2024-07-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Nu är jag inte insatt till 100% men seriöst, så där skulle ju ingen kategori C yttra sig. Inte en en 15-årig nybliven medlem i någon ultrasgrupp.

Det är möjligt att citatet kommer från någon som varit såväl stöddig som finklädd. Men medlem i någon boxargrupp är han ju inte och det fattar väl alla.

Det som läggs upp, budisar som skrivs, material som bränns, etc, är riktat mot aktiva inte julgranar. Inte så svårt att räkna ut.
Citera
2024-07-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottsnurrarn
Det som läggs upp, budisar som skrivs, material som bränns, etc, är riktat mot aktiva inte julgranar. Inte så svårt att räkna ut.

Men läste du citatet? Det är det enda jag diskuterar.
Citera
2024-07-15, 08:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Är fortfarande lika nyfiken. Speak!

Du är inte väldigt insatt i denna kultur om du inte själv vet vart och när bajen har golat och jag tänker inte va den som berättar för dig heller din jävla färsking.
Citera
2024-07-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Du är inte väldigt insatt i denna kultur om du inte själv vet vart och när bajen har golat och jag tänker inte va den som berättar för dig heller din jävla färsking.

Andas, allt går att luska reda på
Citera
2024-07-16, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hnsk
Jag antar att dem menar han som sa något om att Supras står för majoriteten av pyrotekniken på läktaren. Om de inte räknar han som enligt han själv och enligt bevisen i undersökingen inte var en fullvärdig medlem i Brigada. Tycker att det är sjukt uppförstorat det här med "golandet" på folk låter det ju som han skulle nämna namn till höger och vänster, det ända han säger är ju att Supras står för majoriteten av pyron. Klart lite dumt att överhuvudtaget nämna Supras, men som sagt folk får det att låta som han berättat allt om grabbarna i Supras. Fast vad man som utomstående färstått så har väl Brigada och Supras aldrig varit bästa vänner. Tycker ändå det är roligt om det är det här icke golandet
som fick bägaren att rinna över för Supras, när de själva mer eller mindre hängde ut HIF grabbar på Ultras Malmö facebooksida efter ett derby för 10 år sedan.

Fast vi alla vet att en viss kille från brigadas prov golade ut hela ledningen i förhör
Citera
2024-07-16, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plingplongtaxihall
Fast vi alla vet att en viss kille från brigadas prov golade ut hela ledningen i förhör
Det är han jag menar i min kommentar om han som golade som ej var fullvärdig medlem i Brigada.
Man får väl anta att Brigada har skickat den grabben åt helvete.
Citera
2024-07-16, 19:19
Medlem
Citat:
Det är han jag menar i min kommentar om han som golade som ej var fullvärdig medlem i Brigada.

Är man prospect är man väll ändå full medlem bara att man inte visar det
Citera
2024-07-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie

Nu är ju inte detta ett låst forum för folk som är insatta utan flashback där vem som helst kan ha ett konto och fråga vad som helst och där 90% låtsas vara något de inte är. och givetvis behöver inte någon som redan har all nödvändig information ställa frågor här.
Citera
2024-07-16, 20:35
Medlem
monster-mango-locos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottsnurrarn
Är man prospect är man väll ändå full medlem bara att man inte visar det
att vara prospect betyder till en grupp innebär att man måste begå handlingar som ligger i gruppens intresse för att bevisa sig själv, efter det kan man bli medlem osv
Citera
2024-07-18, 22:16
Medlem
Citat:
Jag antar att dem menar han som sa något om att Supras står för majoriteten av pyrotekniken på läktaren. Om de inte räknar han som enligt han själv och enligt bevisen i undersökingen inte var en fullvärdig medlem i Brigada. Tycker att det är sjukt uppförstorat det här med "golandet" på folk låter det ju som han skulle nämna namn till höger och vänster, det ända han säger är ju att Supras står för majoriteten av pyron. Klart lite dumt att överhuvudtaget nämna Supras, men som sagt folk får det att låta som han berättat allt om grabbarna i Supras. Fast vad man som utomstående färstått så har väl Brigada och Supras aldrig varit bästa vänner. Tycker ändå det är roligt om det är det här icke golandet
som fick bägaren att rinna över för Supras, när de själva mer eller mindre hängde ut HIF grabbar på Ultras Malmö facebooksida efter ett derby för 10 år sedan.
Brigada bränner minst lika mycket som Supras på stormatcher, gå på match innan du snackar.
Citera
2024-07-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aubameyang
Brigada bränner minst lika mycket som Supras på stormatcher, gå på match innan du snackar.

Och du kanske ska öva på läsförståelse innan du skriver på Flashback? Killen skriver att en person i polisförhör har påstått att Supras är de som ligger bakom majoriteten av alla pyron. Ingenstans vad jag kan se står det något om vad skribenten själv tycker om det påståendet. Så om det som sagts i polisförhören är fel får du väl ta det med den som sagt detta och inte med någon som bara återger vad som sagts.
Citera
2024-07-22, 13:37
Medlem
Citat:

Saken e ju den att dom inte har de, han hänger fortfarande med grabbarna…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in