2024-07-15, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Vad bra att dumpen räddar alla kåta barn som hänger på KIK och vill inget hellre än att ligga med 65 och 70-åriga gubbar.
Skulle vilja se dumpen skriva i chatten att dom skoja och hon är inte 14 år utan 16 år.
Tror noll procent av dessa snuskgubbar skulle bry sig om en tjej är 14,16 lr 20.
Dom är bara nöjda om nån vill ha dom, men det vill inga unga tjejer så dom utgör noll hot.

Nä, dumpen är lata, börja leta efter riktiga äckel som är farliga, dom hänger inte på KIK.
Jag skulle utan tvekan kunna göra ett bättre jobb än dumpen.

#444 Tog mig för pannan när gubbjäveln skrattande sa att han också undrar varför så många småtjejer vill ha honom. Där och då så hade han inte fattat att det var Dumpenkonton som trålat honom. Nog fan skulle man bli skeptisk om det på en specifik app plötsligt skulle dyka upp horder med kåta 14-åringar som tigger om en träff, jag gissar att han över hänger på Badoo och dylikt och där är ingen alls intresserad.
Citera
2024-07-15, 11:11
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Är detta verkligen sant, jag läste på fb att en av fiskarna bett gäddan förgripa sig på ett riktigt barn? Detta måste ju vara riktigt jävla sjukt..

Jobbigt läsa bak i tråden? Avhandlats innan. Gäddan skrev om sin kompis dotter att hon var snygg, bruka åka traktor med honom, att han hjälpte henne med läxan. Varav fiskaren svara ”Hihi du får flörta med henne”
Citera
2024-07-15, 11:12
Medlem
Crankyshake2s avatar
Får riktiga kalla kårar av #444 undra hur många offer han har i Filippinerna 🙈
Citera
2024-07-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Får riktiga kalla kårar av #444 undra hur många offer han har i Filippinerna 🙈
Det var precis min tanke också om #444. Hoppas verkligen att Sara kontaktar myndigheterna i Filippinerna som hon sa vid konfrontationen.
Citera
2024-07-15, 11:43
Medlem
Det märks att peddos tenderar att komma fram på sommaren. Man är borta några dagar och när man är tillbaka så finns det 3 färska gäddor att beskåda.

Ingen som håller samma nivå som Daddy Cool dock. Men samtidigt så kan inte alla backa med lastbil och ha en ådrig gubbkuk.

#443 kyrkan lär uppskatta detta.
Senast redigerad av korvstofft 2024-07-15 kl. 11:54.
Citera
2024-07-15, 11:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag skrattade också åt läppstiftet men det var ju en felskrivning. Dock tycker jag att han borde hetat Läppstiftet, inte Janne - Filippinerna. Eller Duschslangen.

Vilken offensiv jävel.

"Hej"

"Hej på dig. Ålder? Bor?"

"Hej 69 år 178 lång 80 kg mjölby"

Och redan här skickar Duschslangen filmen där han står med blekfet degkropp och dinglar runt med sin slaka penis.

Den moderna tidens blottare som slänger på sin kuk och sexualitet på främlingar utan att säkerställa att samtycke finns. Och ja, erektionsproblem har han. I nästa film måste han hålla i kuken för att den ska se ut att stå. Notera dock hans nöjda och malliga ansiktsuttryck.

Rött linne med nonsenstryck, grodgäddperspektivet, noll självinsikt och tror att en 14-åring vill vänta flera månader på hans duschslang, känslomässigt efterbliven, påträngande "??" när han inte tycker att barnet svarar snabbt nog, använder ordet "älska" - han vill älska med ett barn, löjliga emojis, ändrar tid, dag och mötesplats och tror att ett högstadiebarn ska fixa och åka bara för att få ligga med honom, rädd för Dumpen men tror ändå på sin fantastiska sexuella dragningskaft så det är inget konstigt att barn vill "älska" med honom osv. En tvättäkta världsfrånvänd gammelgädda.

"Vill du träffa mig och vi älskar ja eller nej??"

Och det kommer lite glädjetårar när barnet säger att hon vill.

Min första association när jag såg bilden var en död kropp som tryckts ner i en för trång glasbehållare och förvarats i formalin under längre tid. Hur någon kan tro att en 14-åring skulle bli intresserad när hon såg en sådan bild är en fullkomlig gåta.
Citera
2024-07-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Allvarligare än så var de inte. Värre med en utstuderad manipulativ gädda som bla vill förgripa sig på en 10 åring

Du ser inga problem med att det sitter en vuxen människa bakom denna ”10åring” och försöker trigga igång en sjuk jävla pedofil att försöka skapa något med kompisens barn.. Jag själv tycker det är helt jävla sjukt. Läste nu också att dumpen bett om ursäkt för det och att det inte acceptabelt. Sen har vi dig, som inte tycker det är en grej..
Citera
2024-07-15, 12:07
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Du ser inga problem med att det sitter en vuxen människa bakom denna ”10åring” och försöker trigga igång en sjuk jävla pedofil att försöka skapa något med kompisens barn.. Jag själv tycker det är helt jävla sjukt. Läste nu också att dumpen bett om ursäkt för det och att det inte acceptabelt. Sen har vi dig, som inte tycker det är en grej..

10 åringen var ingen från dumpen. Utan gäddan skrev att han hade kontakt med en 12 åring som ville ha trekant med honom och hennes 10 åriga lillasyster. Han skrev bland annat att han ville se 10 åringen suga hans k*k 🤢
Citera
2024-07-15, 12:24
Medlem
#444 vilken äckelgubbe, man kan bara föreställa sig hur många barn han har förgripit sig på i Filipinerna, paradiset peddos och andra störda avarter.
Citera
2024-07-15, 12:46
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Jaaa haha (eller hihi på fiskar-/gäddspråk)
Tycker bannemej att man skymtar lite läppstift på ->denna bilden
Vidrig människa detta!

Asså den bilden
Citera
2024-07-15, 12:58
Medlem
Storanglarens avatar
Intressant att #444 varken stängt kommentarsfältet eller plockat ned sin FB-sida.
Citera
2024-07-15, 13:02
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Min första association när jag såg bilden var en död kropp som tryckts ner i en för trång glasbehållare och förvarats i formalin under längre tid. Hur någon kan tro att en 14-åring skulle bli intresserad när hon såg en sådan bild är en fullkomlig gåta.

Haha! Ja, ser ut som ett föremål i ett vindsförråd på Naturhistoriska museet där daterade suspekta objekt förvaras. #444
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-15 kl. 13:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in