2024-07-22, 22:49
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Vet inte om störtförälskad är rätt ord, jag är trots allt man. Men ja en gång hände det för länge länge sen, vi träffades 4 gånger och hade pratat i 2 år men sen lämnade hon plötsligt landet och försvann från allt...om hon dog eller vad som hände sen har jag ingen aning om.
Oj, det kallar jag att bli ghostad på ny nivå.

Men ja, ni är fan i mig speciella.... Ni män fattar fan ingenting!!
Citera
2024-07-22, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Har du någon gång varit störtförälskad i någon annan men av någon anledning valt att inte satsa på det? Vad har denna anledning varit? Har du någonsin ångrat det? Varför/varför inte?
Störtförälskad ? Nja, känner att jag inte kan ge fullt ut kärlek till någon det känns som mitt hjärta säger "stopp inte för mycket" och ångrar sällan saker, inte minst kärleken
Citera
2024-07-23, 00:06
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Har du någon gång varit störtförälskad i någon annan men av någon anledning valt att inte satsa på det? Vad har denna anledning varit? Har du någonsin ångrat det? Varför/varför inte?

Har varit störtförälskad men valde att inte satsa. Världar kolliderade, referensramar och livsdrömmar överensstämde inte. Han var uppvuxen på en gård och pluggade på SLU, jag påbörjade min läkarutbildning i Stockholm. Vissa gemensamma intressen och samsyn v.g. sann intimitet räckte en tid men inte hela vägen.

Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Flera gånger. Varje gång har jag valt bort henne för att jag högst troligen mer eller mindre skulle förstöra hennes liv med mina höga krav på disciplin och kvalitet.

Skulle du kunna tänka dig att utveckla lite? Vilken typ av disciplin syftar du på? Och vad har du bedömt som kvalitativt? Hur har det diffat från vad kvinnan/kvinnorna värderat?
Citera
2024-07-23, 01:39
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Oj, det kallar jag att bli ghostad på ny nivå.

Men ja, ni är fan i mig speciella.... Ni män fattar fan ingenting!!

Ja hela hennes familj försvann så antar att dom sysslade med något riktigt jävla suspekt.

Skylla på oss för att ni håller på å krånglar å drar....dålig jävla stil!
Citera
2024-07-23, 01:44
Medlem
Ja, 2 ggr. Första gick inte pga sociala omständigheter, kommer faktiskt aldrig över det. Andra avstod jag pga andra parten var i relation, romantiskt förälskad ville jag det skulle gå rätt till mellan oss eller inte alls plus ville inte va home-wrecker, ångrar inte det beslutet.
Citera
2024-07-23, 03:27
Medlem
nofjuns avatar
Näe, men det beror på att man varit alldeles för dum i huvudet. Inget annat.
Citera
2024-07-23, 03:40
Medlem
Varje dag i gymnasiet.
Citera
2024-07-23, 12:08
Citat:
Ja hela hennes familj försvann så antar att dom sysslade med något riktigt jävla suspekt.

Skylla på oss för att ni håller på å krånglar å drar....dålig jävla stil!
Ja, något suspekt var det nog 🫤

Jag har inte krånglat och dragit.
Citera
2024-07-23, 13:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja, något suspekt var det nog 🫤

Jag har inte krånglat och dragit.

Ja terrorism eller knark tro.

Du kanske inte dragit men en icke-krånglig kvinna finns ju inte eller jo om transkvinnor räknas.
Citera
2024-07-23, 13:57
Citat:
Ja terrorism eller knark tro.

Du kanske inte dragit men en icke-krånglig kvinna finns ju inte eller jo om transkvinnor räknas.
Tänkte oxå någon slags knark kartell 😅

Vette fan om dom räknas hehe.. Eller jo, lite (med betoning) krånglig kan jag faktiskt vara 🫣 men det kan ju även ni 😝
Citera
2024-07-23, 14:20
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Tänkte oxå någon slags knark kartell 😅

Vette fan om dom räknas hehe.. Eller jo, lite (med betoning) krånglig kan jag faktiskt vara 🫣 men det kan ju även ni 😝

Ja jag kanske hade tur, bli inblandad i gängkrig är lite för mycket action för min smak.

Nej egentligen räknas dom ju inte... Nej vi män är alltid logiska, rationella och härliga så att vi skulle vara krångliga är en myt.
Citera
2024-07-23, 14:24
Citat:
Ja jag kanske hade tur, bli inblandad i gängkrig är lite för mycket action för min smak.

Nej egentligen räknas dom ju inte... Nej vi män är alltid logiska, rationella och härliga så att vi skulle vara krångliga är en myt.
Ja det hade du nog 😂 ja härliga är ni men krångla kan ni med göra 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in