uppgifter om andra personer som varit inblandade i mordet. Hans straff sänks därför till fängelse 16 år. Det beror på att tingsrätten, trots att mannen själv har varit åtalad, har bedömt att de uppgifter som han lämnat har utgjort viktig bevisning.

Tillsammans med annan bevisning som t.ex. telefonuppkopplingar, övervakningsbilder och taxibeställningar har ytterligare två män kunnat dömas för delaktighet i mordet. En 38-årig man döms att ha planerat mordet och instruerat mördaren hur det skulle utföras. En 20-årig man döms för att ha följt med mördaren, visat platsen för det planerade mordet samt att sett till att mördaren kördes i taxi till mordplatsen. Båda männen döms till livstids fängelse. Den 20-årige mannen är utländsk medborgare och ska utvisas från Sverige efter avtjänat straff.

De tre dömda männen ska även betala skadestånd till mordoffrets dotter och barnbarn. De ska också vara fortsatt häktade.

Två personer som åtalades för medhjälp till mordet frikänns. Den ena är en kvinna som lät mördaren sova över i hennes bostad natten före mordet. Den andre är en taxichaufför som körde mördaren till Hyllinge.
Helsingborgs tingsrätt, mål: B 5403-23
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in