Jag skrattade också åt läppstiftet men det var ju en felskrivning. Dock tycker jag att han borde hetat Läppstiftet, inte Janne - Filippinerna. Eller Duschslangen.
Vilken offensiv jävel.
"Hej"
"Hej på dig. Ålder? Bor?"
"Hej 69 år 178 lång 80 kg mjölby"
Och redan här skickar Duschslangen filmen där han står med blekfet degkropp och dinglar runt med sin slaka penis.
Den moderna tidens blottare som slänger på sin kuk och sexualitet på främlingar utan att säkerställa att samtycke finns. Och ja, erektionsproblem har han. I nästa film måste han hålla i kuken för att den ska se ut att stå. Notera dock hans nöjda och malliga ansiktsuttryck.
Rött linne med nonsenstryck, grodgäddperspektivet, noll självinsikt och tror att en 14-åring vill vänta flera månader på hans duschslang, känslomässigt efterbliven, påträngande "??" när han inte tycker att barnet svarar snabbt nog, använder ordet "älska" - han vill älska med ett barn, löjliga emojis, ändrar tid, dag och mötesplats och tror att ett högstadiebarn ska fixa och åka bara för att få ligga med honom, rädd för Dumpen men tror ändå på sin fantastiska sexuella dragningskaft så det är inget konstigt att barn vill "älska" med honom osv. En tvättäkta världsfrånvänd gammelgädda.
"Vill du träffa mig och vi älskar ja eller nej??"
Och det kommer lite glädjetårar när barnet säger att hon vill.