Bra inlägg om Gäng-Babianen, men jag har en fundering kring att du nämner Räven, d.v.s. det "Kurdiska Rövhålet".
Diana Babian var ju tillsammans länge med "Greken", som vid den tiden var Rövhålets största fiende.
Därför undrar jag om det är ett skrivfel att hon skulle ha umgåtts med Räven?
Att Diana B reste runt med Scar försökte hon förtvivlat förneka på bl.a. IG, men fjanten Scar var så lycklig av att få vara med horan att han avslöjade det hela, antagligen för att vilja glänsa med "sin" subba!
En bild på Scar (
länkad här) ifrån resan "Over The World" med sin Babian!
Citat:
Ursprungligen postat av
BallaBella
Hahaha.. … jag tror jag dööör.
Är det Babianen det handlar om.
Har hela tiden förstått att hon är en ful fisk som fortfarande leker det kriminella livet.
Hon har umgåtts med både Scar och Räven mycket nära håll och var med dem när den värsta perioden av dörrskjutningar på oskyldiga och vanliga dödsskjutningarna ägde rum i Sverige.
Hon nekade till detta och påstod att hon reste själv men polisen visste hela tiden.
Hon var helt troligt väl medveten om vad som hände och ändå valde hon att umgås med skiten.
Hennes föräldrar fick poliser utanför hemmet i Norrland när dörrbomberna var som värst.
Einars flickvän gav sig på henne Diana på ett uteställe i Stockholm
Pojkvännen är ju misstänkt för mordet på Einar.
Tros ha kopplingar till gängmiljö ? Rubriken…
Har kopplingar till gängmiljön.
Vilken liten råtta hon är.
Sedan är det massor med kändisar som följer henne på Instagram och likar det hon gör.
Pischa bland annat men hon lever väl också med en kriminell snubbe.
Lika barn leka bäst.
Så pinsamt är bara förnamnet.