2024-07-18, 17:16
Medlem
Så träffade en fin tjej för lite mer än 1 åter sen. Väldigt trevligt och stark tjej som jag älskar, inte en ja- sägare.

Relationen började sakta utvecklas och frågor började ställas. Frågor om sexliv och relationer. Jag äcklades....

Det tog mig minst 3 mån för att bearbeta det. Men ändå sa min magkänsla något stämmer inte. Jag acceptera situationen och la allt åt sidan.

En dag så får jag reda på att hon var ensam med en killkompis hemma hos henne utan att hon sa det, förutom ett tag efter. Blev förbannad och sa det är inte okej om du inte säger sånt. Det blir bara värre, bättre om hon hade sagt det då hade jag inte ens brytt mig.

Nästa röda flagg. Vi sparar pengar ihop och när vi för ett tag sedan skulle göra en resa tillsammans så fråga jag hur mycket pengar vi har då vi har sparat i 5 mån tillsammans.

57000kr sa hon. Sen blev det 42.000 sen var det minsann bara 28000kr kvar. 16000 kr i kontant hemma och 12.000kr i kontant hos sin mamma🤔.

När resan skulle bege sig så kom hon plötsligt med att nä men vi sparar kontanterna och så tar hon istället ut extra lön??

Varför behövs det ta ut extra i lön när det redan finns pengar?

Aja resan begav sig och väl under resan så säger hon vi får hålla hårt i dessa pengar (16000kr) så vi kan klara oss....

Sista dagarna på resan snåla vi. Jag blev skit förbannad men har inte sagt något till henne.

Lögn efter lögn efter lögn. Är det bara min hjärna som spökar eller ska man gå efter magkänslan?
Citera
2024-07-18, 17:18
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boy999
Relationen började sakta utvecklas och frågor började ställas. Frågor om sexliv och relationer. Jag äcklades....

Det tog mig minst 3 mån för att bearbeta det. Men ändå sa min magkänsla något stämmer inte. Jag acceptera situationen och la allt åt sidan.

En dag så får jag reda på att hon var ensam med en killkompis hemma hos henne utan att hon sa det, förutom ett tag efter. Blev förbannad och sa det är inte okej om du inte säger sånt. Det blir bara värre, bättre om hon hade sagt det då hade jag inte ens brytt mig.

Den enda röda flaggan jag ser här är du. Motbjudande, sjukligt beteende man kan förvänta sig från en muslimdjävul.

Stackars tjej.
Citera
2024-07-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Den enda röda flaggan jag ser här är du. Motbjudande, sjukligt beteende man kan förvänta sig från en muslimdjävul.

Stackars tjej.

Förklara?

Jag gillar min kaffe på samma sätt som jag gillar mina kvinnor, utan en massa dicks i den.

Du verkar gilla de antar jag?
Citera
2024-07-18, 17:23
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Förklara?

Jag gillar min kaffe på samma sätt som jag gillar mina kvinnor, utan en massa dicks i den.

Du verkar gilla de antar jag?

Precis, röd flagga. Vidare att du tror att det är din rätt att kontrollera vem och när hon träffar någon. Kontrollerande, narcisstiskt psykfall.

Åk tillbaka till ditt hemland, leta efter en oskuld, din osäkra nolla. Det här är Sverige, här får kvinnor leva som de vill och passar det inte så kan du dra. Förstår du, kamelknullare?

(FB) Warszawa resa

Att du åker utomlands för att knulla horor är så klart inget problem

Hycklande missfoster.
Senast redigerad av Shitnugget 2024-07-18 kl. 17:25.
Citera
2024-07-18, 17:24
Medlem
Masingas avatar
Kollat för många reels på IG ts?
Citera
2024-07-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Kollat för många reels på IG ts?

Hur menar du?
Citera
2024-07-18, 17:29
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Hur menar du?
Mycket videoklipp hit och dit om män/kvinnors "red flags" på Instagram/tiktok.
Citera
2024-07-18, 17:31
Medlem
Citat:
Mycket videoklipp hit och dit om män/kvinnors "red flags" på Instagram/tiktok.

Nej faktiskt inte. Det var bara en tanke jag fick just nu att okej, nu är det flera saker där magkänslan tyckt annorlunda.

Inte brytt mig och vad som har hänt tidigare men när jag tjänar 30k+ skattefritt i månaden och gett henne cirkus 25.000kr att spara så förväntar jag mig åtminstone 100.000 kvar.

Med hennes lön och min lön gör vi drygt 55.000kr efter skatt. På 5 månader ha 16000kr är en väldigt stark.röd flagga....

Inte ens 100.000kr sparade hon vilket är konstigt med så höga löner.
Citera
2024-07-18, 17:51
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Nej faktiskt inte. Det var bara en tanke jag fick just nu att okej, nu är det flera saker där magkänslan tyckt annorlunda.

Inte brytt mig och vad som har hänt tidigare men när jag tjänar 30k+ skattefritt i månaden och gett henne cirkus 25.000kr att spara så förväntar jag mig åtminstone 100.000 kvar.

Med hennes lön och min lön gör vi drygt 55.000kr efter skatt. På 5 månader ha 16000kr är en väldigt stark.röd flagga....

Bryt med henne omedelbart. Det du beskriver är en kaosbrud, för att slippa värre huvudvärk i framtiden så avsluta detta.
Citera
2024-07-18, 18:22
Medlem
Ektomorfens avatar
Vad är du för simp/cuck egentligen? Tjejen umgås ensam med en kille hemma hos sig utan att ens berätta något och du väljer att fortsätta träffa henne? En riktig man hade ju för fan kastat ut fanskapet direkt efter något sånt. Större redflag finns ju för fan inte
Citera
2024-07-18, 19:03
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:

Hela skärmen löser självlysande röd efter det du berättat. Men.. Varför i helvete deporterar du dina pengar hos henne då du verkar vara den som drar in mest pengar? Hon blåser dig på pengar, och blåser hon dig på pengar så blåser hon dig på annat också vilket du tydligen listat ut helt själv.. Den enda man litar på är en själv och du har just lärt dig det den hårda vägen. Shes gona suck U dry boy! Antingen knarkar/spelar hon eller så har hon en "andra" pojkvän som knarkar/spelar. Du har väl dragit högvinsten än så länge iom. ni inte har barn ihop!
Citera
2024-07-18, 19:20
Medlem
Citat:
Bryt med henne omedelbart. Det du beskriver är en kaosbrud, för att slippa värre huvudvärk i framtiden så avsluta detta.

Aa börjar fundera på det. Innan penga problemen så hade jag lite snack med tjej kompisar som sa jag får respektera hennes tidigare liv och att man får börja på nytt. Vilket jag gjorde....Men allt detta händer nu under vårt förhållande.

Så de jag tänker om hon gör så mot mig nu...Vad har hon gjort tidigare?

Aa ska försöka få tillbaka pengarna om det finns annars kommer jag sticka. Ska bara hitta boende först.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in