2024-07-21, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så jag får inte ha synpunkter om försvarsspel för att Häcken har dåligt försvarsspel?

Med samma logik får alltså inte du ha synpunkter om något eftersom Gifflarna är rövdåliga på allt? Ha det kul i div. 1 nästa år.
Inget fel med åsikter , men du ser väl själv hur din logik haltar? Med samma logik borde väl Häcken ligga sist? Du säger emot dig själv och inte så lite heller .
Citera
2024-07-21, 12:51
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Det vittnar ännu mer om hur sjuk deras ineffektivitet varit. Lag med starka försvar ligger aldrig jumbo. Punkt.
Inte jumbo kanske men Halmstad åkte ur via kval 2021 med 26 insläppta. Bara AIK släppte in färre med 25.
Citera
2024-07-21, 12:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Inget fel med åsikter , men du ser väl själv hur din logik haltar? Med samma logik borde väl Häcken ligga sist? Du säger emot dig själv och inte så lite heller .
Nej det är du som inte klarar två tankar samtidigt. Är man toppklass i offensiv är man högt i tabellen. Är man toppklass defensivt bör man också vara högt i tabellen.
Citera
2024-07-21, 12:59
Medlem
Citat:
Nej det är du som inte klarar två tankar samtidigt. Är man toppklass i offensiv är man högt i tabellen. Är man toppklass defensivt bör man också vara högt i tabellen.
Lik förbannat haltar ditt resonemang hur du än vrider och vänder . Enligt din logik borde ju Häcken ligga sist eftersom ni släpper in sjukt mycket mål?
Citera
2024-07-21, 13:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Lik förbannat haltar ditt resonemang hur du än vrider och vänder . Enligt din logik borde ju Häcken ligga sist eftersom ni släpper in sjukt mycket mål?
Vad fattar du inte? Vi har en offensiv men ingen defensiv. Det räcker för en mittplacering i år. VSK har en defensiv men ingen offensiv. Det borde också räcka till en mittenplacering.
Citera
2024-07-21, 13:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Jag brukar tänka på hur det lät från Djurgårdare när världens bästa Ekdal värvades. Jag undrar ofta om dom nu förstår hur vi lite mer objektiva såg på ”storheten” i den värvningen när det begrav sig…
Citera
2024-07-21, 14:00
Medlem
Peking och anlita fd aikare verkar inte vara nån bra kombo .

Norling kickades då han var där , visserligen andra säsongen men ändå.

Och alm lär nog hänga på en väldigt skör tråd om dom torskar även idag .

Visst , Norling har ju åtminstone vunnit titlar som tränare men vad har Alm uträttat i sin tränarkarriär?

Obegripligt val av Norrköping faktiskt
Citera
2024-07-21, 14:05
Medlem
Citat:

Jag vet inte vad du menar är fel på hans logik för det är inget fel, och inte fel att berömma ett annat lag heller som gör nåt rätt.
Kom ihåg att AIK vann sm-guld på att inte släppa in mål och vinna med 1-0, nu har vsk haft problem med målskyttet men visat prov på bra spel och borde ligga högre men dom har verkligen inte haft nåt flyt.
Citera
2024-07-21, 14:58
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag brukar tänka på hur det lät från Djurgårdare när världens bästa Ekdal värvades. Jag undrar ofta om dom nu förstår hur vi lite mer objektiva såg på ”storheten” i den värvningen när det begrav sig…
Konstig hets eftersom:
1. Det varit många skeptiska mot Albin eftersom han är såpass gammal och skadedrabbad
2. Han kom billigt
3. Han har varit ganska bra när han fått spela

Det var nog ingen som förväntade sig Sebastian larsson-leverans tyvärr.
Citera
2024-07-21, 16:06
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Årets genombrott i allsvenskan. Han kommer att göra 10 mål, minst. Bättre än Gulliksen, Layouni och Fallenius, för att dra några snarlika yttrar.
Han har varit väldig bra såklart, men jag har svårt att se någon annan än Elliot Stroud som årets genombrott. Förra året fick han några enstaka inhopp här och där och gjorde det helt ok. Och nu, från början på säsongen i cupen och hela vägen fram till nu så har han i princip dominerat sin kant från kortlinje till kortlinje. Ingen såg det komma. Inte ens jag.
Citera
2024-07-21, 16:10
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Alla som inte vill se mff vinna bör heja på Mjällby nu. Köp våra matchtröjor och gå på bortamatcherna när vi kommer i närheten av er ort. Tillsammans är vi starka!
Mjällby, hela Sveriges lag.
Citera
2024-07-21, 16:20
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Konstig hets eftersom:
1. Det varit många skeptiska mot Albin eftersom han är såpass gammal och skadedrabbad
2. Han kom billigt
3. Han har varit ganska bra när han fått spela

Det var nog ingen som förväntade sig Sebastian larsson-leverans tyvärr.
Klassiskt "vi försöker tona ner hur det lät" -inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in