2024-06-03, 23:08
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Prova med Sara. Zara heter hon lika lite som Lars Krizters gör i folkbokföringen 😂

Är det så? Anledningen att jag frågar är att jag hittar en verklig huvudman med skyddade personuppgifter i flera av hennes bolag.
Citera
2024-06-03, 23:31
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Nu har allas vår drömkvinna gjort filmdebut. Ska tydligen finnas på Netflix.

Fäbojäntan i tvåan?
Citera
2024-06-03, 23:52
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Är det så? Anledningen att jag frågar är att jag hittar en verklig huvudman med skyddade personuppgifter i flera av hennes bolag.

Nej det är inte så. Hon heter Zara med säta
Citera
2024-06-04, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor.D
Hon ser ju riktigt gammal ut för sin ålder. Kanske dags att börja födda nästa "Zara Larsson" så familjen och yrket kan leva vidare?
Vad betyder "födda"?
Citera
2024-06-05, 00:11
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vad betyder "födda"?
”Föda” som att skita ut ny unge menade jag.
Sorry jag är född i Sydafrika.

Zara Larsson ser ju redan som ”27-åring” gammal ut wtf… Undrar hur hon ser ut när hon är 32?🤔
Senast redigerad av Doktor.D 2024-06-05 kl. 00:15.
Citera
2024-06-05, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor.D
”Föda” som att skita ut ny unge menade jag.
Sorry jag är född i Sydafrika.

Zara Larsson ser ju redan som ”27-åring” gammal ut wtf… Undrar hur hon ser ut när hon är 32?🤔

Det är alkoholen. Hon har typiskt spritfet-utseende.
Citera
2024-06-06, 13:50
Medlem
Håller med. Zara Larssons utseende har förändrats mycket på bara några år. Från att ha varit en ljuv oskuldsfull svärmorsdröm ser hon numera ut som vilken dussinblondin som helst. Gissar på antingen för många skönhetsoperationer eller för mycket drogande. Bara hon vet svaret.
Citera
2024-06-06, 14:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prima-Donna
Håller med. Zara Larssons utseende har förändrats mycket på bara några år. Från att ha varit en ljuv oskuldsfull svärmorsdröm ser hon numera ut som vilken dussinblondin som helst. Gissar på antingen för många skönhetsoperationer eller för mycket drogande. Bara hon vet svaret.

Gissar på en kombination av sprit och droger men hon har redan avslöjat i en intervju att hon har nyttjat eller "testat" droger som hon själv uttrycker det.
En av hennes killar åkte fast för droginnehav och jag tror det var den andra som "råkade kasta ut droger genom hotellfönstret". Det kan dock ha varit samma kille och jag minns lite tokigt. Däremot stod det en del om hennes liberala droganvändande i amerikanska forum under tiden hon bodde där. Tydligen hade hon span på sig men blev varnad och flydde snabbt landet. Sedan dess har hon inte varit i USA trots att hon ses som en "världsstjärna".
Citera
2024-06-16, 08:33
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prima-Donna

Otränad. Inga Taylor Swift spiror direkt
Citera
2024-07-16, 21:07
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Otränad. Inga Taylor Swift spiror direkt
Precis. För Zara är extremt sexig till skillnad mot Taylor "Mellanmjölk" Swift.
Citera
2024-07-30, 08:46
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Precis. För Zara är extremt sexig till skillnad mot Taylor "Mellanmjölk" Swift.

Zara Larsson sexig? För 4 år sen kanske.

Sen hon dragit på sig hot pants för att vara Swift look like ser man hon bara är pluffsig.
Citera
2024-07-30, 10:02
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Zara Larsson sexig? För 4 år sen kanske.

Sen hon dragit på sig hot pants för att vara Swift look like ser man hon bara är pluffsig.
Om du inte gillar kurvor betyder att du tänder på killar eller barn? Så är du bög eller pedofil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in