2024-07-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Absolut.
Jag kan inte tänka mig att man är en sådan fegis och ryggradslös att man försvarar en kvinnoboxare.

Finns ju en inspelning där han berättar om det, det är ytterligare underlag för att kunna återuppta utredningen.

Absolut och kommer de då fram att han har ljugit då lär ju hans karriär vara över. Hur som helst är det pinsamt för honom.
Citera
2024-07-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Då är det mest troligt att Chrippa gjort det själv men varit för borta av någon anledning att förstå det? Eller ljuger han bara rakt ut om Linnea här?

Han är inte trovärdig överhuvudtaget när han säger det. Så uruselt skådespel. Han försöker spela oförstående men ser så jävla skyldig ut så att man kräks.
En misslyckad fegis med damväska är han.
Citera
2024-07-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Dagens video säger Chrippa " Sen kommer det komma folk och klaga på att vi kör 2 på elscootern, det är väl jag som får leva med det då"

Nej mr egoist, din dotter kan eventuellt få leva på dina dumma handlingar om ni skulle krascha. ALLT handlar inte om dig!

" Jag har världens bästa flickvän nu" varit tillsammans 1 vecka och skickar en syrlig pik till Julia som jag tolkar det.

Han tror han står över alla, lagar, regler you name it. Lite narcistiska vibbar får iaf jag.
Varför blev han av med körkortet?

Är karln helt efterbliven eller? Vilken vuxen människa gör så här?
Citera
2024-07-20, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Absolut och kommer de då fram att han har ljugit då lär ju hans karriär vara över. Hur som helst är det pinsamt för honom.

Absolut, fegisar försvarar kvinnoboxare.
Här skulle det behövas någon som konfronterar Cluee om det.
Citera
2024-07-20, 16:03
Medlem
Citat:
Hur går det för Jullan där tro. Har hon vetat om Kräftans BankID-kod och körde via surfplattan?
Hon har ju haft tillgång till den hela tiden.
Att dessa lågbegåvade människor skulle ha Kräftans mobila BankID på Chloes iPad känns rätt så långsökt. Eller ens veta om att man kan ha det. Det kan vi nog glömma.
Citera
2024-07-20, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Att dessa lågbegåvade människor skulle ha Kräftans mobila BankID på Chloes iPad känns rätt så långsökt. Eller ens veta om att man kan ha det. Det kan vi nog glömma.

Du kan ha BankID på fler enheter.
Jullan är dömd för dataintrång för några månader sedan bara.
Bara som en notis.
Hon har haft tillgång till iCloud på surfplattan, alla meddelanden som skickats fram och tillbaka.
Vart tror du alla prints kommer ifrån?

Jag lägger min röst på Jullan i alla fall som den sluga ormen i drevet.
Senast redigerad av VilaVila 2024-07-20 kl. 16:13.
Citera
2024-07-20, 16:10
Medlem
Citat:
Tror du Jocke kommer att hjälpa honom en gång till med boende?

jag hoppas inte det. jag tycker jocke borde bryta all kontakt med honom. han kommer aldrig tillföra något annat än att parasitera på jocke. han är sociopat. sådana för aldrig något positivt med sig.
Citera
2024-07-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag hoppas inte det. jag tycker jocke borde bryta all kontakt med honom. han kommer aldrig tillföra något annat än att parasitera på jocke. han är sociopat. sådana för aldrig något positivt med sig.

Jag tycker också det. Jocke måste tänka på sig själv för han ska finnas där för sin familj. Hans bror är inte tacksam och han beter sig som han vill få fängelsedomar. Jocke må ha fel och brister, det har alla men Chrippa är något extra. Nej låt han klara sig själv, han går ju mot 40.
Citera
2024-07-20, 16:20
Medlem
Citat:
Jag vet. Har det själv.

Citat:
Hon har haft tillgång till iCloud på surfplattan, alla meddelanden som skickats fram och tillbaka.

Tror? Det behöver man inte tro. Förstår inte varför du ens ställer frågan till mig.

Det jag ifrågasätter är om dessa lågbegåvade människor ens vet att man kan ha mobilt BankID på flera enheter. Och dessutom på Chloes iPad. Känns långsökt som sagt.

edit: Om ansiktsupplåsning är aktiverat så är också en kod aktiverat, den koden krävs om inte ansiktet känns igen, eller om man startar om telefonen. Det säger alltså ingenting att ansiktsupplåsning var aktiverat, helt irrelevant. Bara att låsa upp telefonen med koden. Vem som helst som hade hans kod kunde alltså utföra det. Och det hade L garanterat.
Senast redigerad av frason 2024-07-20 kl. 16:27.
Citera
2024-07-20, 16:43
Medlem
Citat:
Jag tycker också det. Jocke måste tänka på sig själv för han ska finnas där för sin familj. Hans bror är inte tacksam och han beter sig som han vill få fängelsedomar. Jocke må ha fel och brister, det har alla men Chrippa är något extra. Nej låt han klara sig själv, han går ju mot 40.

Och mitt i allt detta så finns det ett litet barn också, om man medvetet gör brott så bryr man sig inte så mycket om sitt barn kan jag tycka.
Citera
2024-07-20, 17:24
Medlem
Citat:
Jullan är dömd för dataintrång för några månader sedan bara.
Bara som en notis.

Jag lägger min röst på Jullan i alla fall som den sluga ormen i drevet.

Ja det är ju det med BankID på flera enheter som fick mig att börja fundera. Det låter mer logiskt att det är Julia som har gjort det.
Om det skulle bli något av detta, kan man se IP-adress vid varje kvittering med BankID?

Hon är ju som sagt redan dömd för liknande.
Citera
2024-07-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det är ju det med BankID på flera enheter som fick mig att börja fundera. Det låter mer logiskt att det är Julia som har gjort det.
Om det skulle bli något av detta, kan man se IP-adress vid varje kvittering med BankID?

Hon är ju som sagt redan dömd för liknande.
Fast det är ju inte relevant, det där med att telefonen var/är låst med ansiktsupplåsning som det har tjatats om här hindrar absolut ingenting. Man har en kod som backup till ansiktsupplåsningen som alternativ t.ex. om ansiktet inte känns igen eller man startar om telefonen, då måste man knappa in koden. Garanterat vet Linnea Kräftans koder till telefonen.

Ja. IP och plats sparas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in