2024-06-30, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
En bild på TikTok dök upp på Scar, så jag försökte förstärka ljusbilden tills det vart någorlunda synligt.
Bilden till höger ifrån klippet efter Einarmordet tycker jag mig se att det är Scar iaf.
Vad tycker ni?

https://ibb.co/5vkfkrk

Det är 100% Scar, tog flera bilder på Scar (fjant mördaren ) och jämförde i Photoshop. Ögonbrynen och ögonen matchar perfekt
Citera
2024-06-30, 21:04
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzizzunzz
Ser absolut ut som Scar.. Det jag inte förstår dock är varför Allchronix69 sagt att Scar inte är skytten (som tydligen skrivit mest sanning i tråden?)

Och bilden är ifrån den som spreds direkt efter mordet eller?

Expressen skriver om S och bland annat om misstankarna mot honom. Visserligen bakom betalväg, men i allafall.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dalens-hitman-sov-med-pistol-under-huvudkudden/
Citera
2024-06-30, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antizmutz
Det är 100% Scar, tog flera bilder på Scar (fjant mördaren ) och jämförde i Photoshop. Ögonbrynen och ögonen matchar perfekt
Men denna dåre har inte han varit misstänkt tidigare? Hur svårt är det för polisen egentligen. Eller är det här polisiärt uppklarat som polisen brukar säga? Jävligt provocerande att inte mördaren åker dit.
Citera
2024-07-05, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Tack igen!

Det är ett besynnerligt fenomen som uppstår i trådar när konton med agendor härjar runt och skjuter sig själva i foten.
Framförallt så tror jag att de som utreder saker förstår vad som är vad och där kvittrar dom ju ner sig själva med sina ord.
Sitta i förhör och upprepa ingen kommentar, för att sen gå hem och logga in här och dra ena förvirrade lögnen efter den andra, med nån förvirrad tro att de ska påverka en utredning. Den hybrisen och narcissismen är nog inte att leka med.

Västerås känns som variabeln i ekvationen som ej går ihop, om de skurit sig med dom eller inte. Om svaret är inte, så har dem ju bemannat kåkarna ganska väl nu och de kanske inte kommer vara skitkul att sitta vägg i vägg med dem 5-10 år.

Jag tror också personer kring detta mord underskattat Nisse och allt som var runt han. Är det något detta mord lyser av är det högmod, med tanke på plats och tidpunkt.

Jag är absolut en av dem som fastnat kring Haval sfären (Benji och Mario), men de är för att dom om några skulle ha motivet, men tidspunken säger någonstans emot dem. De har ju nästan gått 2 år snart, samma argument går väl att applicera på Dara med. Att Nisse hade x antal månader på sig att ta hämnd innan Haval greps.

Så 24k fixade einars bror? vilka allianser har 24k ? och i dagens läge är de med räven eller vad det nu är kvar?
Citera
2024-07-06, 14:52
Medlem
Har någon en förklaring varför haval inte följer mario på instagram?
Citera
2024-07-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
En bild på TikTok dök upp på Scar, så jag försökte förstärka ljusbilden tills det vart någorlunda synligt.
Bilden till höger ifrån klippet efter Einarmordet tycker jag mig se att det är Scar iaf.
Vad tycker ni?

https://ibb.co/5vkfkrk
Ja de är det! Cashning
Citera
2024-07-14, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
allt handlar inte om einar, ingen bryr sig längre om einar han är gone sad but true. Han hängde med ZE och vi såg hur han blev behandlad av vakterna, hade sett likadant ut för Einar. Ingen respekt alls hade eller har dom.

yasin och killen från vårbynätverket är vänner och kommer alltid vara oavsett om einar hade levt eller varit död. sen så är rapparen sickan från Vårby så inget konstigt alls. Just därför han är med på videon.
Jo, jag vet ju om allt det du skriver. Men grejen med just yasin och han andra autotunetorsken haval är att de alltid känner ett behov av att håna einar. Det har de gjort flertalet gånger i sina låtar och musikvideos. Så min fråga var ifall detta också kan tolkas som ett hån mot honom då under tiden yasin 'var vän' med ilja var det pga att yasin skulle goa einar för ilja. Så att du skriver 'ingen bryr sig om einar' stämmer ju inte riktigt då det alltid ska hånas om hans död då och då ifrån dessa
Citera
2024-07-14, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsispep
Jo, jag vet ju om allt det du skriver. Men grejen med just yasin och han andra autotunetorsken haval är att de alltid känner ett behov av att håna einar. Det har de gjort flertalet gånger i sina låtar och musikvideos. Så min fråga var ifall detta också kan tolkas som ett hån mot honom då under tiden yasin 'var vän' med ilja var det pga att yasin skulle goa einar för ilja. Så att du skriver 'ingen bryr sig om einar' stämmer ju inte riktigt då det alltid ska hånas om hans död då och då ifrån dessa
jaha så om det är som du säger så är det ju så att varken yasin eller haval fruktar einar anhöriga vänner osv.
'
kanske det hjälper yasin att få mera viewers.
Citera
2024-07-14, 22:10
Medlem
Någon som vet varför adel flytt till spanien ? hört att han umgås med slice från hh i spanien där han köpt lägenhet? Adels kontakt till kriminella individer verkar inte ha upphört fast än han försöker ge bilden att han lagt av med allt ? någon som vet något om denna kvinnoboxare?
Citera
2024-07-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsispep

När har Yasin dissat Einar? Inte hört något i hans låtar. Kanske missat det.
Citera
2024-07-20, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoPatriskt
När har Yasin dissat Einar? Inte hört något i hans låtar. Kanske missat det.
Han och Haval la upp stories på instagram där de filmar musikvideo. I Havals story såg man honom dissa einar genom att stå bredvid ett skelett den 21 oktober 2023. Yasin lägger även en story där han visar att han var med haval under tillfället som haval dissade einar. Under samma veva så likade han ett inlägg som Lena (einars mamma) la upp där hon sörjde einar. Därefter tog han bort sin like på inlägget. Tolkas som att han hånar einars död
Citera
2024-07-20, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainstorming3.0
Någon som vet varför adel flytt till spanien ? hört att han umgås med slice från hh i spanien där han köpt lägenhet? Adels kontakt till kriminella individer verkar inte ha upphört fast än han försöker ge bilden att han lagt av med allt ? någon som vet något om denna kvinnoboxare?
Hotbild i Sverige. Säkrare i Spanien. Vore dumt att hävda att man är Sveriges El Chapo när man gömmer sig i spanien? Förmodligen därför han säger att han lagt av med kriminalitet.

Slice kör inte med hh då hh inte ens finns längre. Slice kör med bredäng nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in