2024-07-09, 16:53
Medlem
HeroicDozes avatar
Alva gick från toppen till botten riktigt fort, från känd till ökänd. Om hennes pappa satte ner foten nu är han efterbliven. Borde ju ringt varningsklockor när hon kom hem med en två meter lång kriminell Gambian, kanske då han borde tagit det snacket.
Senast redigerad av HeroicDoze 2024-07-09 kl. 17:26.
Citera
2024-07-09, 17:36
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babakush123
Jag tror du missar poängen. Jag bryr mig nödvändigtvis inte om vad exakt ni tycker om Alva eller vad ni säger här, utan mer om att de flesta som ens sitter på ett forum och håller på såhär är precis samma sorts bottenskrap som måltavlan. Det är det som irriterade mig nog för att kommentera, eran ignorans och sjuka dubbelmoral.

Du bryr dig uppenbarligen, snacka om dubbelmoral. Mycket tveksamt om de som skriver i tråden säljer rövbilder för knark. Lämna tråden om du inte gillar det som skrivs.
Citera
2024-07-09, 18:20
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Jag gillar hur hela tråden handlar om hur skev och verklighetsfrånvänd och sorglig Alva är men många av er är själva helt otroligt verklighetsfrånvända och störda. Otroligt elaka människor ni är. Jag skiter i vad Alva gjort eller gör. Hon är skum och jag förstår mig inte på henne heller. Men denna tråden och andra är bara circlejerks av osäkra själlösa människor som vill känna på lite makt genom att trycka ner en tjej som är extremt vilsen och borta i huvudet. Låt henne ta död på sig själv om hon vill. Men glöm inte att ni själva är botten som sitter här och gör det ni gör. Hoppas ni verkligen börjar fatta det. Ni har inte makten ni tror ni har och eran röv hänger säkert också.
En ghetto slyna kan man aldrig rädda spelar ingen roll hur slut i skallen hon är eller vilsen. Hon är en ghetto slyna och kommer alltid vara det
Citera
2024-07-09, 18:25
Medlem
MrBabyBoys avatar
Är hon muslim fortfarande?
Citera
2024-07-09, 18:29
Medlem
Usch jag tycker så jävla synd om henne. Hon kunde verkligen ha ”vänt” efter Alex och gjort sig känd på sin historia med en galen kriminell. Bokkontraktet låg ju liksom och väntade på henne…

Men ack så fel man kan ha
Citera
2024-07-10, 06:50
Medlem
Citat:
Jag tror du missar poängen. Jag bryr mig nödvändigtvis inte om vad exakt ni tycker om Alva eller vad ni säger här, utan mer om att de flesta som ens sitter på ett forum och håller på såhär är precis samma sorts bottenskrap som måltavlan. Det är det som irriterade mig nog för att kommentera, eran ignorans och sjuka dubbelmoral.

"de flesta som ens sitter på ett forum och håller på såhär är precis samma sorts bottenskrap som måltavlan" och hur vet du det? Jag är av mycket högre status än Alva och hennes degenerativa livsstil. Istället för att försöka försvara hennes agerande och göra massa antagande om personerna i tråden rekommenderar jag att du helt enkelt försöker komma med en lösning för huvudpersonen i tråden. Tvivlar på att du kommer hitta någon lösning dock.

Folk tror att Alex Ceesay gjorde henne såhär, men hon har varit såhär sen lång tid tillbaka. Ljuger ständigt, lurar folk, tror sig vara cool som amerikanska influencers, etc.
Citera
2024-07-11, 20:00
Medlem
Hon blir mer o mer desperat varje dag. Nu ger hon ut gratis videos för folk som handlar på någon vape sida.
Tragiskt
Citera
2024-07-11, 20:29
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Hon blir mer o mer desperat varje dag. Nu ger hon ut gratis videos för folk som handlar på någon vape sida.
Tragiskt
Haha vafan. När man inte tror hon kan sjunka lägre.

Vart gör hon reklam numera? Hennes huvudkonto verkar bannat
Citera
2024-07-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Haha vafan. När man inte tror hon kan sjunka lägre.

Vart gör hon reklam numera? Hennes huvudkonto verkar bannat

Alvaas13 på ig
Citera
2024-07-12, 09:13
Medlem
Här har ni boys. Två riktiga taxöron och rycka i stiftet till. Euw

https://ibb.co/x2q1ry6

https://ibb.co/7CLXn85
Citera
2024-07-12, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rnylol
Här har ni boys. Två riktiga taxöron och rycka i stiftet till. Euw

https://ibb.co/x2q1ry6

https://ibb.co/7CLXn85

Fyfan. Ingen kommer betala för den skiten när det finns 10or på onlyfans.
Citera
2024-07-12, 18:05
Medlem
Christian IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Helfabrikat, droger, alkohol och ingen motion. Där har du resultatet.

Skitsnack. Tror du att 24-åriga kvinnor på vikingatiden gick omkring med silikonlökar och Kylie Minogue-rövar? Denna obskyra influencer har ett fullt normalt kvinnoutseende för sin ålder. Därmed inte sagt att jag skulle vilja sitta och ruska tupp till hennes exhibitionism. Poängen är att män att optimerade att knulla tjejer mellan 15-20, därefter uppstår det som på grekiska kallas för agape, oftast som ett resultat av ett gemensamt barn. Blattarna och negrerna fattar det här, det är därför de kommer knulla hela vår fakking civilisation medan vi vita män sitter och runkar bort vår tillvaro till ouppnåeliga porrfilmsideal och inte vågar limma på gymnasietjejer eftersom medieägarna har tutat i oss att det är "grooming" och "pedofili" som är det värsta som finns.
Senast redigerad av Christian II 2024-07-12 kl. 18:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in