2024-07-14, 22:56
Medlem
#444 Haha "Jag är så rädd för Dumpen, hur ska man veta att det inte är Dumpen" - när ska gäddjävlarna lära sig att det bara är Dumpenbarn på KiK?!
Citera
2024-07-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#444 Haha "Jag är så rädd för Dumpen, hur ska man veta att det inte är Dumpen" - när ska gäddjävlarna lära sig att det bara är Dumpenbarn på KiK?!

Jaa

Men det är det ju inte, bara det med ett visst sätt att skriva som de borde känna igen om de nånsin har läst de andra gubbarnas chatloggar. De har de ju inte gjort uppenbarligen. Deras uppfattning om sig själv och sina kukar är så märkligt. De har inte bara ett skevt tändningsmönster de är skeva i roten med. Vad fan är det för filmer de skickar till barn? Vidriga.

Citera
2024-07-14, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jaa

Men det är det ju inte, bara det med ett visst sätt att skriva som de borde känna igen om de nånsin har läst de andra gubbarnas chatloggar. De har de ju inte gjort uppenbarligen. Deras uppfattning om sig själv och sina kukar är så märkligt. De har inte bara ett skevt tändningsmönster de är skeva i roten med. Vad fan är det för filmer de skickar till barn? Vidriga.

Nej, chatloggar har de nog inte läst. Fattar inte hur de kan vara så lättlurade, det klassiska är att gäddan skriver att han är rädd för Dumpen, barnet svarar då att hon inte är Dumpen och frågar oroligt om han nu inte vill träffas, varpå han genast svarar: jo. Är de lika lättlurade i andra sammanhang undrar man? 🤔

Citera
2024-07-15, 00:34
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
#444 är gift. Hur funkar det med barnjakt på Filippinerna? Har det inte gjort det förr så lär det i alla fall gå åt helvete med frugan nu.

Jag har fattat det som att frugan är i från typ Thailnd/Filippinerna
Citera
2024-07-15, 00:41
Medlem
HassanVonEssens avatar
Oj, här behövs en insats. Den rebusinfo som finns på 444 hittills är mycket otydlig. Vi försöker istället undvika att fel person blir misstänkt genom att skapa en rebus som utan minsta tvivel leder fram till en enda korrekt trätt. Detta är extra viktigt när gäddan som i detta fall har ett oerhört vanligt namn. Det är så vi jobbar.

Rebus på 444:

Förnamn: Samma som sångare Sjögren, mello-Björkman eller Palme-misstänkte Pettersson.

Mellannamn 1: Thomas Quicks nuvarande förnamn, eller samma som förre akademiledamoten Allén.

Mellannamn 2: Samma som Dumpen-kändisen CoachJanne eller döde miljardären Stenbeck.

Efternamn: Samma som skådespelaren Scarlett, cyklisten Emma eller travprofilen Stig H.

Född: Tre dagar efter förbundskansler Angela Merkel.

Postort: Den som står i Dumpens rubrik och börjar med Väder-.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-07-15 kl. 00:44.
Citera
2024-07-15, 01:20
Medlem
Blackdollkillers avatar
Fan va man är nyfiken på den där ”pudelpirraren” nu.. Kan dem inte bara släppa på den konfrontationen nu på sidan🙄. Där var väl nån våldsverkare eller mördare eller vad han nu var som skulle konfronteras? Putte kitta sig med kevlarväst och grejor😂😂. Eller blev det inget av den?
Citera
2024-07-15, 07:26
Medlem
Någon som har någon ny info om rörläggargäddan Micke. En kanyl i ögongloben än?
Citera
2024-07-15, 08:02
Medlem
#444 introducerar en rätt lustig gäddmundering.

Fiskare:
-Har detta på mig
-Svarta leggings o vit tröja o vita skor

#444:
-Jag har kortbyxor läppstift
solglasögon
Citera
2024-07-15, 08:39
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkPlaces
#444 introducerar en rätt lustig gäddmundering.

Fiskare:
-Har detta på mig
-Svarta leggings o vit tröja o vita skor

#444:
-Jag har kortbyxor läppstift
solglasögon
Jaaa haha (eller hihi på fiskar-/gäddspråk)
Tycker bannemej att man skymtar lite läppstift på ->denna bilden
Vidrig människa detta!
Citera
2024-07-15, 09:12
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag skrattade också åt läppstiftet men det var ju en felskrivning. Dock tycker jag att han borde hetat Läppstiftet, inte Janne - Filippinerna. Eller Duschslangen.

Vilken offensiv jävel.

"Hej"

"Hej på dig. Ålder? Bor?"

"Hej 69 år 178 lång 80 kg mjölby"

Och redan här skickar Duschslangen filmen där han står med blekfet degkropp och dinglar runt med sin slaka penis.

Den moderna tidens blottare som slänger på sin kuk och sexualitet på främlingar utan att säkerställa att samtycke finns. Och ja, erektionsproblem har han. I nästa film måste han hålla i kuken för att den ska se ut att stå. Notera dock hans nöjda och malliga ansiktsuttryck.

Rött linne med nonsenstryck, grodgäddperspektivet, noll självinsikt och tror att en 14-åring vill vänta flera månader på hans duschslang, känslomässigt efterbliven, påträngande "??" när han inte tycker att barnet svarar snabbt nog, använder ordet "älska" - han vill älska med ett barn, löjliga emojis, ändrar tid, dag och mötesplats och tror att ett högstadiebarn ska fixa och åka bara för att få ligga med honom, rädd för Dumpen men tror ändå på sin fantastiska sexuella dragningskaft så det är inget konstigt att barn vill "älska" med honom osv. En tvättäkta världsfrånvänd gammelgädda.

"Vill du träffa mig och vi älskar ja eller nej??"

Och det kommer lite glädjetårar när barnet säger att hon vill.

Citera
2024-07-15, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Oj, här behövs en insats. Den rebusinfo som finns på 444 hittills är mycket otydlig. Vi försöker istället undvika att fel person blir misstänkt genom att skapa en rebus som utan minsta tvivel leder fram till en enda korrekt trätt. Detta är extra viktigt när gäddan som i detta fall har ett oerhört vanligt namn. Det är så vi jobbar.

Rebus på 444:

Förnamn: Samma som sångare Sjögren, mello-Björkman eller Palme-misstänkte Pettersson.

Mellannamn 1: Thomas Quicks nuvarande förnamn, eller samma som förre akademiledamoten Allén.

Mellannamn 2: Samma som Dumpen-kändisen CoachJanne eller döde miljardären Stenbeck.

Efternamn: Samma som skådespelaren Scarlett, cyklisten Emma eller travprofilen Stig H.

Född: Tre dagar efter förbundskansler Angela Merkel.

Postort: Den som står i Dumpens rubrik och börjar med Väder-.
Tack Hassan.
Citera
2024-07-15, 10:58
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Vad hindrar dig från att göra det då? Förutom att det är lättare att prata om det än att göra det.

Det kanske blir som den här liraren som Sara och Patrik sprang på, var det i Eskilstuna (?) som själv påstod att han var ute på pedofiljakt och i samma bransch som Sara och Patrik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in