2024-07-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurskamanveta
Det är inte dig jag skriver till din pajas 🤦‍♂️
Du är någon en pajas så är det du !!
Du har stora bekymmer med Linus o oss ,lägg ner ditt tuggande .Det vart ej som du påstod hela tiden o de två kokain nissarna vart också dömda ,såg de nu hänger med flera andra kända knarkkillar de som aldrig gjort något.
Finns inge mera att tugga om ,domar o beslut är klara
Citera
2024-07-14, 07:04
Medlem
Citat:
Vet inte om du hann se kommentaren som verkar ha modererats bort, knarkhataren har svårt att hålla sig till ämnet.

Tror som du, grabben kommer säkerligen dyka upp här igen. Om nu inte det här får socialtjänsten att öppna ögonenen så kraken får hjälp in på ett bättre spår.
Ska du snacka om att ej hålla sig till ämnet ,du om något har väl tuggat om allt du kan .
Men det var väl inge roligt för dig (hur ska man veta ) att allt vart till slut så som jag sagt från början .Du och mr Dundiii hade inte rätt om något,enligt er så skulle de ju få långa straff och jag talade om hur allt kommer att bli att häktestiden var det som vart och de två andra Wilmer follinger och Benjamin Johansson dömdes för misshandel.Så går det när man knarkar på kokain .
Hoppas de två vuxna fick lärdom att ej misshandla en minderårig någon mer gång för hur allt än vart så startade de två hela grejen
Tack Justitieombudsmannen och hovrätten att de såg allt med rätt ögon och inte som pajasen till domaren i tingsrätten som verkade ha bara gått in på ett spår , dessutom åklagaren som förövrigt var assistent åklagare han bör se sig om efter annat jobb så illa han skötte allt innan JO kom in i bilden då först startades utredning på hur Linus hade misshandlas av dessa två kokain fyllda alkoholister .
Slutcitat ,det var fel att gå in i en lägenhet svar ja men Wilmer och Benjamin skulle gett fan i att misshandlat Linus .Jag tror alla inblandade i detta har fått en "läxa" och nu bara att gå vidare i livet än o fortsätta älta detta .
Citera
2024-07-15, 08:20
Medlem
Citat:
Är det du eller jag som får sina kommentarer bortmodererade?
Allt som rör L*nus hör hit, hans familj, skola, tidigare kriminalitet osv.
Skola har jag förstått att han bytt, kunde han inte bete sig i den han egentligen tillhör månne.
När du inte vet hur saker är då ska du ej skriva om det ,Linus har aldrig bytt skola .Det var en tjej som var psykstörd o höll på o jävlas konstant varje dag med han så vårat eget beslut att ta han ur skolan sista terminen och läsa hemma och göra prov
Dessutom vart denna tjej dömd i tingsrätten för ofredande mot Linus .

Har tänkt på en sak att det är bara Linus du är ständigt på i skrift ,de andra nämner du aldrig..Hur kan det komma sig ??
Men du kan få fortsätta tugga i tråden ,jag vet iallafall att Linus har inge mera straff än häktningen och dessutom körkortet åter så finns inget att tugga om .
Du får väl roa dig o skriva i någon annan tråd ,jag har annat att göra .
Citera
2024-07-18, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkhataren
Men du kan få fortsätta tugga i tråden ,jag vet iallafall att Linus har inge mera straff än häktningen och dessutom körkortet åter så finns inget att tugga om .
Du får väl roa dig o skriva i någon annan tråd ,jag har annat att göra .

Jaså minsann...
"Av utredningen framgår att L*nus H*gelin har ett särskilt behov av vård. Med hänsyn
till detta och hans ålder anser hovrätten att ungdomsvård är den lämpligaste påföljden.
Med hänsyn till den tid som L*nus H*gelin suttit frihetsberövad bör ungdomsvården
inte förenas med ungdomstjänst. Påföljden ska därför bestämmas till ungdomsvård och
tingsrättens dom ändras i enlighet med detta."

Det är märkligt, du har inte tid med det här men ändå hugger du som en kobra på allt som skrivs, även när det inte är riktat till dig.
Tror du slagit rekord i att sätta punkt i en tråd men ändå fortsätta skriva 👏
Citera
2024-07-19, 08:42
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Jaså minsann...
"Av utredningen framgår att L*nus H*gelin har ett särskilt behov av vård. Med hänsyn
till detta och hans ålder anser hovrätten att ungdomsvård är den lämpligaste påföljden.
Med hänsyn till den tid som L*nus H*gelin suttit frihetsberövad bör ungdomsvården
inte förenas med ungdomstjänst. Påföljden ska därför bestämmas till ungdomsvård och

Det är märkligt, du har inte tid med det här men ändå hugger du som en kobra på allt som skrivs, även när det inte är riktat till dig.
Undrar vilken sorts ungdomsvård det kan bli? Ett behandlingshem eller liknande lär väl innebära att LH hamnar med andra skitungar och så lär dem varandra hur man knarkar, stjäl och begår andra brott och till slut är cirkusen i full gång.

Jag spår en lysande framtid för LH, precis som för alla andra skitungar som pga dålig uppfostran hamnar i klammeri med rättvisan.
Citera
2024-07-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Undrar vilken sorts ungdomsvård det kan bli? Ett behandlingshem eller liknande lär väl innebära att LH hamnar med andra skitungar och så lär dem varandra hur man knarkar, stjäl och begår andra brott och till slut är cirkusen i full gång.

Jag spår en lysande framtid för LH, precis som för alla andra skitungar som pga dålig uppfostran hamnar i klammeri med rättvisan.

Skulle tro det är möten med socialtjänsten som gäller. Hoppas det finns kompetens där så killen fångas upp och får hjälp, annars blir det sannolikt som du spår.
Men som någon annan sa, det kan mycket väl sitta i generna.
Citera
2024-07-20, 22:13
Medlem
Citat:
Jaså minsann...

Mm exakt ungdomsvården innebär bara att gå några möten till soc ,inge annat vart det ,har ju tydligt förklarat det det för dig .
Linus ska gå på några 30 minuters möten o prata det är vad ungdomsvården vart .
Ungdomsbevakningen röjdes bort .
Citera
2024-07-20, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Bara prat några gånger med Soc INGET annat !!! Allt annat röjdes bort av hovrätten även skadeståndet togs bort men Wilmer ska betala skadestånd till Linus med 15000 kr
Citera
2024-09-05, 13:46
Medlem
CampyCandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArbetslosaN0llor
Du pratar väldigt mycket om vittnen och det är väldigt intressant tack vare att det finns 5 vittnen som har sett när dom har brutit sig in i lägenheten klockan 3 på natten.det är ju väldigt intressant att pappan till en av dom som sitter häktade stod nere vid porten o pushade sin son till o gå upp med till hyggen o kofot för att bryta upp en lägenhets dörr klockan 3 på natten

Så pappan och p*tra var där och pushade sonen till att bryta sig in?
Citera
2024-09-17, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CampyCandy
Så pappan och p*tra var där och pushade sonen till att bryta sig in?

Tolkar FUPen så .
Dessa 2 har uppmärksammats på platsen både av vittnen och polis.
Citera
2026-03-02, 20:33
Medlem
P+tra som näms flera gånger här är hon också kriminell?
Citera
2026-03-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perchmaniac
P+tra som näms flera gånger här är hon också kriminell?
Funderar om det oxå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in