2024-07-14, 12:04
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Alva gick från toppen till botten riktigt fort, från känd till ökänd. Om hennes pappa satte ner foten nu är han efterbliven. Borde ju ringt varningsklockor när hon kom hem med en två meter lång kriminell Gambian, kanske då han borde tagit det snacket.

När var hon på toppen?
Citera
2024-07-14, 12:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Menar du att Mikaela lauren och Alex Cesay har någon koppling?
Alva intervjuade Mikaela Lauren men pratade mest om Alex.

Sensmoralen var att hon måste bli en egen person, trodde det skulle ske när dom gick skilda vägar men det blev ju ännu värre.

Alva var tydligen jätteluffig när Alex träffade henne också, hon hade flera år gamla slitna skor med hål i, han tyckte så synd om gatubarnet att han köpte ett par.
Citera
2024-07-14, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alva intervjuade Mikaela Lauren men pratade mest om Alex.

Sensmoralen var att hon måste bli en egen person, trodde det skulle ske när dom gick skilda vägar men det blev ju ännu värre.

Alva var tydligen jätteluffig när Alex träffade henne också, hon hade flera år gamla slitna skor med hål i, han tyckte så synd om gatubarnet att han köpte ett par.

Vart finns denna intervjun?
Citera
2024-07-14, 13:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rnylol
Vart finns denna intervjun?
Jag har letat men inte hittat, förmodligen borttagen då den låg på Alexs kanal.

En av alla videos hon gjorde under tiden han satt inne.
Citera
2024-07-14, 14:00
Avslutad
Citat:
Men snälla kan inte någon bara hjälpa henne? Hon mår ju inte bra. Var är hennes familj mamma mormor pappa ja you name it
Tyvärr så går det inte att hjälpa någon som är i ett drogmissbruk
Citera
2024-07-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voniiis

Haha va? Det går visst, sålänge personen som är missbrukare själv vill och är redo att göra vad som krävs för att sluta så går det hur enkelt som helst.

Tror du att så fort man blir drogmissbrukare så är man ett hopplöst fall? Har du ens prövat en drog?
Citera
2024-07-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voniiis

Jag vet inte hur ditt föräldraskap ser ut men hade detta varit min dotter har jag åkt på rehab ihop med henne och tagit mina semesterdagar till att ha koll
Citera
2024-07-14, 22:23
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Jag vet inte hur ditt föräldraskap ser ut men hade detta varit min dotter har jag åkt på rehab ihop med henne och tagit mina semesterdagar till att ha koll

Du verkar inte förstå hur det ligger till trots att andra har försökt förklara det. Alva VILL inte ha hjälp. Hon har strulat runt sedan tidiga tonåren och blev alkis tidigt. Du skulle kunna dra med din snart 25-åriga (om du lyckades med det) dotter till rehab men det är lönlöst om hon inte vill sluta.
Citera
2024-07-15, 18:31
Medlem
Ni som säger att hon inte vill ha hjälp/inte går att hjälpa osv. JAJA, ok. Men vore det MITT barn, hade jag bokat en resa på en exotisk öde ö och säga att det är semester osv. Sedan hade jag spenderat kanske en månad med ungjäveln och sedan hade jag sagt att jag ska på en båtutflykt och sno hennes pass i hemlighet och sen åka tillbaka till fastlandet och sedan ta en taxi därifrån till flygplatsen och lämnat fanskapet där utan internet, telefon och pass.
Hur svårt ska det va? Föräldrarna anstränger sig inte, det är DERAS FEL!!
Citera
2024-07-15, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoeDuh
Ni som säger att hon inte vill ha hjälp/inte går att hjälpa osv. JAJA, ok. Men vore det MITT barn, hade jag bokat en resa på en exotisk öde ö och säga att det är semester osv. Sedan hade jag spenderat kanske en månad med ungjäveln och sedan hade jag sagt att jag ska på en båtutflykt och sno hennes pass i hemlighet och sen åka tillbaka till fastlandet och sedan ta en taxi därifrån till flygplatsen och lämnat fanskapet där utan internet, telefon och pass.

Håller med dig helt! Man slutar inte vara förälder bara för att barnet passerat 18. Jag hade en liknande situation i släkten. Killen var 40. Föräldrarna tvingade honom på rehab och allt möjligt. Idag är han ok
Citera
2024-07-15, 20:22
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoeDuh

Håller med, trots att jag säger att hon inte vill ha hjälp. Jävligt slappa föräldrar som skulle ha satt ner foten för längesen. I alla fall när hon kom hemdragande med Alex som var hög som ett hus, paranoid och närmast psykotisk som hennes farsa satt och berättade i ett klipp med Alva. Hennes morsa var överlycklig och har stöttat deras förhållande sedan dag ett.
Citera
2024-07-16, 07:27
Medlem
Mummuts avatar
Har hon raderat sitt konto nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in