2024-07-15, 13:28
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Jaaa haha (eller hihi på fiskar-/gäddspråk)
Tycker bannemej att man skymtar lite läppstift på ->denna bilden
Vidrig människa detta!
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Asså den bilden
#444 ja hela han ser ut att vara tillverkad i sladdrigt glansigt gummimaterial. Precis sånt som pubertala småflickor fantiserar om i sina rosa drömmar!
Citera
2024-07-15, 14:01
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Du ser inga problem med att det sitter en vuxen människa bakom denna ”10åring” och försöker trigga igång en sjuk jävla pedofil att försöka skapa något med kompisens barn.. Jag själv tycker det är helt jävla sjukt. Läste nu också att dumpen bett om ursäkt för det och att det inte acceptabelt. Sen har vi dig, som inte tycker det är en grej..

Vad pratar du om nu? Har du ens läst chattloggarna? Jag personligen tror inte att den här 12-åringen existerar. Jag tror att 12-åringen som blir knullad med strap av sin 10-åriga lillasyster är en produkt av Lösrövens sjuka fantasier. Eller vet du nåt som vi andra inte vet? Du vet alltså att det är en vuxen person som sitter bakom en 10-årings konto? Belägg för det? Och vilket 10-årigt konto är det du pratar om? #442
Citera
2024-07-15, 15:28
Medlem
Jag tänker på #443 #444 och alla andra torskar/gäddor. Det känns som den generationen som dom tillhör inte kan it /data. Förstår dom inte att alla dessa bilder texter inte bara försvinner? Dom runkar offentligt och skriver tokerier och sänker sig. Uppriktigt sagt jag fattar inte att dom kan vara så korkade.
Citera
2024-07-15, 15:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#444 vilken äckelgubbe, man kan bara föreställa sig hur många barn han har förgripit sig på i Filipinerna, paradiset peddos och andra störda avarter.
Låt gubben ruttna i ett filippinskt fängelse. Han har nog våldtagit mängder av barn.
Citera
2024-07-15, 15:49
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag tänker på #443 #444 och alla andra torskar/gäddor. Det känns som den generationen som dom tillhör inte kan it /data. Förstår dom inte att alla dessa bilder texter inte bara försvinner? Dom runkar offentligt och skriver tokerier och sänker sig. Uppriktigt sagt jag fattar inte att dom kan vara så korkade.
Du klär mina tankar i ord. Även för mig fullständigt obegripligt hur de funkar i sina hjärnor. Samtidigt har jag svårt att tro att dessa gubbar skulle få napp hos andra än Dumpens fiskare som enträget övertygar gubbarna om att de är ”söta”, ”fina”, ”heta” och tjatar till sig sexträffar med dessa boomers.

Jag är uppriktigt orolig över är att de riktigt fula fiskarna, de raffinerade, antagligen med betydligt högre positioner i samhället och med mycket pengar simmar fritt långt utanför Dumpens radar. Dumpens fiskerimetoder är inte tillräckligt utvecklade för att fånga de riktigt farliga fula gäddorna. Tyvärr.
Senast redigerad av whataboutism 2024-07-15 kl. 15:54.
Citera
2024-07-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Låt gubben ruttna i ett filippinskt fängelse. Han har nog våldtagit mängder av barn.

Hoppas han störda sexuella drift trots varningar endå tar honom tillbaka till fillipinerna och att polisen är redo att hämto honom där.
Citera
2024-07-15, 16:00
Avstängd
Citat:
Hoppas han störda sexuella drift trots varningar endå tar honom tillbaka till fillipinerna och att polisen är redo att hämto honom där.
Gubben lär åka tillbaka till Fillippinerna och jag hoppas verkligen att polisen tar hand om aset och låter rättvisan ha sin gång.

Han överlever inte en natt i fängelse när de andra fångarna får veta vad han gjort.
Citera
2024-07-15, 16:16
Medlem
tindravargs avatar
Nu har de uppdaterat rör-sidan där den springande fettsäcken jobbade. Sökes ny montör. Hoppsan

Citera
2024-07-15, 16:21
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Gubben lär åka tillbaka till Fillippinerna och jag hoppas verkligen att polisen tar hand om aset och låter rättvisan ha sin gång.

Han överlever inte en natt i fängelse när de andra fångarna får veta vad han gjort.
Någon som vet hur den Filippinska rättsstaten fungerar? Det #444 ”gjort” är att han sexchattat med en vuxen person som utgett sig för att vara underårig i Sverige. I Filippinerna höjdes tydligen samtyckesåldern 2022 från 12 till 16 år och den som bryter mot lagen kan dömas till upp till 40 års fängelse. Kan staten Filippinerna döma #444 till fängelse baserat på Dumpenfiskandet?
Citera
2024-07-15, 16:29
Medlem
Citat:
#444 det publiceras en del länkar till konfrontationen på hans facebook, finns en Nicklas Larsson där som försvarar gubben.

Ser också att han följer något som heter Dumpen och Plumpen……..han var ju väldigt lugn under konfrontationen, kanske trodde han det skulle publiceras på det kontot 😀
Citera
2024-07-15, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
#444 det publiceras en del länkar till konfrontationen på hans facebook, finns en Nicklas Larsson där som försvarar gubben.

Ser också att han följer något som heter Dumpen och Plumpen……..han var ju väldigt lugn under konfrontationen, kanske trodde han det skulle publiceras på det kontot 😀
Vad heter han på fb?
Citera
2024-07-15, 16:50
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Min analys kring det ovan fetade, efter litet bakgrundskontroll, är att ”Nicklas Larsson” är ett fejkkonto reggat av gubben #444 själv. Svaren han skriver på hänvisningarna till Dumpenkonfrontationen är fullständigt iq-befriade; antingen ”liknar dig” eller ”liknar din man, håll koll på honom”. Han har också ett fejkkonto som heter ”Peter Jonsson”.

Vi bevittnar nu en äckelgubbe i fritt fall som dessutom sannolikt inte vågar återvända till sin reträttplats Filippinerna av rädsla att hamna i fängelse där.
Senast redigerad av whataboutism 2024-07-15 kl. 17:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in