2024-03-24, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgnetaPatrull
Fegade han ur? Blir kul att höra en förklaring. Trotts mycket tjat om att han inte dricker och har tränat inför detta så har jag hela tiden haft mest tro på Granis.
Verkar så, hittade Granis på resultatlistan men Lillens resultat var blank, alltså att var anmäld men sprang inte…
Citera
2024-03-24, 03:07
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Verkar så, hittade Granis på resultatlistan men Lillens resultat var blank, alltså att var anmäld men sprang inte…

Jag har ju hoppats på Granis. Så en walkover vore kul.
Citera
2024-07-17, 21:56
Medlem
Var lite skeptisk till att betala för Killrådet plusmeny men jäklar vad många skratt det har blivit, redan den vanliga podden är ofiltrerad men Plusmeny är helt gränslöst!

Överlag gillar jag dynamiken mellan trion, en med grav adhd, en som tokrunkar varje gång har får chansen och en programledare som verkar ändå relativt normal men är kanske inte den manligaste man har lyssnat på

Sveriges mest likeable trio och Sveriges bästa podd, man bara längtar efter nästa avsnitt!
Citera
2024-07-17, 22:29
Medlem
Citat:
Var lite skeptisk till att betala för Killrådet plusmeny men jäklar vad många skratt det har blivit, redan den vanliga podden är ofiltrerad men Plusmeny är helt gränslöst!

Överlag gillar jag dynamiken mellan trion, en med grav adhd, en som tokrunkar varje gång har får chansen och en programledare som verkar ändå relativt normal men är kanske inte den manligaste man har lyssnat på

Sveriges mest likeable trio och Sveriges bästa podd, man bara längtar efter nästa avsnitt!

Tre?? Är dom inte två?? Adhd-snubben och indiern från Finland?? Räknar du tjejen man hör ibland också?
Citera
2024-07-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Tre?? Är dom inte två?? Adhd-snubben och indiern från Finland?? Räknar du tjejen man hör ibland också?
Hehe, 2,5 killar då!
Citera
2024-07-29, 13:58
Medlem
Jag gillar inte när transan inte är med i podden. Någon måste hålla Lillen och hans vänstertendenser i schack och Granis är för snäll för att säga till honom att hålla politik borta från podden.

Jaja, hoppas att hon kommer tillbaks snart.

Det är fortfarande en kanonpodd och det är supertydligt vart den kreativa och roliga delen av Den som skrattar förlorar kom ifrån. Granis är seriöst ett jävla humorgeni, lätt en av Sveriges top fem roligaste karaktärer just nu.

Jag skulle aldrig prenumerera på en podd, men Plusmeny är så jävla bra att till och med jag gör det (via min polare här på kåken alltså)

Podden har inte ett dåligt avsnitt, det måste ses som en bedrift om något.
Citera
2024-07-29, 17:42
Medlem
Citat:
Jag gillar inte när transan inte är med i podden. Någon måste hålla Lillen och hans vänstertendenser i schack och Granis är för snäll för att säga till honom att hålla politik borta från podden.

Jaja, hoppas att hon kommer tillbaks snart.

Det är fortfarande en kanonpodd och det är supertydligt vart den kreativa och roliga delen av Den som skrattar förlorar kom ifrån. Granis är seriöst ett jävla humorgeni, lätt en av Sveriges top fem roligaste karaktärer just nu.

Jag skulle aldrig prenumerera på en podd, men Plusmeny är så jävla bra att till och med jag gör det (via min polare här på kåken alltså)

Podden har inte ett dåligt avsnitt, det måste ses som en bedrift om något.
Hehe, anders Löf är väl bara pappaledig och har lite semester så han kommer tillbaka.

Håller med om att alla tre behövs, det är just dynamiken mellan dessa tre som gör att podden utmärker sig och alla behövs enligt mig! Den podd som har liknande dynamik är flashback forever och även i den är det en trio som funkar bra ihop.

Hoppas att de hittar fler sponsorer och att fler betalar för plusmenyn, detta är överlägset den bästa podden just nu!
Citera
2024-08-02, 19:46
Medlem
segmentet ”Veckans idiot” idag var fan fem plus! vinnaren av ”veckans idiot”, berättelsen från tjejen som brände 150000kr på en spåkärring som kände tjejens mamma och mjölkade henne på information om henne fick mig att skratta högt!
Citera
2024-08-02, 20:39
Medlem
Citat:
segmentet ”Veckans idiot” idag var fan fem plus! vinnaren av ”veckans idiot”, berättelsen från tjejen som brände 150000kr på en spåkärring som kände tjejens mamma och mjölkade henne på information om henne fick mig att skratta högt!

Blev först riktigt förbannad när det tog sån jävla tid att få ut veckans plusmeny men det var det värt. Jag garvade jävlar också till den där snubben som skulle cykla med stängda ögon och typ se vad som hände.

Ursäkta men VAD TROR DU KOMMER ATT HÄNDA!?!?!?
Citera
2024-08-02, 20:48
Medlem
Citat:
Blev först riktigt förbannad när det tog sån jävla tid att få ut veckans plusmeny men det var det värt. Jag garvade jävlar också till den där snubben som skulle cykla med stängda ögon och typ se vad som hände.

Ursäkta men VAD TROR DU KOMMER ATT HÄNDA!?!?!?
Haha, ja, de två anekdoterna fick mig verkligen att skratta högt, händer annars väldigt sällan, vet inte om jag har någonsin brustit ut i ett högljutt skratt av en podd!😁
Citera
2024-08-20, 20:36
Medlem
Fan dom här två intervju-avsnitten är ju kanon. Dom är rätt bra på att intervjua och dagens avsnitt var riktigt bra! Men vart fan är Granis?? Är han kickad och på väg till pengarna på Pome????
Citera
2024-08-20, 23:20
Medlem
Citat:
Fan dom här två intervju-avsnitten är ju kanon. Dom är rätt bra på att intervjua och dagens avsnitt var riktigt bra! Men vart fan är Granis?? Är han kickad och på väg till pengarna på Pome????
Tyckte att förra veckans avsnitt med Niclas var så där men denna veckans avsnitt med Granberg var helt fantastiskt!

Granberg är en rolig snubbe och enligt mig lite underskattad nuförtiden. Älskar hans sinne för ordvitsar och kiss- och bajshumor. Han hade riktigt roliga anekdoter och klickade bra med grabbarna, nästan så att man hoppas att han är med fler gånger! Kul också att Lillen var lite starstruck!😁

Hmm…ja…var fan var Granis?! De sa inget heller, vilket var lite konstigt. Han kanske har åkt på en resa för att upptäcka sina rötter? Då menar jag alltså att han är i Finland och dricker Lapin kulta och bastar, inget annat!
Senast redigerad av Perfecthairline 2024-08-20 kl. 23:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in