2024-07-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, Jocke skyddar kvinnomisshandlare enlig dig - och Jocke ger sig på brottsoffer enligt dig.

Jag läste nånstans på Flashback att du skall rotera tungan så blir det bäst för Jocke
Lycka till.

På vilket sätt skyddas Jocke menar du?
Genom att inte anmäla att han inte anmälde? Var det inte du som skrev att man ska skita i misstanke om misshandlade kvinnor för att det tar upp resurser?

Ditt andra stycke visar nog mer varför du är besatt av Jocke. Äckligt skrivet av dig 🤮
Citera
2024-07-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej jag fattar, nästan omöjligt att komma ihåg alla vändor hit och dit.
Chrippa säger nu att han ska ta fram allt på Lisens skuld 🤦‍♀️ finns inte den redan ute?

Den finns ute för allmänheten att beskåda. Men jag såg att Chrippa hade lagt in egna tankar som påstående. Nu finns nog en ny anmälan mot honom.
Det läggs på hela tiden.
Han får nog ha en allmän advokat för nu vill nog ingen advokat riskera att få betalt med svarta pengar.
Citera
2024-07-22, 19:13
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
På vilket sätt skyddas Jocke menar du?
Genom att inte anmäla att han inte anmälde? Var det inte du som skrev att man ska skita i misstanke om misshandlade kvinnor för att det tar upp resurser?

Ditt andra stycke visar nog mer varför du är besatt av Jocke. Äckligt skrivet av dig 🤮
Jag har inte skrivit att Jocke skyddas .. försök igen.

Jocke startade ett internet drev där ett förmodat brottsoffer bombades med förtal och skit ... vad gillar du det?
Inte äckligt förstår jag.
Citera
2024-07-22, 19:14
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Den finns ute för allmänheten att beskåda. Men jag såg att Chrippa hade lagt in egna tankar som påstående. Nu finns nog en ny anmälan mot honom.
Det läggs på hela tiden.
Han får nog ha en allmän advokat för nu vill nog ingen advokat riskera att få betalt med svarta pengar.
Vad är en "allmän" advokat?
Citera
2024-07-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Okej, så du påstår då att Cluee ljög om att ha sett en video där hon är blåslagen och vad han hörde när hon ringde. Intressant. Det ska jag lägga på minnet

Jocke uppmanade henne att ringa polisen i Spanien där de vistades, så släpp det nu. Alla har fattat vid det här laget att du har en sjuklig besatthet i allt Jocke gör och säger och försöker tuta i andra ditt skitsnack. Det är inte sunt beteende du har.
Gå och ta hand om din respektive istället, han kan behöva lite omvårdnad efter hur mycket du skämmer ut er på nätet. Usch vilken skam du är för alla utsatta kvinnor. Försvarar kvinnoboxare din jävla pajas och en sopa till ambassadör för rättsväsendet är du. Usch!

Gå och stila till dig för tusan!
Du är besatt av att smutskasta någon så oskyldig som Cluee. Cluee är ett av Jockes offer.

1. Joakim har bevittnat Linnea misshandla Chrippa, sa han, men anmälde aldrig

2. Cluee bevittnade inte någon misshandel och du vet inte om han anmälde
Citera
2024-07-22, 19:39
Medlem
Citat:
Jag vet det kommer helt naturligt. Han kan ljuga om en sak och i nästa andetag säga att han inte sagt så. Det hörde vi när han pratade med Jocke när Linnéa var i lägenheten han inte skulle ha henne där när flickan var det.
Han ljög ju för fan flera gånger under bara en liten stund.

Jag undrar hur mycket han egentligen har ljugit för Linnéa och även Julia.
Han är en vandrande rövhatt.

Och jag ser något intressant. Varför verkar det vara så att de som står benfast på Chrippas sida nu verkar skita i Linnéa fullständigt.

Jag fattar inte. Det är bara ett evigt uppsopande efter honom genom att förvränga allt. Det verkar mer handla om den som skriver än om Chrippa.

Det är intressant. Viktigare att peka finger åt att Jocke är dum än åt personen som hade en masterplan. Riktigt smutsigt och helt enligt mönstret. Vad hon uppgett i förhör har ingen betydelse längre.
Helt enligt planen 👍🏽 De brukar jobba så.
Citera
2024-07-22, 19:40
Medlem
Citat:
Jag har inte skrivit att Jocke skyddas .. försök igen.

Jocke startade ett internet drev där ett förmodat brottsoffer bombades med förtal och skit ... vad gillar du det?
Inte äckligt förstår jag.

Du har flera gånger skrivit att den som anser att Cluee bör anmäla men inte anser att Jocke bör anmäla tycket att Jocke skyddas av vederbörande.

Ja du var riktigt äcklig där som verkar ha snuskiga fantasier kring Jocke. Han är gift och lyckligt så också.

Ang det du nu återigen vänder till något annat kan jag svara att jag inte alls gillade det trots att jag själv skrivit om Linnéa och hur hon var hemsk mot Chrippa. Men det var för att jag mitt jävla dumhuvud trodde på Chrippa. Inte för att Jocke sa det utan på superlögnaren Chrippa. Det har jag skrivit innan så det behöver du inte fråga mig om.
Citera
2024-07-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är intressant. Viktigare att peka finger åt att Jocke är dum än åt personen som hade en masterplan. Riktigt smutsigt och helt enligt mönstret. Vad hon uppgett i förhör har ingen betydelse längre.
Helt enligt planen 👍🏽 De brukar jobba så.

Ja helt otroligt. I början när de flesta trodde på Chrippa att Linnéa var den psykopat han beskrev så fick vi skit för det. Linnéa var så viktig att försvara. Men nu är hon helt kastad under bussen av samma personer. Det handlar tydligen mest om att skita ner Jocke, och och försvara Chrippa. Det i sin tur visar att Linnéa aldrig har varit viktig för dessa vilket är beklämmande.
Läser vi samma fup undrar jag för det jag läser vittnar om en utsatt kvinna.

Jag undrar vad Linnéas föräldrar tänker. Mamman var ju otroligt orolig för sin dotter för inte så länge sedan.
Citera
2024-07-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är Anjos fru. Dom försöker lägga fokus på Anjos & Rasks fruar, skillnaden är den att både Anjo & Rask kan stå för vad dom gör och säger dom behöver inte ljuga eller gå på någons vikt.

Just det, han jagar fruar nu för att försöka få ett drev på dem. Men är folk ens engagerade i fruarna?
Citera
2024-07-22, 19:57
Medlem
Citat:
Vad är en "allmän" advokat?

Skärp dig. Du vet vad jag menar.
Okej. Rättshjälp då som regleras genom hemförsäkringen. Fast det har han väl inte. Linnéa har säkert men de bor ju inte på samma adress så den gäller ju inte där.

Tror du att någon advokat ens vill ta i honom med tång för att riskera få svarta olagliga pengar som betalning som de naturligtvis vet om?
Citera
2024-07-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Just det, han jagar fruar nu för att försöka få ett drev på dem. Men är folk ens engagerade i fruarna?

Han slåss mot väderkvarnar vilket ursprungligen betydde, 'att föra en lönlös och löjeväckande kamp mot inbillade fiender'.

Intressant att han ännu en gång försöker starta drev. Får se om han lyckas lika bra denna gången som innan.
Citera
2024-07-22, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du är besatt av att smutskasta någon så oskyldig som Cluee. Cluee är ett av Jockes offer.

1. Joakim har bevittnat Linnea misshandla Chrippa, sa han, men anmälde aldrig

2. Cluee bevittnade inte någon misshandel och du vet inte om han anmälde

Var har han bevittnat själva misshandeln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in