2024-07-22, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du är besatt av att smutskasta någon så oskyldig som Cluee. Cluee är ett av Jockes offer.

1. Joakim har bevittnat Linnea misshandla Chrippa, sa han, men anmälde aldrig

2. Cluee bevittnade inte någon misshandel och du vet inte om han anmälde

Hej Pallal, kul att du hör av dig 🙂
Jasså, är han ett offer nu också, oj vad ni skrapar ihop offer hit och dit. Ni missar L här i allt som får en örfil i en inspelning av sin sambo där det även finns ett vittne.
Varför är det så viktigt att skydda Kräftans handlingar titt som tätt?
Är det inte viktigt för er vad L blivit utsatt för under en längre tid och se till att boven åker dit?
Eller är du rädd?

1. Som jag skrev i ett annat inlägg så förtjänar nog Kräftan det. Med tanke på hur mycket han utsatt henne för. En snyting kan han väl få, eller hur?
Sen har ju Jocke bland annat haft otaliga samtal med Kräftan om hans livssituation. Historier som Kräftan tutat i Jocke och manipulerat sönder alla i sin omgivning.
Masterplan 👍🏽

2. Det har jag inte skrivit heller. Är det forum för icke-läskunniga eller vad är det frågan om. När har det påståtts att han ska ha sett misshandeln? Han säger ju att han sett en video där hon är blåslagen på hela kroppen. Topsa öronen.
Vi gör såhär istället:
micro svamlade och fegade ur, så då kan du ta och citera Cluee vad han säger i samtalet, från början till slut.
Så kan vi redan ut det för femte gången eftersom det verkar vara svårt att förstå.

Tror du på riktigt att det finns en anmälan i databasen i Spanien? 🙂
Tror du att han har gjort en anmälan här i Sverige?

Hur går det med kvittensen förresten?
Var med och bidra nu till att få fram sanningen. Känns som att du försöker smita undan att reda ut det här.
Citera
2024-07-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja helt otroligt. I början när de flesta trodde på Chrippa att Linnéa var den psykopat han beskrev så fick vi skit för det. Linnéa var så viktig att försvara. Men nu är hon helt kastad under bussen av samma personer. Det handlar tydligen mest om att skita ner Jocke, och och försvara Chrippa. Det i sin tur visar att Linnéa aldrig har varit viktig för dessa vilket är beklämmande.
Läser vi samma fup undrar jag för det jag läser vittnar om en utsatt kvinna.

Jag undrar vad Linnéas föräldrar tänker. Mamman var ju otroligt orolig för sin dotter för inte så länge sedan.

Förkastligt är det.
Alla köpte hans masterplan rakt av och än är den igång.

Jag vet inte vad päronen tänker, men de bör vara oroliga.
Citera
2024-07-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hej Pallal, kul att du hör av dig 🙂
Jasså, är han ett offer nu också, oj vad ni skrapar ihop offer hit och dit. Ni missar L här i allt som får en örfil i en inspelning av sin sambo där det även finns ett vittne.
Varför är det så viktigt att skydda Kräftans handlingar titt som tätt?
Är det inte viktigt för er vad L blivit utsatt för under en längre tid och se till att boven åker dit?
Eller är du rädd?

1. Som jag skrev i ett annat inlägg så förtjänar nog Kräftan det. Med tanke på hur mycket han utsatt henne för. En snyting kan han väl få, eller hur?
Sen har ju Jocke bland annat haft otaliga samtal med Kräftan om hans livssituation. Historier som Kräftan tutat i Jocke och manipulerat sönder alla i sin omgivning.
Masterplan 👍🏽

2. Det har jag inte skrivit heller. Är det forum för icke-läskunniga eller vad är det frågan om. När har det påståtts att han ska ha sett misshandeln? Han säger ju att han sett en video där hon är blåslagen på hela kroppen. Topsa öronen.
Vi gör såhär istället:
micro svamlade och fegade ur, så då kan du ta och citera Cluee vad han säger i samtalet, från början till slut.
Så kan vi redan ut det för femte gången eftersom det verkar vara svårt att förstå.

Tror du på riktigt att det finns en anmälan i databasen i Spanien? 🙂
Tror du att han har gjort en anmälan här i Sverige?

Hur går det med kvittensen förresten?
Var med och bidra nu till att få fram sanningen. Känns som att du försöker smita undan att reda ut det här.
Cluee är ett offer för förtalssekten, ja.

Försvara Chriopas handlingar.

Vad jag vet är att Joakim i gruppchatt och på sociala medier har sagt sig i egen hög person bevittna en misshandel under en semester. Det borde Sveriges rättssystem uppmärksammas om. Om dom inte redan är det

Rädd? Jag är rädd för att människor kommer att ge falsk tillvitelse för att dom är rädda för Joakim. Det är jag rädd för.

Sluta tramsa nu.

Inkomstdeklarationen är fejk
Iphonen har aldrig befunnit sig hos Anahit, skärmdumpen på det har Jocke skickat in och den är fejk
Jockes berättelse om hur han bevittnade misshandelsfall är fejk
Skärmdumpen från Chrippas påstått tömda bankkonto är från Jocke och den är fejk
Fejksmset där Chrille skriver att hon anklagar Chrille för misshandel och våldtäkt är inskickat av Jocke och det är fejk
Ekobrott ringde aldrig Jocke, det är fejk

Jocke är minst sagt besatt av Linnea.
Citera
2024-07-22, 20:53
Medlem
Citat:
Han slåss mot väderkvarnar vilket ursprungligen betydde, 'att föra en lönlös och löjeväckande kamp mot inbillade fiender'.

Intressant att han ännu en gång försöker starta drev. Får se om han lyckas lika bra denna gången som innan.
Starta drev? Kul du e.

Det handlar om att ha rent mjöl i påsen.

Lisen har varit väldigt drivande och hon han trakassera Linnea väldigt hårt från början till start. Lyssna på Anjo och Lisens podd.

Lisen har en skatteskuld. Hon och Anjo har också lurat systemet genom att Lisen har arbetat på Anjo productions AB, men låtit lönen gå till maken för att kronofogden inte ska kunna utmäta hennes lön.

Hon är en parasit lika mycket som Jocke, Jonna, Rask och Chrippa är.

Jocke och Jonna har haft vad är det, 8-10 miljoner i skatteskuld. Sten i glashus.
Citera
2024-07-22, 20:55
Medlem
Citat:
Cluee är ett offer för förtalssekten, ja.

Försvara Chriopas handlingar.

Vad jag vet är att Joakim i gruppchatt och på sociala medier har sagt sig i egen hög person bevittna en misshandel under en semester. Det borde Sveriges rättssystem uppmärksammas om. Om dom inte redan är det

Rädd? Jag är rädd för att människor kommer att ge falsk tillvitelse för att dom är rädda för Joakim. Det är jag rädd för.

Sluta tramsa nu.

Inkomstdeklarationen är fejk
Iphonen har aldrig befunnit sig hos Anahit, skärmdumpen på det har Jocke skickat in och den är fejk
Jockes berättelse om hur han bevittnade misshandelsfall är fejk
Skärmdumpen från Chrippas påstått tömda bankkonto är från Jocke och den är fejk
Fejksmset där Chrille skriver att hon anklagar Chrille för misshandel och våldtäkt är inskickat av Jocke och det är fejk
Ekobrott ringde aldrig Jocke, det är fejk

Jocke är minst sagt besatt av Linnea.

Är du riktigt säker på att det var så han sa? Att han BEVITTNADE själva misshandeln? Han SÅG alltså detta?

Jag tror att det är du som försöker skrämma upp folk kring Jocke.
Senast redigerad av 111-111 2024-07-22 kl. 21:22.
Citera
2024-07-22, 20:57
Medlem
Citat:
Du har rätt i mycket.

Kontot blev väl bannat förmodligen. Så enkelt är det förmodligen.

Många skulle annars kunna vinna på hackningen. Jocke, eftersom Chrippa kvällen innan berättar för Jocke att han inte tänker lämna Linnea och fly(tta) till Dubai. Det var bestämt, ]Jocke hade ordnat visum och allt åt Jullan och som skulle snart bege sig. Både
Jocke säger att han redan dagen innan berättade för Chrippa att Linnea var hackern, men det stämmer inte, Chrippa visste inget om det när han släpptes.

Jocke och Jonna hade länge försökt pressa Cheops att gå tillbaka till Jullan.

Linnea, för att hon upptäckte hans svek.

Julia, för att hon kanske blev bortvald.

Julia har alltid haft bostad men nu har hon faktiskt sett till att ordna ett jobb och fått in Lillen i förskola. Jag tror på henne och har förståelse för att det har tagit lite tid att resa sig. Men nu är hon på rätt väg.

Joakim hade alla fullmakter. Så Julia kunde inte vara delaktig i återskapandet av hans konton.

Jasså ett jobb? Vad för sorts jobb då? Tik tok? Haft bostad javisst men aldrig bott i dem? Bor hon med sin mamma nu då? Innan har hon Kuskat omkring som en parasit och låtit folk och fä ta hand om henne.
Jag tror inte på henne ett dugg. Hon är lömskare än en orm. Det enda hon har rest är ragg och tillsammans med det mest korkade paret, Panjo och Glisen, i världshistorien har hon ljugit ihop sinnessjuka anklagelser.
På tal om lisen så verkar hon ju förakta både Juppe och Nea. Varför är det så?
Jocke höll i taktpinnen för att vinna, vad? Flykten till Dubai? Jonnas förtroende? Sanningen som är illa hörd?
Jocke pressar bara åt det håll han har mest att vinna. Frågan är vad.
Citera
2024-07-22, 20:59
Medlem
Citat:
Förkastligt är det.
Alla köpte hans masterplan rakt av och än är den igång.

Jag vet inte vad päronen tänker, men de bör vara oroliga.

Ja de borde vara oroliga på riktigt för sin dotter.

Ja han har skött det bra utifrån hans synsett.
Men en dag faller luftslottet och han kommer att få stå till svars för en hel del. Så fungerar det i Sverige. Speciellt när det handlar om pengar staten anser är deras och dom är framgångsrika.
Citera
2024-07-22, 20:59
Medlem
Citat:
Masterplan 👍🏽

Jocke, Jocke, medelålders Joakim von panka.

Alla bevis Jocke har visat på det är fejksmskonversationer.

Varför skickade Jocke in fejkkonversationer ifall det han sa var sant?

Vilken masterplan. Jocke är lite för dum för sitt bästa bara
Citera
2024-07-22, 21:01
Medlem
Citat:
Tack. Joakim har spridit fejksmskonversationer förr. Finns dokumenterat där Jocke säger det.

Julia hade ju inlogg på
iPad. Enkel match att lägga till och dra ifrån några passande fraser i raseri.
Många sms som man sett mellan Chrippe och Nea är fyllda med hjärtan och gullgull. Kan vara svårt att ta om man är dumpad av sin förmyndare tillika expojkvän.
Citera
2024-07-22, 21:03
Medlem
Citat:
Starta drev? Kul du e.

Det handlar om att ha rent mjöl i påsen.

Lisen har varit väldigt drivande och hon han trakassera Linnea väldigt hårt från början till start. Lyssna på Anjo och Lisens podd.

Lisen har en skatteskuld. Hon och Anjo har också lurat systemet genom att Lisen har arbetat på Anjo productions AB, men låtit lönen gå till maken för att kronofogden inte ska kunna utmäta hennes lön.

Hon är en parasit lika mycket som Jocke, Jonna, Rask och Chrippa är.

Jocke och Jonna har haft vad är det, 8-10 miljoner i skatteskuld. Sten i glashus.

Du behöver inte utbilda mig i detta. Jag vet hur det fungerar.

Jag undrar hur du VET att Lisen använder medel i sin kropp i syfte att försköna?

Gulligt att du lägger in Chrippa i det facket när du försvarar honom så till den grad att det ser dumt ut.

Men okej, han är en parasit.
Men har han, enligt dig, misshandlat Linnéa?
Citera
2024-07-22, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Just det, han jagar fruar nu för att försöka få ett drev på dem. Men är folk ens engagerade i fruarna?

Han har ju inget annat att komma med så han måste ju ge sig på fruarna nu. För mig så kommer inget nytt upp om tjejerna samma tugg hela tiden. Det är fina tjejer som anklagas på fel sätt.
Citera
2024-07-22, 21:17
Avslutad
Citat:
Ja helt otroligt. I början när de flesta trodde på Chrippa att Linnéa var den psykopat han beskrev så fick vi skit för det. Linnéa var så viktig att försvara. Men nu är hon helt kastad under bussen av samma personer. Det handlar tydligen mest om att skita ner Jocke, och och försvara Chrippa. Det i sin tur visar att Linnéa aldrig har varit viktig för dessa vilket är beklämmande.
Läser vi samma fup undrar jag för det jag läser vittnar om en utsatt kvinna.

Jag undrar vad Linnéas föräldrar tänker. Mamman var ju otroligt orolig för sin dotter för inte så länge sedan.

Det finns ingen tanke på vad kvinnor blir utsatta för det handlar enbart om att försöka sänka Jocke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in