Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-07, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppkoppling
Spelar ingen roll vad du känner. Fettot är inlåst nu. Slutdiskuterat.
Och du får punda vidare lallare
Citera
2024-07-08, 09:51
Medlem
Vad händer i Eastside? Hört om blåsningar gällande ett parti ladd?
Citera
2024-07-12, 22:02
Medlem
Bor Michae* Blom*vist kvar i Helsingborg?
Citera
2024-07-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Är det inte Blomb*rg ?

Annars my bad
Citera
2024-07-16, 17:34
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vilka i Göteborgs avdelningarna har hamnat i bad/out o left no contact de senaste 10 15 åren?
Citera
2024-07-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Blomber@ ”bor” i Helsingborg kan man säga bor mer i Turkiet.

Bandidos ångrar sig nog att dom inte valde in han på 90-talet.
Då skrattade dessa om Micke då han stod med sin tuppkam som den punkaren han var.
Har dom vetat vilken driven snubbe detta är hans dom valt annorlunda.
Citera
2024-07-18, 00:50
Medlem
Någon som vet varför Jerry inte är president på East Side? Såg att det står Uppsala nu på västen.
Citera
2024-07-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MELBA84
Någon som vet varför Jerry inte är president på East Side? Såg att det står Uppsala nu på västen.
Han har väl aldrig varit aktuell som pres. i eastside? Möjligtvis kanske under den period han var sgt, men inte närmare än så..
Var ganska längesen han flyttade till Uppsala, av vilken anledning vet jag inte även om jag har mina misstankar (det stormade väl en del internt i Uppsala just när han flyttade över)
Även gullan (som förövrigt var vp. i eastside) har ju flyttat på sig nu, orsaken till hans flytt låter jag dock vara osagt, de som bör veta varför vet redan detta.
Citera
2024-07-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Han har väl aldrig varit aktuell som pres. i eastside? Möjligtvis kanske under den period han var sgt, men inte närmare än så..
Var ganska längesen han flyttade till Uppsala, av vilken anledning vet jag inte även om jag har mina misstankar (det stormade väl en del internt i Uppsala just när han flyttade över)
Även gullan (som förövrigt var vp. i eastside) har ju flyttat på sig nu, orsaken till hans flytt låter jag dock vara osagt, de som bör veta varför vet redan detta.

Jerry var pres på East Side , träffar honom ett par gånger. Bara kika gamla bilder så ser du. Gullan är Pres i etuna nu såg jag. Oklar anledning.
Citera
2024-07-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Så då behöver man inte kolla vapnets farlighet utifrån utgångshastighet och inte kolla vems fingeravtryck som fanns på vapnet då det är dömd persons? Varför strunta i Sonny Björks bedömning som avgjort så många fall? Politiskt dom….60 åring ostraffad och fd psykopat till sambo med vänner inom polisen som tydligen känner sig trygg att anmäla en klubbmedlem….de händer inte varje dag eller?
Det finns ingen domstol som lyssnar vad Sonny Björk säger. Han säger det du vill att han ska säga mot betalning. Han har sålt sig och absolut ingen vettig människa lyssnar på honom.
Senast redigerad av Chalkin 2024-07-20 kl. 23:20.
Citera
2024-07-21, 06:43
Medlem
Blir det någon fest i höst hos HA Gbg - gunseredsgården?
Citera
2024-07-21, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Fel igen! Vi vet att han är felaktig dömd alla dagar i veckan året runt men inte så noga med rättssäkerhet i Sverige och framförallt i Bibelbältets Jönköping! Krya på dig…
Tyckte mig se honom igår, vet du om han har permis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in