2024-07-20, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Kvittens görs med kod, inte ansiktsigenkänning.

Efter du har granskat och skickat in får du en kvittens som du kan spara som pdf.
Vad för kod till kvittens menar du?

Saxat från BankID support:
Ansiktsigenkänning i BankID
BankID-appen för iOS fungerar med Face ID. Däremot stöds inte ansiktsigenkänning i Android.
Senast redigerad av VilaVila 2024-07-20 kl. 13:08.
Citera
2024-07-20, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Efter du har granskat och skickat in får du en kvittens som du kan spara som pdf.
Vad för kod till kvittens menar du?

Saxat från BankID support:
Ansiktsigenkänning i BankID
BankID-appen för iOS fungerar med Face ID. Däremot stöds inte ansiktsigenkänning i Android.
I mobilt BankID. Som jag skrev, kvittens kräver kod i mobilt BankID. Går inte att kvittera med ansiktsigenkänning.

Hon behövde alltså inte hans ansikte för att göra det..
Citera
2024-07-20, 13:27
Medlem
Slussenyaos avatar
Hur går det igentligen med folkbokföringsbrotten och penningtvätt och skatteverket osv? Är det verkligen så att dom bara skiter I crippa för han är utomlands jämt? Jag har med skulder och anställning då är jag utmätt men han får ju pengar på annat sätt. Men en utmättning kan dom göra på adressen han är skriven på ju? Verkar konstigt allting tycker jag.
Citera
2024-07-20, 13:29
Medlem
Citat:
Varför tror du att han för över pengar till L så att hon sen får betala saker så att hon får ett kvitto
Han utnyttjar de i sin omgivning så att han kan slippa undan allt.

Men de kommer ju att veta det. Hennes ekonomi kollas ju också i när de kommer.
Citera
2024-07-20, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
nu står ju junior med skulder över öronen. han vill nog inte stå skriven på en adress där han faktiskt bor. han kan ju inte stå på något kontrakt som en hederlig hyresvärd tillhandahåller. när dom gör kreditupplysningen så är det tvärstopp. så han är beroende av någon annan som ska stå på kontraktet. och det där med hederlig hyresvärd är det som gör att han nu får betala svart till någon babbe familj för att kunna bo i deras källare eller vind. för linnea har ingen inkomst så hon kan inte heller stå på ett kontrakt. så det är babbeluring marknaden som gäller för honom. han är en tält ziggis.

Tror du Jocke kommer att hjälpa honom en gång till med boende?
Citera
2024-07-20, 13:33
Medlem
Citat:
Garanterat.
Kanske imorgon, men det kommer komma.
Han skiter fullständigt i de andra. De ska göra som han säger.

Därav kanske det var så viktigt att få L att ta tillbaka anmälan. I och med att hon et så pass mycket saker så ligger Kräftan jävligt risigt till. Han måste ju nu se till varje dag att den här utredningen inte återupptas.
Det roliga är att Kräftan påstår att de båda valt att inte medverka.
Det har aldrig funnits någon anmälan gentemot L, varken om barnfridsbrott, misshandel eller något annat trams han kommit med.
Så vilken medverkan är det han drar sig ur undrar jag

Så hur var det nu med Cluee och den blåslagna L som han bevittnade...locket las på där och sen hyllas Cluee till skyarna av Kräftan.

Vad har Kräftan sagt/gjort för att Cluee inte ska anmäla han för kvinnomisshandel? För han försvarar väl inte kvinnoboxare och skulle Väl inte heller hitta på något sådant..eller?

Vem fan är Cluee och vad kan han anmäla?
Citera
2024-07-20, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vem fan är Cluee och vad kan han anmäla?

Han påstår att han sett en video med L blåslagen i samband med ett bråk mellan Kräftan och L. Hon ska ha ringt och grinar.

Det är knäpptyst om den händelsen.
Citera
2024-07-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
I mobilt BankID. Som jag skrev, kvittens kräver kod i mobilt BankID. Går inte att kvittera med ansiktsigenkänning.

Hon behövde alltså inte hans ansikte för att göra det..

Så du menar att steget efter att ha granskat och skickat in så behövs mobilt BankID åter igen för att kunna få kvittensen?
Citera
2024-07-20, 15:03
Medlem
Citat:
Han påstår att han sett en video med L blåslagen i samband med ett bråk mellan Kräftan och L. Hon ska ha ringt och grinar.

Det är knäpptyst om den händelsen.

De där tror jag var för att få en kontakt med Jocke på nått sätt, hålla igång dramat.
Citera
2024-07-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
De där tror jag var för att få en kontakt med Jocke på nått sätt, hålla igång dramat.

Ingen aning faktiskt, men om man utgår från att det är sant så är ju Cluee ett vittne då han både hört Kräftan skrika i bakgrunden och sett på video att hon är blåslagen.
Anmärkningsvärt att det sopades under mattan. Försvarar han en kvinnoboxare?

Så vad hände egentligen? Det var ju i samma veva som de hittade på att de hade gått skilda vägar. Var det så att det bara är ett påhitt och de tutade i Cluee att gå deras ärenden?
Citera
2024-07-20, 15:34
Medlem
Citat:
Ingen aning faktiskt, men om man utgår från att det är sant så är ju Cluee ett vittne då han både hört Kräftan skrika i bakgrunden och sett på video att hon är blåslagen.
Anmärkningsvärt att det sopades under mattan. Försvarar han en kvinnoboxare?

Så vad hände egentligen? Det var ju i samma veva som de hittade på att de hade gått skilda vägar. Var det så att det bara är ett påhitt och de tutade i Cluee att gå deras ärenden?

Jag tror att dom fick ingen kontakt med Jocke han var på semester svarade inte när chrippa & linnes hörde av sig, dom ville hålla igång dramat för dom tjänade pengar på det, så använde dom cluee för då fanns chansen att Jocke skulle svara.
Och är det inte så och cluee verkligen har bevittnat detta då stöttar han ju verkligen en kvinnomisshandlare och då borde han stå till svars för de.
Citera
2024-07-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tror du Jocke kommer att hjälpa honom en gång till med boende?

Jag tror att Chrippa på nått sätt kommer klanta till det igen, och Jocke kommer vara den som stöttar upp i slutänden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in