Citat:
Cluee är ett offer för förtalssekten, ja.
Försvara Chriopas handlingar.
Vad jag vet är att Joakim i gruppchatt och på sociala medier har sagt sig i egen hög person bevittna en misshandel under en semester. Det borde Sveriges rättssystem uppmärksammas om. Om dom inte redan är det
Rädd? Jag är rädd för att människor kommer att ge falsk tillvitelse för att dom är rädda för Joakim. Det är jag rädd för.
Sluta tramsa nu.
Inkomstdeklarationen är fejk
Iphonen har aldrig befunnit sig hos Anahit, skärmdumpen på det har Jocke skickat in och den är fejk
Jockes berättelse om hur han bevittnade misshandelsfall är fejk
Skärmdumpen från Chrippas påstått tömda bankkonto är från Jocke och den är fejk
Fejksmset där Chrille skriver att hon anklagar Chrille för misshandel och våldtäkt är inskickat av Jocke och det är fejk
Ekobrott ringde aldrig Jocke, det är fejk
Jocke är minst sagt besatt av Linnea.
Försvara Chriopas handlingar.
Vad jag vet är att Joakim i gruppchatt och på sociala medier har sagt sig i egen hög person bevittna en misshandel under en semester. Det borde Sveriges rättssystem uppmärksammas om. Om dom inte redan är det
Rädd? Jag är rädd för att människor kommer att ge falsk tillvitelse för att dom är rädda för Joakim. Det är jag rädd för.
Sluta tramsa nu.
Inkomstdeklarationen är fejk
Iphonen har aldrig befunnit sig hos Anahit, skärmdumpen på det har Jocke skickat in och den är fejk
Jockes berättelse om hur han bevittnade misshandelsfall är fejk
Skärmdumpen från Chrippas påstått tömda bankkonto är från Jocke och den är fejk
Fejksmset där Chrille skriver att hon anklagar Chrille för misshandel och våldtäkt är inskickat av Jocke och det är fejk
Ekobrott ringde aldrig Jocke, det är fejk
Jocke är minst sagt besatt av Linnea.
Och nästa steg är att du lägger fram bevis nu för din punktlista. Kom igen så vi kommer någon vart. Det har gått 6 månader och ingen kan slänga fram några konkreta bevis än.
Smsen var väl inskickade av Jullan enligt Cluee, men han kanske ljög? Hemskt att slänga henne i det bussen då kan man tycka.
Så du outar då en till lögn från Kräftan. Det var intressant.
L har alltså inte tagit någon telefon, men Kräftan påstod det.
Så han bekräftade alltså ytterligare uppgifter som han inte hade någon aning om. Vilken lögnare.
Så inte bara att snuskerier om hans barn, utan även misshandel, stöld, dataintrång och vad mer....
Livsfarlig snubbe.
En annan fråga till dig så som vet allt.
Är Kräftan en kvinnoboxare?