2024-07-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katr00pzz
Ahh, nai det tror jag inte. Finns dock en risk att de släpper ut henne i väntan på straff och att hon då åker till typ Turkiet och är fri, hänt förut och kommer hända igen.

Det kommer det säkert men det är skönt att veta att hon har noll pengar, efter det kostar staten noll och ev ungar blir inte svenskar.

Så kan hon hora i Istanbul och Dubai typ men hon blir äldre och köparna färre och då måste hon öka på sina tricks. Eller bli typ turkisk hemmafru till någon som vet att hon är fast. Blir nog inte så mycket uppdatering då på Insta.
Citera
2024-07-22, 19:01
Medlem
PreciousStoness avatar
Bra inlägg om Gäng-Babianen, men jag har en fundering kring att du nämner Räven, d.v.s. det "Kurdiska Rövhålet".
Diana Babian var ju tillsammans länge med "Greken", som vid den tiden var Rövhålets största fiende.
Därför undrar jag om det är ett skrivfel att hon skulle ha umgåtts med Räven?

Att Diana B reste runt med Scar försökte hon förtvivlat förneka på bl.a. IG, men fjanten Scar var så lycklig av att få vara med horan att han avslöjade det hela, antagligen för att vilja glänsa med "sin" subba!

En bild på Scar (länkad här) ifrån resan "Over The World" med sin Babian!
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Hahaha.. … jag tror jag dööör.
Är det Babianen det handlar om.
Har hela tiden förstått att hon är en ful fisk som fortfarande leker det kriminella livet.

Hon har umgåtts med både Scar och Räven mycket nära håll och var med dem när den värsta perioden av dörrskjutningar på oskyldiga och vanliga dödsskjutningarna ägde rum i Sverige.
Hon nekade till detta och påstod att hon reste själv men polisen visste hela tiden.

Hon var helt troligt väl medveten om vad som hände och ändå valde hon att umgås med skiten.

Hennes föräldrar fick poliser utanför hemmet i Norrland när dörrbomberna var som värst.

Einars flickvän gav sig på henne Diana på ett uteställe i Stockholm
Pojkvännen är ju misstänkt för mordet på Einar.

Tros ha kopplingar till gängmiljö ? Rubriken…
Har kopplingar till gängmiljön.

Vilken liten råtta hon är.

Sedan är det massor med kändisar som följer henne på Instagram och likar det hon gör.
Pischa bland annat men hon lever väl också med en kriminell snubbe.
Lika barn leka bäst.

Så pinsamt är bara förnamnet.
Citera
2024-07-22, 19:11
Medlem
Vet någon var Scar är?

Samt vad är det för föräldrar hon har? Är den kvinnliga motsvarigheten till ”vara bra på fotboll och vilja bli läkare” att ”vara snäll flicka som gärna umgicks med sina syskon och ville bli jurist”?
Citera
2024-07-22, 19:12
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Bra inlägg om Gäng-Babianen, men jag har en fundering kring att du nämner Räven, d.v.s. det "Kurdiska Rövhålet".
Diana Babian var ju tillsammans länge med "Greken", som vid den tiden var Rövhålets största fiende.
Därför undrar jag om det är ett skrivfel att hon skulle ha umgåtts med Räven?

Att Diana B reste runt med Scar försökte hon förtvivlat förneka på bl.a. IG, men fjanten Scar var så lycklig av att få vara med horan att han avslöjade det hela, antagligen för att vilja glänsa med "sin" subba!

En bild på Scar (länkad här) ifrån resan "Over The World" med sin Babian!

Sorry fel av mig.
Jag skrev räven men menar greken.
Greken härjade ju som bäst när hon var på resan med Scar och jag tror faktiskt att båda var med. Det var ju rena kriget mellan Greken och Röven då.

Både Scar och Greken, de är ju båda från ”Söder om Söder” . polare
Scar var väl även polare till Einar tills något hände och han såg till att han dog.

Röven är deras fiende.

Har inte riktigt förstått vem hon egentligen var tillsammans med eller om det var båda..
Både Greken och Scar

Ja den bilden kommer jag ihåg.
Senast redigerad av BallaBella 2024-07-22 kl. 19:35.
Citera
2024-07-22, 19:17
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desdenova
Jag längtar till FUP:n. När de har tömt hennes telefon lär vi exakt veta om hon var tsm med Scar eller inte. Polisen lär vilja koppla henne till en massa kriminella. Kanske en bra bild på de två på stranden i Maldiverna? :-)
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Håll oss uppdaterade skicka gärna PM till mig när fup kommer ut
Citat:
Ursprungligen postat av Desdenova
Det lär nog ta lång tid till åtal men den som väntar på något …
Hon var tillsammans med Ildar Galiyev aka Scar, precis som jag skrev i mitt tidigare inlägg.

Tyvärr så lär vi nog få vänta på FUP:et (c:a 6-9 mån.) eftersom det f.n. är både sommarsemestrar inom rättsväsendet, samt att de allra grövsta brotten har förtur i samband med FU och åtalsprövning.

Babianen sitter där hon sitter, och hon kan spara ihop lite pengar eftersom hon inlåst inte behöver slösa pengar på att köpa solskyddsmedel! 😊
Senast redigerad av PreciousStones 2024-07-22 kl. 19:48. Anledning: Tillägg av egentligt namn för den kriminelle Scar.
Citera
2024-07-22, 19:31
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengtstark
Det är väl bara en åtalspunkt?

-Näringspenningtvätt, grovt brott

Vilka mer åtalspunkter?

Jag uppfattar det inte så eftersom Penningtvätt är ett brott och Grovt brott ett annat.
Hennes häktning kopplas ju även ihop med en skjutning för ett tag sedan.

Är det bara en punkt står det bara en punkt i framställan. Nu står det två.
Citera
2024-07-22, 19:45
Medlem
Det är roliga kommentarer på hennes Instagram.

"Bali may have your heart but the Swedish police has your freedom" - som svar på att hon skrev att "Bali has my heart".

Sen diskuterar de om det var Greken eller Scar hon var tillsammans med och många tipsar om häktningsframställan i den här tråden.

Någon i svaren undrar precis som jag hur hennes föräldrar är och någon annan försvarar dem. Då påpekar folk att hennes bror är dömd - är det någon som vet för vad och förnamn?

Allmänt är folk vääldigt glada att hon åkt fast och tycker att hon förtjänar det.

Lite kul att det där inte går att radera från häktet....
Citera
2024-07-22, 19:45
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Vet någon var Scar är?

t”?
Häktad i Grekland tror jag
Citera
2024-07-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Häktad i Grekland tror jag

Minsann, det är han. Visste att någon större åkt dit, men inte att det var han.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dalens-hitman-sov-med-pistol-under-huvudkudden/
Citera
2024-07-22, 20:04
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hur kan man tro att man kan resa jorden runt som en galning, lyxkonsumera med mera, lägga upp allt på IG och bara tjäna drygt 9000 kr per månad, utan att Ekobrottsmyndigheten lägger sig i? Måste ju saknas några bestick i lådan.
Tror inte de tänker längre än hur många följare de har på Instagram
Citera
2024-07-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katr00pzz
Ahh, nai det tror jag inte. Finns dock en risk att de släpper ut henne i väntan på straff och att hon då åker till typ Turkiet och är fri, hänt förut och kommer hända igen.

Så därför är Adam Farad också fri? Med tanken på det han gjort så borde han sitta inne i finkan för längesen
Citera
2024-07-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
När blev hon anhållen

Undrar jag med kanske på flygplatsen i Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto