2024-06-05, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det säger ju rätt mycket att du måste länka till en polis utomlands när du skall göra din poäng om svenska poliser.

Det säger att du är helt körd i pallet om inte annat.
förklara för mig hur du kan använda varenda händelse i hela världen för att beskriva män generellt.
men kvinnor är totalt unika individer och det finns inga kopplingar alls mellan dom.
gå o knulla din björn nu
Citera
2024-06-05, 11:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
förklara för mig hur du kan använda varenda händelse i hela världen för att beskriva män generellt.
men kvinnor är totalt unika individer och det finns inga kopplingar alls mellan dom.
gå o knulla din björn nu
Jag använder inte varenda händelse i hela världen för att beskriva män generellt.
Det är stor skillnad mellan olika kulturer så en man från Iran kan kan inte stå som exempel för hur norrmän beter sig.
Citera
2024-06-05, 11:51
Medlem
Naknekejsarens avatar
Vi kanske borde förbjuda kvinnor från att arbeta i fängelsen på samma sätt som jag är öppen för att förbjuda män från att jobba som förskollärare.

Visst får vi hoppas att det inte är mer än 1% som håller på med sådant beteende, men det är ett problem i vilket fall. Synd om den majoritet av kvinnor som inte attraheras av kriminellt dräg att klumpas ihop med dessa.

Vi borde också ha strenhårda fängelsestraff för de kvinnor som haft relationer med dessa män och spridit känslig information till gängen. Att låta de spendera 25 år i fängelset borde skicka rätt typ av signaler. Dessa äckliga kvinnor har ingen plats i samhällsordningen längre.
Citera
2024-06-05, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vi kanske borde förbjuda kvinnor från att arbeta i fängelsen på samma sätt som jag är öppen för att förbjuda män från att jobba som förskollärare.

Visst får vi hoppas att det inte är mer än 1% som håller på med sådant beteende, men det är ett problem i vilket fall. Synd om den majoritet av kvinnor som inte attraheras av kriminellt dräg att klumpas ihop med dessa.

Vi borde också ha strenhårda fängelsestraff för de kvinnor som haft relationer med dessa män och spridit känslig information till gängen. Att låta de spendera 25 år i fängelset borde skicka rätt typ av signaler. Dessa äckliga kvinnor har ingen plats i samhällsordningen längre.
jag tror att det är en självsökande effekt. om vi säger att bara 2% av kvinnor har hybristilofili.
så kommer alla dom 2% söka sig till jobb som fängelsevakt. då får vi 100% av kvinnor i yrket som missköter sig fast dom bara är 10% av anställda.
Citera
2024-06-05, 12:20
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
jag tror att det är en självsökande effekt. om vi säger att bara 2% av kvinnor har hybristilofili.
så kommer alla dom 2% söka sig till jobb som fängelsevakt. då får vi 100% av kvinnor i yrket som missköter sig fast dom bara är 10% av anställda.

Jo, det är anledningen till att jag tycker att manliga förskollärare inte heller borde anställas. Vilket är synd, då jag tror att barn mår bra av att ha lite manlig energi från ung ålder.
Citera
2024-06-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jo, det är anledningen till att jag tycker att manliga förskollärare inte heller borde anställas. Vilket är synd, då jag tror att barn mår bra av att ha lite manlig energi från ung ålder.
lösningen är väl att ha slumpmässig kvotering. ist för att låta pedofiler söka sig till yrket. slumpmässig sållas någon man in från arbetsförmedlingen.
Citera
2024-07-13, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En kartläggning av Dagens Nyheter (låst artikel) visar att de kriminella gängens framgångar till betydande del beror på att kvinnliga poliser som inledit sexuella relationer med gängkriminella läcker information till gängen, som därmed blir förvarnade om spaning och razzior. Detta styrker mina tidigare påståenden angående att det pågående samhällshaveriet är en direkt följd av feminismen.

https://www.dn.se/polislackorna/

Fria Tiders reportage som återger DN-artikeln:

Topic:

Feminismen har resulterat i fler kvinnliga poliser. Man har även lägre intagningskrav för kvinnor än för män. Frågeställningen blir: har feminismen förstört kvinnor så till den grad att de inte tar ansvar för sina egna handlingar, och ser till att få sina sjuka sexuella behov att knulla med kriminella tillfredsställda, och därmed hjälper den systemhotande brottsligheten? Eller tillhör de kvinnor som söker sig till polisyrket ett substrata som är särskilt egocentriska, perverterade och korrumperade? Eller är det de "stackars kvinnorna" som blir manipulerade och inte vet sitt eget bästa, ungefär som imbecilla individer? Är de då lämpliga som poliser?

Är det inte dags namnge dom kvinnliga poliserna som läcker information?
Domkan få ha gangbang med kriminella belöning eller straff?
Citera
2024-07-14, 10:39
Medlem
Mad monks avatar
Definitivt ett problem skapat av hatiska feminister.
Citera
2024-07-15, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Det är inte en smutsig anledning muslimerna är smarta även på den fronten
Därför har nu Finland stoppat muslimsk invandring.
Citera
2024-07-15, 08:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Därför har nu Finland stoppat muslimsk invandring.

Har dom, finland 2016 2.7% muslimsk befolkning och de kommer bara öka tills 2050.
https://www.pewresearch.org/religion/2017/11/29/europes-growing-muslim-population/
Citera
2024-07-16, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Har dom, finland 2016 2.7% muslimsk befolkning och de kommer bara öka tills 2050.
https://www.pewresearch.org/religion/2017/11/29/europes-growing-muslim-population/
Dom flesta har funnits där i flera hundra år.
Citera
2024-07-17, 08:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Dom flesta har funnits där i flera hundra år.

FINLAND 2022 INTERNATIONAL RELIGIOUS FREEDOM REPORT.
Multiple sources indicate the Muslim population has grown rapidly in recent years due to a significant inflow of immigrants. Muslim religious leaders estimate the actual number of Muslims rose to between 65,000 and 180,000 in 2021, of which approximately 80 percent are Sunni and 20 percent Shia.
Senast redigerad av Avalionn 2024-07-17 kl. 09:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in