2024-07-17, 15:11
Medlem
Mailmanss avatar
Hahaha. Att hon ens FÅTT vara kvar eller ens tagit sig till den positionen hon satt är ju anmärkningsvärt..

Men med tanke på att det sitter många godhetsknarkare på beslutsfattande roller där ute så kommer hon säkert gå chansen någonstans.

Sätter dock min ena lunga på att hon ej blir långvarig på sin första tjänst.
Senast redigerad av Mailmans 2024-07-17 kl. 15:13.
Citera
2024-07-17, 15:18
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Stämmer inte. Hade hon varit över 50 år hade hon dock haft den rätten tills pensionsålder.

Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Observera att hon gjort sina 8 år i riksdagen och får riksdagspension resten av livet. Och jag gissar att partiet inte kan konfiskera den på samma sätt som partiskatten snecker kritiserade.
Hon kanske helt enkelt räknade fel och tolkade regelverket fel?
Hur som helst, kommer att bli tufft för henna att överleva, frågan är om hon ens kommer att ha råd med extrapriserna på liedel och Willys i framtiden.
Citera
2024-07-17, 15:27
Medlem
Kedoxs avatar
Hon blev väl för mycket även för dem. Drar inte många röster.
Citera
2024-07-17, 17:04
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Tvärtom. Tråkigt att hon fick gå. Tack vare henne hade V förlorat massa röster.

This..
Vi behöver efterblivna representanter för efterblivna partier. Att vissa önskar annat
är idiotiskt.

Underhållning har hon dessutom bjudit på. Hon kommer vara saknad från mitt håll.
Citera
2024-07-17, 17:07
Medlem
Kundalinis avatar
Hennes deltagande i Sista Måltiden var belysande. Hon visar skamlöst upp hela sitt register av okunskap och inkompetens, men även en narcissism som gör henne osårbar. Tills den dag då eventuellt hennes grandiosa såpbubbla till självbild spricker.
Citera
2024-07-17, 17:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Alla förstår att det har med hennes uttalande att göra. Det att hon vill ha rätt till sin egna lön. V är ett märkligt och obehagligt parti.

Självklart är det så, hon blev inkallad till Dadgostar och fick två alternativa framtider: antingen avgår hon "frivilligt" eller så kommer V att sätta henne så långt ner på valsedlarna att hon inte har en chans att bli återvald till riksdagen.
Citera
2024-07-17, 17:23
Medlem
Studsbolls avatar
En sådan individ få kommer sakna. Snicki-Snack-Snecker har få anhängare ens inom den mest förvirrade vänstern. Det lär ha funnits påtryckningar innan hon tog beslutet.
Citera
2024-07-17, 17:27
Medlem
Hamleyss avatar
NEEEEEEJ!

Fantastisk citatmaskin som alltid levererar!

Några av mina favoriter:

- "Vi har partier som vill tvångsomhänderta era tvååringar om de inte pratar perfekt svenska"
- "Jag vill behålla mer pengar i plånboken"
- Om säkerhetsbranschen ”har som affärsmål att skapa mindre trygghet”
Citera
2024-07-17, 17:38
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Ja hej då. Lika bra. Efter gnället om partiskatten har hon skämt ut sig nog.
Citera
2024-07-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Ja hej då. Lika bra. Efter gnället om partiskatten har hon skämt ut sig nog.

Ja hennes skattegnäll har nog inte setts med helt blida ögon av V-ledningen, hon lär nog ha blivit ”ombedd” att söka sig en ny karriär.
Citera
2024-07-17, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
NEEEEEEJ!

Fantastisk citatmaskin som alltid levererar!

Några av mina favoriter:

- "Vi har partier som vill tvångsomhänderta era tvååringar om de inte pratar perfekt svenska"
- "Jag vill behålla mer pengar i plånboken"
- Om säkerhetsbranschen ”har som affärsmål att skapa mindre trygghet”

Åsså har vi denna: "Kriminella blir inte mindre brottsliga för att dom sitter länge i fängelse, precis som sjuka inte blir mindre sjuka bara för att dom är på sjukhus."

https://www.facebook.com/lindawesterlundsnecker/posts/kriminella-blir-inte-mindre-brottsliga-f%C3%B6r-att-dom-sitter-l%C3%A4nge-i-f%C3%A4ngelse-preci/1167130396734636/
Citera
2024-07-17, 18:05
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramathorn
Åsså har vi denna: "Kriminella blir inte mindre brottsliga för att dom sitter länge i fängelse, precis som sjuka inte blir mindre sjuka bara för att dom är på sjukhus."

https://www.facebook.com/lindawesterlundsnecker/posts/kriminella-blir-inte-mindre-brottsliga-f%C3%B6r-att-dom-sitter-l%C3%A4nge-i-f%C3%A4ngelse-preci/1167130396734636/

EXAKT!
Frågan är om det där är ett sätt att positionera sig intern hos vänstern eller om hon menade det som hon sa?
Vi kommer nog aldrig att få veta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in