2024-07-19, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Wow är jag en bitch nu också? För att jag har en helt annan åsikt än dig.
Jocke, Anjo och Rask träffas privat dom är vänner och det har dom varit i många år, allt visas inte i kameran. Dom hade även sina respektive med sig.
Jocke & Jonna har väl pratat om saker i podden precis så som Chrippa pratar i sina streams varje dag.
Konstigt att du tror att jockes barndom är falskt när hans egna bror Jacke tror på honom och helt har ändrat sina tankar, men men det är upp till dig, dock kan jag ge dig ett råd att inte kolla eller lyssna så mycket på Jocke för du blir bara arg och upprörd, tänk på hjärtat.
Jacke har inte sagt eller skrivit att han tror på honom, det är något du har konstruerat och som är en del av din desinformationskampanj. Var god posta bevis för ditt påstående, för att Jacke skrivit att han har mycket att bearbeta eller har fått reda på något han inte visste om tidigare efter en dag med intervjuer betyder inte på något sätt att han är pånyttfödd med en helt ny och kristallklar världsbild. Att Jocke berättar för dig vad Jacke tyckte eller tänkte betyder ingenting, vi vet alla att Joakim är en notorisk lögnare.

Var god citera herr Berg eller sluta komma in här och vräka ur dig detta påstående dagligen. Det du påstår är något som Joakim har sagt och inte något Jacke har berättat.

Det kommer sannolikt ett segment i dokumentären där Jacke får ta del av en litet urklipp dom som 6000 sidor av dokumentation som finns i ärendet och där han höjer på ett ögonbryn åt detta. Sen då? Ja, det var det och det förändrar ingenting. Joakim är fortfarande en psykopat som gör allt för att förnedra sin familj för att mamman var tvungen att vara osjälvisk och välja sina andra barns säkerhet och psykiska hälsa och att ge Joakim vård framför att ha hela familjen samlad. Det var och är Joakims egna handlingar som förde honom dit och är inget normalt beteende för en 8-åring. Han behövde vård, men förblev empatistörd, så hans mamma hade rätt hela tiden.

Mamman trodde visserligen att felet var somatiskt eftersom hon vägrade tro att hennes son var ond. Att han är ond råder det inte längre något tvivel om och han är fortfarande en mycket sjuk individ.
Citat:
Men varför tycker du att det är så jobbigt med något som hände för 6 år sedan?
Alla dessa youtubers är vuxna människor som tar egna beslut.
detta är ett talande exempel för hur hjärntvättad du är. Joakim försummar sina barn och sin fru med ursäkten att han hade en tuff uppväxt.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-19 kl. 20:52.
Citera
2024-07-19, 21:02
Medlem
Citat:
Jag skrev ju det i förra inlägget att Jonna ibland behöver ge han en spark i baken svårare än så har det inte varit, klart han mår dåligt och Jonna stöttar ju honom i det och förstår att han inte mår bra.
Du snackar mycket om att dom andra snackar om Chrille men Chrille sitter varje dag och pratar om Rask och Anjo samt deras fruar, dom kör samma grej.
Ja dom hade en grillning med sina respektive inte så konstigt med tanke på att dom varit vänner i flera år.
Alltså du är medveten om att Jocke & Jacke har en fin kontakt nu efter dokumentären?
Det är inte sunt att ha ett sånt hat mot en person man inte känner.
Har vi lyssnat på samma podd? Hon ifrågasätter honom mer än så.

Det är en stor skillnad på Chrippas få och små uttalanden, som alltid baserar sig på sanningen om Joakim, Rask och Anjo. Joakim med sektmedlemmar har spridit rena lögner om Chrille, Linnea, Linneas familj, Jacke, Tomas, Annika och Jackes familj. Ska vi bearbeta varje påstående?

Varför hittade Jocke på att Linnea hade anmält Chrippa för våldtäkt, efter att han hade suttit på häktningsförhandlingen och fått ta del av brottsrubricering? Det var en lögn, med syfte att få Linnea att verka klandervärd, eller vad har du för konspirationsteori kring den lögnen?

Varför gick Jocke ut med att Linnea ljugit ihop en misshandel? Jocke har väl varit tydlig med att han är säker på att Chrippa är en sån som slår tjejer redan långt innan denna incident, eller har jag fel?

Dom har inte varit vänner. Joakim anmälde Rask så sent som i slutet av förra året och vad du baserar att Jocke och Jacke skulle ha en fin kontakt på får du allt klargöra.

Du skriver så mycket trams och desinformation så det är löjligt.
Citera
2024-07-19, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jacke har inte sagt eller skrivit att han tror på honom, det är något du har konstruerat och som är en del av din desinformationskampanj. Var god posta bevis för ditt påstående, för att Jacke skrivit att han har mycket att bearbeta eller har fått reda på något han inte visste om tidigare efter en dag med intervjuer betyder inte på något sätt att han är pånyttfödd med en helt ny och kristallklar världsbild. Att Jocke berättar för dig vad Jacke tyckte eller tänkte betyder ingenting, vi vet alla att Joakim är en notorisk lögnare.

Var god citera herr Berg eller sluta komma in här och vräka ur dig detta påstående dagligen. Det du påstår är något som Joakim har sagt och inte något Jacke har berättat.

Det kommer sannolikt ett segment i dokumentären där Jacke får ta del av en litet urklipp dom som 6000 sidor av dokumentation som finns i ärendet och där han höjer på ett ögonbryn åt detta. Sen då? Ja, det var det och det förändrar ingenting. Joakim är fortfarande en psykopat som gör allt för att förnedra sin familj för att mamman var tvungen att vara osjälvisk och välja sina andra barns säkerhet och psykiska hälsa och att ge Joakim vård framför att ha hela familjen samlad. Det var och är Joakims egna handlingar som förde honom dit och är inget normalt beteende för en 8-åring. Han behövde vård, men förblev empatistörd, så hans mamma hade rätt hela tiden.

Mamman trodde visserligen att felet var somatiskt eftersom hon vägrade tro att hennes son var ond. Att han är ond råder det inte längre något tvivel om och han är fortfarande en mycket sjuk individ.
detta är ett talande exempel för hur hjärntvättad du är. Joakim försummar sina barn och sin fru med ursäkten att han hade en tuff uppväxt.

Jacke la ju själv upp det på instagram.
Han försummar inte sin fru och barn, du lever för dit hat mot Jocke, det kan du göra men du kan inte säga att en person är empatistörd som du inte ens känner, du får verkligen kast ur dig vilken skit som helst, usch!
Jag tror till 100 procent att Jacke kommer få visa det han vill i dokumentären oroa dig inte för de.
Det är aldrig ett barns fel att föräldrarna inte kan ta hand om dom.
Citera
2024-07-19, 21:35
Avslutad
Citat:
Har vi lyssnat på samma podd? Hon ifrågasätter honom mer än så.

Det är en stor skillnad på Chrippas få och små uttalanden, som alltid baserar sig på sanningen om Joakim, Rask och Anjo. Joakim med sektmedlemmar har spridit rena lögner om Chrille, Linnea, Linneas familj, Jacke, Tomas, Annika och Jackes familj. Ska vi bearbeta varje påstående?

Varför hittade Jocke på att Linnea hade anmält Chrippa för våldtäkt, efter att han hade suttit på häktningsförhandlingen och fått ta del av brottsrubricering? Det var en lögn, med syfte att få Linnea att verka klandervärd, eller vad har du för konspirationsteori kring den lögnen?

Varför gick Jocke ut med att Linnea ljugit ihop en misshandel? Jocke har väl varit tydlig med att han är säker på att Chrippa är en sån som slår tjejer redan långt innan denna incident, eller har jag fel?

Dom har inte varit vänner. Joakim anmälde Rask så sent som i slutet av förra året och vad du baserar att Jocke och Jacke skulle ha en fin kontakt på får du allt klargöra.

Du skriver så mycket trams och desinformation så det är löjligt.

Men allt de där har ju kommit från Chrippa det är ju han som har gett Jocke informationen förstår inte du de?
Jocke & Jacke börjar få en fin kontakt igen, låt dom få ha det.
Jag vet inget om jockes anmälan på rask men jag vet att dom har varit vänner i många år.
Det konstiga är att du blir så upprörd men andra har gått vidare.
Citera
2024-07-19, 22:05
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Men varför tycker du att det är så jobbigt med något som hände för 6 år sedan?
Alla dessa youtubers är vuxna människor som tar egna beslut.

Det är mer lustigt än störande när hövding psykopaten dissar alla rövslickare runt sig genom att spotta sanningen.. att dom vore inget utan honom.
Rövslickarna hyllade låten direkt lol.
Citera
2024-07-19, 22:17
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Han försummar inte sin fru och barn, du lever för dit hat mot Jocke, det kan du göra men du kan inte säga att en person är empatistörd som du inte ens känner, du får verkligen kast ur dig vilken skit som helst, usch!
Jag tror till 100 procent att Jacke kommer få visa det han vill i dokumentären oroa dig inte för de.

Vissa barn är dock för onda vilket Jocke var och är.
Han smetade ju blod på väggarna och skar sig själv.. och hävdade i Chrippas och Jockes första bråk genom videos.. efter att Chrippa berättade offentligt om händelsen.......... ATT.... det fortfarande är så att småsyskonen och mamman är skyldiga till att idiotjocke 9 år skar sig själv och blodade ner en hel övervåning för att sen skylla ifrån sig.. vilket tydligen var droppen för resten av familjen, kan haja varför.
Citera
2024-07-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Konsekvenser av ett handlande.

Finns två vägar antingen så går hon ut offentligt och ber ursäkt för vad hon har sagt och gjort emot
Chiloé

Eller låter Straffet ha en mening.

Valet är hennes.
Du är sjuk och behöver vård.
Linnea ska inte behöva stå till svars för något förtalssekten spridit eller ljugit om.

Börja ifrågasätt Julia och Joakim som aldrig anmälde ”brottet” mot Lillen. Båda två visste att hon var oskyldig men ville sätta dit henne för brott hon aldrig begått. Hänga ut henne som skyldig till barnmisshandel och låta folkdomstolen bestående av duperade fans dela ut straffet. Dom både skrämdes, dödshotade och utkrävde hämnd mot Linnea.

Jocke och Julia hade inte stake nog att gå till polisen med sina patetiska falska anmälningar.

Du skriver koordinater till adresser som redan är offentliggjorda för att låtsas att du vet något någon annan inte vet.

Du hotar mig, Chrippa och Linnea och slickar Jockes röv. Gör samhället en tjänst och lägg in dig.
Citera
2024-07-20, 01:23
Medlem
Citat:
Nej de gjorde han inte. Han la ut det jag sa. Inget mer och inget mindre.

Jag kan säga att han är empatistörd. Han har aldrig gjort något som gynnar någon annan än han själv, han gråter inte, han känner ingen ånger, han ljuger om det gynnar honom, han förstör familjer, han manipulerar och utnyttjar, han förstör människors liv och njuter av det, för han gör om de så ofta han har möjligheten å göra de. Han lever på sitt hat.

Jocke försummar sina barn och sin fru. Det är inte barnen eller Jonnas fel, det är Joakim som väljer bort dom. Han tar inte hand om dom, men han exploaterar dom.

Hans barn kommer få höra honom hänga ut mormor, morbröder, ”morfar” och hota med självmord. Det är sånt Joakim har lagt ut för att folk ska få se och ta del av.

Kom inte å påstå att jag hatar Joakim för att jag ifrågasätter hans empatiska förmåga, hans föräldraskap och genomskådar hans lögner och modus.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-20 kl. 02:04.
Citera
2024-07-20, 05:44
Medlem
Kan jag få hjälp att ta reda på svaret på följande frågor

När öppnar Lundell spa?
Är Jonna gravid?
Citera
2024-07-20, 06:17
Avstängd
Citat:

Jag kan säga att han är empatistörd. Han har aldrig gjort något som gynnar någon annan än han själv, han gråter inte, han känner ingen ånger, han ljuger om det gynnar honom, han förstör familjer, han manipulerar och utnyttjar, han förstör människors liv och njuter av det, för han gör om de så ofta han har möjligheten å göra de. Han lever på sitt hat.

Jocke försummar sina barn och sin fru. Det är inte barnen eller Jonnas fel, det är Joakim som väljer bort dom. Han tar inte hand om dom, men han exploaterar dom.

Hans barn kommer få höra honom hänga ut mormor, morbröder, ”morfar” och hota med självmord. Det är sånt Joakim har lagt ut för att folk ska få se och ta del av.

Kom inte å påstå att jag hatar Joakim för att jag ifrågasätter hans empatiska förmåga, hans föräldraskap och genomskådar hans lögner och modus.

Jag tycker mer att du beskriver deras mor. Faktiskt en helt perfekt beskrivning av henne.

Det är otroligt att Jocke klarat sig så bra trots den satkärringen.

Du skriver om vad hans barn ska få veta om vad du anser att han gjort. Spel på känslor. Manipulativt. Usch.
Citera
2024-07-20, 07:46
Medlem
Citat:
Du är sjuk och behöver vård.
Linnea ska inte behöva stå till svars för något förtalssekten spridit eller ljugit om.

Börja ifrågasätt Julia och Joakim som aldrig anmälde ”brottet” mot Lillen. Båda två visste att hon var oskyldig men ville sätta dit henne för brott hon aldrig begått. Hänga ut henne som skyldig till barnmisshandel och låta folkdomstolen bestående av duperade fans dela ut straffet. Dom både skrämdes, dödshotade och utkrävde hämnd mot Linnea.

Jocke och Julia hade inte stake nog att gå till polisen med sina patetiska falska anmälningar.

Du skriver koordinater till adresser som redan är offentliggjorda för att låtsas att du vet något någon annan inte vet.

Du hotar mig, Chrippa och Linnea och slickar Jockes röv. Gör samhället en tjänst och lägg in dig.

Stopp nu.
Jocke var inte vittne till någon händelse gällande barnet, varken till någon misshandel eller har någon del i att Kräftan påstått att L ska ha sagt att han tänder på sitt egna barn. Det här är helt Jullans och Kräftans ihopkok.

Det var Jullan, hennes mamma och syrra enligt hennes egna utsago som har hört när barnet har sagt det här, det vill säga hennes ansvar att ta det vidare och anmäla som vårdnadshavare.
Hon är den som informerat vidare till Jocke och Anjo om vad barnet sagt och delat sitt "förhör", ingen annan.
Det var Jullans syrra som hörde av sig till Anjo och ville att han skulle ta bort videon på barnet. Inte själva vårdnadshavaren
Självklart kan Jocke ta upp det med Kräftans advokat i en pågående utredning vilken info han har fått. Men den som är ytterst ansvarig för att anmälan kommer in är Jullan och det skulle skett den 25 december. Det gjorde hon inte eftersom det var ett påhitt från hennes sida. Hon har med största sannolikhet endast sagt till Jocke att hon kommer anmäla och vidhöll vid den lögnen att det skulle varit gjort.
Är nästan säker på att Jocke till och med har sagt i sin podd att han inte vet hur anmälan gått vidare, eftersom det är Jullan som ska ha gjort den.
Jag ska leta lite och återkomma till dig vad han har sagt.

Att du ens försöker få det till att Jocke skulle ha ansvar i det
Ge dig nu.
Det är lika efterblivet som att skylla på att Luggen är boven i hela cirkusen.
Citera
2024-07-20, 15:10
Avslutad
Citat:

Jo det gjorde han varför ljuger du hela tiden?

Jocke har väl hjälpt ganska många genom åren på youtube för att deras kanaler ska växa och såklart även Jonna.
Du har mer hat en vad han har det kan man lugnt säga.
Han tar hand om sin familj eller dom tar hand om varandra och han är en bra pappa till sina barn. Barnen har bra föräldrar som finns där dygnet runt. Och sen om mormor hängs ut beror väl mest på hennes egna agerande mot ett litet barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in