2024-07-19, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men raderar man ett meddelande på en enhet så raderas det på alla synkade, eller har jag fel?
Det stämmer. Om man inte har en iCloud-kopia som inte har synkroniserats.

Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Jaha!
Doping och skit ? Han är ju riktig knarkare så inte konstigt att han är dömd för det
Ja så är det.
Senast redigerad av frason 2024-07-19 kl. 01:41.
Citera
2024-07-19, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag försöker leta i minnet. Jag har för mig att Anjo skickat det till Chrippa som kallade Linnéa för något som bara Chrippas huvud kan få fram när han blev förvånad. Sen var det någon här i tråden som sa att det var fake och att det var något papper från försäkringskassan men vid närmare granskning var det 100 procent från skatteverket.

Kräftan visade för Anjo och sa något i stil med - Vilken blåmussla.
På skärmdumpen så är det Kräftan som skickat en bild på utdraget från Skatteverket.
Citera
2024-07-19, 02:26
Medlem
Citat:
På skärmdumpen så är det Kräftan som skickat en bild på utdraget från Skatteverket.

Just det, blåmussla var det. Det var just den delen som gör att jag kommer ihåg.

Jag undrar fortfarande vad det är för 10 000 kr hon drar in i månaden.

Chrippa bor tydligen i Norrköping fortfarande.
Citera
2024-07-19, 03:11
Medlem
Citat:
Det där var fabricerat, en lögn och något som hittades på i stunden, för att smutskasta linnea. Det vet du också. Sluta sprid lögner. Chrippa bör gå ut och förklara varför han sagt och gjort som han gjorde, även om han kommer anklagas för att ljuga, så är det dags att sanningen kommer fram om vad som pågått.
Citera
2024-07-19, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian
Det där var fabricerat, en lögn och något som hittades på i stunden, för att smutskasta linnea. Det vet du också. Sluta sprid lögner. Chrippa bör gå ut och förklara varför han sagt och gjort som han gjorde, även om han kommer anklagas för att ljuga, så är det dags att sanningen kommer fram om vad som pågått.

Bara för att han säger i efterhand att det var påhittat, betyder ju inte det att det inte är vid det senare tillfället som han ljuger. Tro f*n att han säger att det är påhittat, då han är tillbaka med Linnea.
Citera
2024-07-19, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Bara för att han säger i efterhand att det var påhittat, betyder ju inte det att det inte är vid det senare tillfället som han ljuger. Tro f*n att han säger att det är påhittat, då han är tillbaka med Linnea.
Det som visades upp i anjos studio och anahits uttalanden, är inte en deklaration, det vet alla vuxna som deklarerat. Småglinen däremot tror på det, dom litar på sin idol, anjo. Han ljuger inte, säger ingenting utan att ha tagit reda på fakta, eller hur?
Titta på vad som visas upp och vad dom påstår. Man kan omöjligen deklarera på det sättet.
Citera
2024-07-19, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Det är självklart så. Han måste ju säga det i någon förhoppning att inte tappa huvudet fast det har lossnat för länge sedan.

Jag tror faktiskt att han knarkat bort några hjärnceller.

Och om det nu hade varit en lögn varför visar han upp det och blåmusslar sig?

Nä det var nog sant vid det tillfället.
Citera
2024-07-19, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Jaha!
Doping och skit ? Han är ju riktig knarkare så inte konstigt att han är dömd för det

Ja oavsett om man ligger i botten pga av missbruk eller gör som Chrippa eller sitter i regeringen så är man knarkare. Punkt.

Dopa sig är ju bevisat att det bla ger agressionsproblematik. Det finns de som mördar pga den skiten. Livsfarligt om man redan har problem med tex impulskontroll vilket Chrippa har.
Citera
2024-07-19, 06:16
Medlem
Citat:
Just det, blåmussla var det. Det var just den delen som gör att jag kommer ihåg.

Jag undrar fortfarande vad det är för 10 000 kr hon drar in i månaden.

Chrippa bor tydligen i Norrköping fortfarande.

Så hur gick den där deklarationen till som ska ha gjorts medan han sov och med ansiktsigenkänning undrar jag.

Menar han att hon ska gått och tagit hans telefon som han hade på laddning, gått in till sovrummet och spärrat upp hans båda ögon samtidigt med sina fingrar och samtidigt hållt i telefonen och loggat in loggat in på skatteverket med ansiktsigenkänning och så kunnat gjort en preliminär inkomstdeklaration....
Citera
2024-07-19, 06:42
Medlem
Citat:
Så hur gick den där deklarationen till som ska ha gjorts medan han sov och med ansiktsigenkänning undrar jag.

Menar han att hon ska gått och tagit hans telefon som han hade på laddning, gått in till sovrummet och spärrat upp hans båda ögon samtidigt med sina fingrar och samtidigt hållt i telefonen och loggat in loggat in på skatteverket med ansiktsigenkänning och så kunnat gjort en preliminär inkomstdeklaration....

Ja det ska ju varit så det har gått till. Linnéa sa väl något till Anahit också om detta.

Om nu allt skulle vara påhittat, vari ligger vinsten?
Om Linnéa sagt detta till Anahit. Anjo berättar för Chrippa. Chrippa loggar in på skatteverket och ser mästerverket Linnéa har, enligt egen utsago, gjort. Sen blir det blåmussla av det.

Vad vinner alla här på att hitta på detta?
Hur har det gått till?

Och varifrån får Linnéa 10 000 kr i månaden?

Om det är socbidrag hon får så förstår jag varför Chrippa inte kan vara skriven på samma adress.

Hon jobbar ju inte. Chrippa vill ju ha henne för sig själv.

Då återstår väl bidrag, svartjobb eller lögn. Hon kan ju förstås få dessa pengar av Chrippa men då drar ju inte hon in pengarna som han sa.

Hur gick det hos barnmorskan tro?
Citera
2024-07-19, 06:59
Medlem
Citat:
Ja det ska ju varit så det har gått till. Linnéa sa väl något till Anahit också om detta.

Om nu allt skulle vara påhittat, vari ligger vinsten?
Om Linnéa sagt detta till Anahit. Anjo berättar för Chrippa. Chrippa loggar in på skatteverket och ser mästerverket Linnéa har, enligt egen utsago, gjort. Sen blir det blåmussla av det.

Vad vinner alla här på att hitta på detta?
Hur har det gått till?

Och varifrån får Linnéa 10 000 kr i månaden?

Om det är socbidrag hon får så förstår jag varför Chrippa inte kan vara skriven på samma adress.

Hon jobbar ju inte. Chrippa vill ju ha henne för sig själv.

Då återstår väl bidrag, svartjobb eller lögn. Hon kan ju förstås få dessa pengar av Chrippa men då drar ju inte hon in pengarna som han sa.

Hur gick det hos barnmorskan tro?
akassa aktivitetsersättning?
Citera
2024-07-19, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pressmedian

Jag sprider inga lögner, jag återberättar och ifrågasätter det som kommit ur Kräftans mun och den fd kompisens.
Om det nu hittades på i stunden. Vem eller hur gjorde de kvittensen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in