Citat:
Ursprungligen postat av
Saga23
Hur kommer det sig att han satt ett datum , att de måste skaffa en ny hund senare om Essie inte är tillbaka. Samt de skrev att Essie & Amanda måste vara tillsammans för att de ska kunna fungera ihop som ekipage ? Jättemärklig syn för det är inte så det fungerar med Assistanshund om de är borta ifrån varandra, snarare måste träna mer när hon kommer hem men min teori är att hunden är död eller så har pappan gjort sig av med den på något vis. Samt vill ha livförsäkringen
Inte fan sitter du i tidningen och gråter om du dräpt hunden och vill ha en ny / få pengar på försäkring. Då kan man ju bara kasta fram en chokladask och säga att hunden kommit åt den och dött. Jag grävde ned den i skogen där den ville ligga....
Jag tror någon träffat hunden och fattat tycke för den. Något socialfall där allt inte står rätt till i huvudet som måste ha just den hunden. Den kommer fram om någon vecka då kidnappare inser att det är jävla mycket jobb att hålla den hemligt och kanske inte blev helt som dom tänkt i kombination med hittelön.
Att lura in en hund i en bil även om man inte känner gycker är absolut inte omöjligt. Visar du upp en korv och tilltalar min gycke är jag rimligt säker på att han suttit i baksätet, glad som en bäver och utan ånger. Noll lojalitet det lilla kräket....