• 1
  • 2
2024-07-18, 17:13
Medlem
Louise.de.Montaltes avatar
Ikväll avslutas RNC där den sista ceremonin hålls innan Trump officiellt accepterar det republikanska partiets nominering till president.

Men innan Trump dyker upp kommer det att bli ingen mindre än Hulk Hogan som kommer att hålla inledningstal och till slut introducera Donald J. Trump.

Citat:
WWE legend Hulk Hogan will speak at the Republican National Convention Thursday night before former President Donald Trump’s accepts the GOP nomination for president of the United States, according to a report.

The retired wrestler is set to speak ahead of Trump’s formal acceptance during the final day of the convention, two senior campaign officials told NBC News.

https://nypost.com/2024/07/18/us-new...op-nomination/

Hur passande är det att just Hulk Hogan introducerar Donald Trump?

Kan det bli mer USA än det här?
Citera
2024-07-18, 17:16
Medlem
Shitnuggets avatar
Vilken jävla clown show. Bröd och skådespel för idioterna.
Citera
2024-07-18, 17:19
Medlem
pojkpingiss avatar
Fräsig tillställning, två amerikanska äss!!! De två symboliserar verkligen "den amerikanska drömmen" iaf, det lär man ju ge dem.
Citera
2024-07-18, 17:19
Bannlyst
Detta bevisar väl att Trump inte har en chans i valet. Hulk Hogan hahaha! Mer avdankad får man leta efter! Nästa gång blir det säkert negern Mike Tyson, hög som fan hahaha
Citera
2024-07-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.de.Montalte
Ikväll avslutas RNC där den sista ceremonin hålls innan Trump officiellt accepterar det republikanska partiets nominering till president.

Men innan Trump dyker upp kommer det att bli ingen mindre än Hulk Hogan som kommer att hålla inledningstal och till slut introducera Donald J. Trump.

https://nypost.com/2024/07/18/us-new...op-nomination/

Hur passande är det att just Hulk Hogan introducerar Donald Trump?

Kan det bli mer USA än det här?
Hulk Hogan är / var ju ganska folkkär i USA där fakewrestling alltid har varit stort och speciellt bland ungdomar som växte upp under hans storhetstid så blev han ju nästan som en ikon för USA tillsammans med många andra kändisar på den tiden.

Även vi som var unga här i Sverige under Hogans storhetstid minns ju honom ifrån TV3:s Wrestlingsändningar om man gillade att kolla på det som barn.

Det som satte Hogan i frysboxen dock och fick honom utkastad ur WWE:s Hall of Fame bla var ju det där bandade telefonsamtalet där han sade att han aldrig skulle acceptera att hans dotter började att dejta en neger.

Sexvideon som läckte var nog dock ingen big deal.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-07-18 kl. 17:28.
Citera
2024-07-18, 17:27
Trump gillar ju wrestling så inte så konstigt val egentligen.
Citera
2024-07-18, 17:28
Medlem
GormDenGamles avatar
Kan det bli mer Amerikanskt - Trump och Hulk Hogan?
Den enda som saknas är Dolly Parton. Då hade det varit komplett.
Citera
2024-07-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Trump gillar ju wrestling så inte så konstigt val egentligen.
Att han gillar Wrestling hade jag ingen aning om men däremot så är han ett grymt stort MMA fan och brukar bevista många UFC galor live Octagonside tillsammans med UFC:s vd Dana White.

När de gjorde gemensam entré in på arenan nu senast (de har börjat att filma Trumps inmarscher) så ställde sig nästan 20000+ amerikaner upp och hurrade och det var i New Jersey som jag inte ens är en Republikansk delstat om jag inte tar fel nu.

Samma sak när han zoomades in på jumbotronen förr innan de började att filma hans arenaintåg (både som president och efter) så har det alltid varit massivt jubel på publiken.

Jag tror inte att vi i Sverige faktiskt inser hur stor han är där borta oavsett vad vi tycker om honom rent politiskt.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-07-18 kl. 17:37.
Citera
2024-07-18, 17:35
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Vilken jävla clown show. Bröd och skådespel för idioterna.

…du tänker jämfört kvalitetsstämplarna Mello, Carina Bergfeldt Talkshow, IFS och Tacomiddag…?
Citera
2024-07-18, 17:36
Medlem
Jag hade läst rykten att NRAs ordförande Charles L Cotton var påtänkt men att efter en viss händelse verkade det inte helt lämpligt.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...n?wprov=sfti1#
Citera
2024-07-18, 17:37
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Att han gillar Wrestling hade jag ingen aning men däremot så är han ett grymt stort MMA fan och brukar bevista många UFC galor live Octagonside tillsammans med UFC:s vd Dana White.

Jag tror inte att vi i Sverige faktiskt inser hur stor han är där borta oavsett vad vi tycker om honom rent politiskt.
Men vadå är ju bara massa unga killar/män på MMA-galor. Klart som fan de ställer sig upp för Trump då de delar hans extrema åsikter.
Citera
2024-07-18, 17:39
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
…du tänker jämfört kvalitetsstämplarna Mello, Carina Bergfeldt Talkshow, IFS och Tacomiddag…?

Brukar de introducera politiker på nationella konvent?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in