Citat:
Ursprungligen postat av
Hurskamanveta
Vet inte om du hann se kommentaren som verkar ha modererats bort, knarkhataren har svårt att hålla sig till ämnet.
Tror som du, grabben kommer säkerligen dyka upp här igen. Om nu inte det här får socialtjänsten att öppna ögonenen så kraken får hjälp in på ett bättre spår.
Ska du snacka om att ej hålla sig till ämnet ,du om något har väl tuggat om allt du kan .
Men det var väl inge roligt för dig (hur ska man veta ) att allt vart till slut så som jag sagt från början .Du och mr Dundiii hade inte rätt om något,enligt er så skulle de ju få långa straff och jag talade om hur allt kommer att bli att häktestiden var det som vart och de två andra Wilmer follinger och Benjamin Johansson dömdes för misshandel.Så går det när man knarkar på kokain .
Hoppas de två vuxna fick lärdom att ej misshandla en minderårig någon mer gång för hur allt än vart så startade de två hela grejen
Tack Justitieombudsmannen och hovrätten att de såg allt med rätt ögon och inte som pajasen till domaren i tingsrätten som verkade ha bara gått in på ett spår , dessutom åklagaren som förövrigt var assistent åklagare han bör se sig om efter annat jobb så illa han skötte allt innan JO kom in i bilden då först startades utredning på hur Linus hade misshandlas av dessa två kokain fyllda alkoholister .
Slutcitat ,det var fel att gå in i en lägenhet svar ja men Wilmer och Benjamin skulle gett fan i att misshandlat Linus .Jag tror alla inblandade i detta har fått en "läxa" och nu bara att gå vidare i livet än o fortsätta älta detta .