Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Under natten har jag för mig att hon sa i Anjos video.
Jag tror det är mycket som vi inte vet som har hänt mellan Julia & Chrippa.
Jag har också för mig det.
Det är många saker som inte riktigt går ihop.
Kikade igenom inspelningen som Ls syster hade. Kräftan och co försökte få det till att det ska vara en dator smäller ihop.
Inte en chans, det är klart och tydligt en örfil som tilldelas L.
Barnet ska ha vistats i lägenheten vid denna tidpunkt.
Ls syrra ville inte ta tillbaka någon anmälan gällande detta.
Reagerade även över ett klipp där L är märkbart ledsen och uppgiven och gråter inne i sovrummet och filmar ett trasigt armband.
Hennes berättelse till just denna händelse var att han vridit om hennes arm så att armbandet gick sönder. Tror också att hon berättade att han släpat henne till dörren.
Hans dåliga skådespel i sin video är anmärkningsvärd när han ska bortförklara hur det skulle gått till. Saken är den att barnets röst är med i inspelningen och även där har vistats i lägenheten vid ännu ett tillfälle.
Med tanke på deras planlösning i den lägenheten så är det fullt möjligt att till exempel barnet får titta på tv/surfplatta medan L får smörj.
Barnet kan jag tänka mig är väl van vid det här laget att höra både bråk, skrik och när farsan switchar om rösten till en mer obehaglig ton.
Barnets vistas i flera inspelningar i närheten där det är Kräftan som låter som ett jävla psykfall.
Så det där med barnfridsbrott är ju intressant.
Det finns ett vittne som varit på plats och till och med spelat in en örfil och barnet är i samma hem.
Sen det där med deklarationen blir jag inte klok på.