2024-07-14, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
Ben Shapiros vers är riktigt dålig, varför slösar du flera inlägg med att prata om den?

def För att du uppenbarligen():
1. Inte förstår versen,
2. Inte förstår jämförelsen.
Return Raise SyntaxError()

Sedan var det ETT inlägg. Du ser Shapiros är ingen rappartist och ändå rappar han betydligt bättre och snabbare än dina gangsters. Han hänger dessutom med bättre persioner som kan rappa.
Citera
2024-07-14, 00:14
Medlem
Aldrig hört talas om människan eftersom han är helt utan mening men fy fan vilken ful liten smurf! Inte förvånad att han bet men konstigt han inte rev dem som ett litet smutsigt djur också.
Citera
2024-07-14, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamchasers
Det är 2024 inte 98. Det finns rappare som antwan som sålde ut globen på mindre än en timme.

Nu är ju de äldre artisterna betydligt mognare och bättre (på alla sätt) än dessa slöa ortenpojkar. Även Einar och Sebbe är bra mycket bättre än Antwan (som det dessutom inte går att förstå vad han snackar om). Går du sedan över till internationell blir dessa "kända" artister överkörda av komiker som inte ens rappar i vardagen.

Du ser, hiphoppen har ingenting med hur långt ditt straffregister är.
Citera
2024-07-14, 00:29
Medlem
Ze har varit lost sen 2020 ,han blev lurad på 2 miljoner av folk i sitt skivbolag sen dess har han knarkat ihjäl sig o tappat det. Han har inte varit normal sen 2020. Knarkskadad de vet alla i orten
Citera
2024-07-14, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
def För att du uppenbarligen():
1. Inte förstår versen,
2. Inte förstår jämförelsen.
Return Raise SyntaxError()

Sedan var det ETT inlägg. Du ser Shapiros är ingen rappartist och ändå rappar han betydligt bättre och snabbare än dina gangsters. Han hänger dessutom med bättre persioner som kan rappa.

2 inlägg.

Jag är säker på att jag vet mer om hiphop än du någonsin kommer att göra i ditt liv. Att du nämner Tom Mcdonalds som "bättre personer som kan rappa" bevisar bara att du inte har någon kredibilitet alls inom ämnet och att din åsikt inte är värd att tas på allvar

Den enda raden på den där Ben Shapiro versen som ens var memorabel var "pockets fat, lizzo"-raden och den var egentligen inte bra eller fyndig utan bara nämnvärd för att vara väldigt elak. Ben Shapiro rappade inte bra på den versen
Citera
2024-07-14, 00:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hörde av en källa på plats att han blev utslängd för han lät någon shuno dogga honom på toan.
Citera
2024-07-14, 01:01
Medlem
Citat:
2 inlägg.

Jag är säker på att jag vet mer om hiphop än du någonsin kommer att göra i ditt liv. Att du nämner Tom Mcdonalds som "bättre personer som kan rappa" bevisar bara att du inte har någon kredibilitet alls inom ämnet och att din åsikt inte är värd att tas på allvar

Den enda raden på den där Ben Shapiro versen som ens var memorabel var "pockets fat, lizzo"-raden och den var egentligen inte bra eller fyndig utan bara nämnvärd för att vara väldigt elak. Ben Shapiro rappade inte bra på den versen

Nu gör du bara bort dig igen... Du missar min poäng och visar att du inte förstår vad jag skriver. Du förstår inte heller poängen med vad Shapiro _pratar_ om i den låten, för han _pratar_ långsamt i den låten. Han pratar betydligt snabbare i sina egna pratshower. Du förstår uppenbarligen inte heller jämförelsen mellan dina gangsterpojkar och en komiker som inte ens rappar. Han är _ingen_ hiphopartist och där har du poängen.

Ja, det må så hända att du "vet mer om hiphop" än vad jag gör. Jag lyssnar inte på hiphop mer än ett handfull amerikanska artister och sedan några värdefulla låtar av Sveriges äldre artister i genre. Men jag gillar att du dissar MacDonald, som är den erkänt bästa och största frilansaren i USA. Troligen är det så att du bara inte förstår budskapet i hans låtar. Troligen dissar du alla hiphopare som kommer från Eminems sida. Dock förstår man vad de säger, vilket man knappast gör i svenska gangsterhopkulturen.

Sedan har jag aldrig nämnt Tom MacDonald, jag nämnde Shapiro. Men smaken är som baken, som vi säger i Sverige. Lyssna du på dina Tenstakillar så lyssnar jag på lite mer mogen hiphop. Du söker våldsmonopol, knark och våldtäkter. Jag söker ballader med samhällets motpoler. Vi alla ser hiphop olika.

Vi ser dock vad dina idoler gör i samhället...

"One day, I hope you see the truth... This puppetshow stays on because of you fools...." *Visslar*
Senast redigerad av Methos 2024-07-14 kl. 01:05.
Citera
2024-07-14, 01:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Nu gör du bara bort dig igen... Du missar min poäng och visar att du inte förstår vad jag skriver. Du förstår inte heller poängen med vad Shapiro _pratar_ om i den låten, för han _pratar_ långsamt i den låten. Han pratar betydligt snabbare i sina egna pratshower. Du förstår uppenbarligen inte heller jämförelsen mellan dina gangsterpojkar och en komiker som inte ens rappar. Han är _ingen_ hiphopartist och där har du poängen.

Ja, det må så hända att du "vet mer om hiphop" än vad jag gör. Jag lyssnar inte på hiphop mer än ett handfull amerikanska artister och sedan några värdefulla låtar av Sveriges äldre artister i genre. Men jag gillar att du dissar MacDonald, som är den erkänt bästa och största frilansaren i USA. Troligen är det så att du bara inte förstår budskapet i hans låtar. Troligen dissar du alla hiphopare som kommer från Eminems sida. Dock förstår man vad de säger, vilket man knappast gör i svenska gangsterhopkulturen.

Sedan har jag aldrig nämnt Tom MacDonald, jag nämnde Shapiro. Men smaken är som baken, som vi säger i Sverige. Lyssna du på dina Tenstakillar så lyssnar jag på lite mer mogen hiphop. Du söker våldsmonopol, knark och våldtäkter. Jag söker ballader med samhällets motpoler. Vi alla ser hiphop olika.

"One day, I hope you see the truth... This puppetshow stays on because of you fools...." *Visslar*

Jag förstår vad Ben Shapiro försöker rappa om i låten, det är ju basically bara en ganska standard skrytrap braggadocio vers där han rappar om sin materiella välfärd och flexar att han syns i olika medier samtidigt som han nedvärderar dom som ogillar honom genom att säga att ingen vet vilka dom är osv. Eller snälla förklara vad jag missförstått i versen?

Eminems "sida"? Vita personer menar du?

Bara för att jag vet vem Z.E är och tycker att Ben Shapiro är en dålig rappare betyder det inte att jag söker "våldsmonopol, knark och våldtäkter" när jag lyssnar på musik. Du har ingen aning om min syn på hiphop, eftersom jag inte någonstans i tråden nämnt vad jag gillar för rap.
Som sagt, jag är säker på att jag vet mer om hiphop än du och har en syn på hiphop som är extremt mycket mer nyanserad med en mer grundläggande förståelse för genren, och att jag därför också lyssnar på mer mogen hiphop än du gör.

Och nej, Tom Mcdonalds är absolut inte den största och bästa frilansande entreprenören i USA
Senast redigerad av mac-miller 2024-07-14 kl. 01:14.
Citera
2024-07-14, 01:15
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g11
här e videon https://gofile.io/d/PyQZTU

Något av det töntigaste jag sett. Blir nertryckt på marken av någon som säger "inte slåss" i lugnaste jävla ton. Vilken ärketönt.
Citera
2024-07-14, 01:26
Medlem
Citat:
Jag förstår vad Ben Shapiro försöker rappa om i låten, det är ju basically bara en ganska standard skrytrap braggadocio vers där han rappar om sin materiella välfärd och flexar att han syns i olika medier samtidigt som han nedvärderar dom som ogillar honom genom att säga att ingen vet vilka dom är osv. Eller snälla förklara vad jag missförstått i versen?

Åter igen påvisar du att du egentligen inte förstår poängen med vad MacDonald vill visa med låten. Allt handlar om dualism. Han gör det rejält klart för sig i början av låten med påståendet "Om alla vita är rasister, då är alla muslimer terrorister och alla liberaler sanningsenliga" sedan går de vidare med att vissa gangsterrappare skryter med välstånd genom bilar, knark, pengar, vapen, kvinnor medan folk som Shapiro får välstånd genom att vara helt laglydig i TV-rutan.

Citat:
Bara för att jag vet vem Z.E är och tycker att Ben Shapiro är en dålig rappare betyder det inte att jag söker "våldsmonopol, knark och våldtäkter" när jag lyssnar på musik.

Du missar poängen igen... Att du ens vet vem denna livstidskriminella knatte är talar för att du just lyssnar på våldmonopol, knark och våldtäkter. För det är den genre som ZE rappar om. Att du tycker att Shapiro är en dålig rappare förstärker bara min poäng som jag gjorde; att du inte förstår jämförelsen. För Shapiro är ingen rappare, han är nybörjare! Ändå rappar han snabbare, tydligare och bättre än ZE. Det är som att en nybörjare i golf slår bättre än Woods.

Citat:
Som sagt, jag är säker på att jag vet mer om hiphop än du och har en syn på hiphop som är extremt mycket mer nyanserad med en mer grundläggande förståelse för genren, och att jag därför också lyssnar på mer mogen hiphop än du gör.

Eminems "sida"? Vita personer menar du?

Tja, ditt citat säger nog allt...
Citera
2024-07-14, 01:28
Medlem
Killen kan ju inte väga över 50kg
Citera
2024-07-14, 01:32
Medlem
DIEGOMARADONA10s avatar
Citat:
Ben Shapiros vers är riktigt dålig, varför slösar du flera inlägg med att prata om den?

Vidret du citerade är en efterbliven horunge som brukar påstå att svarta inte kan rappa. Han brukar gå in och göra bort sig i hiphoptrådar på FB.

Han har garanterat hela sitt rum fullt med posters på Tom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in