2024-07-13, 23:24
Medlem
Z.E är rätt tung ändå.
Flashar med feta bilar i sina vidoer, men torskar sen på drograttfylla i en gammal Saab.
Samt byggt sin tunga kriminella karriär på att han han lurade lite pensionärer på smycken.
Spelar ingen roll om han har cash, brudar, bilar och ehm glockar.
Det som väger mest är att nafsa en vakt i örat.
Ser honom framför mig i Attunda tingsrätt, när han reser sig från stolen så blir han 10 cm kortare.
-Res dig upp
"jag står ju upp mannen"
Citera
2024-07-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Z.E är rätt tung ändå.
Flashar med feta bilar i sina vidoer, men torskar sen på drograttfylla i en gammal Saab.
Samt byggt sin tunga kriminella karriär på att han han lurade lite pensionärer på smycken.
Spelar ingen roll om han har cash, brudar, bilar och ehm glockar.
Det som väger mest är att nafsa en vakt i örat.
Ser honom framför mig i Attunda tingsrätt, när han reser sig från stolen så blir han 10 cm kortare.
-Res dig upp
"jag står ju upp mannen"

Mannen får stå med klackskor i rättsalen. Inte ofta rappare får däng på bögklubbar.

Slutet på svensk gangsterrap.
Senast redigerad av x555x 2024-07-13 kl. 23:30.
Citera
2024-07-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x555x
Mannen får stå med klackskor i rättsalen. Inte ofta rappare får däng på bögklubbar.

Slutet på svensk gangsterrap.

Roffe hade kunnat brösta den iaf!
Citera
2024-07-13, 23:36
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Ah ZE var där för att trakassera homosexuella på twitter läste jag. Riktig mobbare
Om datumet i rubriken stämmer så var han där en lördag, men man påstår att homosexuella är på Patricia på söndagar.

Personligen så tvivlar jag inte ett dugg på att han kan vara en mobbare. Han har antagligen varit mobbad själv genom den personlighet han misslyckas med att försöka undvika att uppvisa!

Här är en bild på när "Lilleman" ska spela "ball-Allan" på bild genom att sikta en pistol emot kameran!
Klassiskt för "svenska" okända/ökända förortsrappare!
Citera
2024-07-13, 23:52
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
Vilken sten har du bott under dem senaste åren?

I varje tråd samma visa. Jag har inte orkat svara på detta tidigare, men ger nu ett kort svar för alla trådar med svenska rappare: få tar reda på vilka svenskar har köpt flest streamningar på Spotify, antalet närmast sörjande till rapparna är begränsat, samt endast pensionärer lyssnar på Sveriges Radio och får höra vilka ortenrappare de för tillfället marknadsför, så man har inte bott under någon sten bara för att man inte känner till dessa. De är inte allmänt kända. Acceptera det.
Citera
2024-07-13, 23:57
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetUsynlige
Bara för att du inte kan nåt om svensk musik så menar inte det att vi andra inte kan det

Självfallet kan jag en del om svensk musik, men det är inte relevant vad jag vet, eftersom ämnet är att de flesta inte känner till många av dessa rappare. Det spelar ingen roll hur mycket ni tycker att folk borde göra det. Varför är det så svårt för er att acceptera det?
Citera
2024-07-13, 23:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Vaktens armar är större än killens ben, ja rentav nästan stora som hans överkropp. Måste varit någon substans inblandat för att han skulle tro det var lönt att försöka slåss.
Den lilla polack-romen tuggade fradga så; ja.
Citera
2024-07-14, 00:00
Medlem
karlsoons avatar
Förut var rappare lite coola och manligare. Idag mer vänster och homo, Einar var ju också bög, sprang ui runt i tjejkläder osv(bilder finns på nätet)
Citera
2024-07-14, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Ah ZE var där för att trakassera homosexuella på twitter läste jag. Riktig mobbare

Säker på att han inte var där för att böga loss och lackade när han förstod att det var på söndagar och inte lördagar som sådant sker?
Citera
2024-07-14, 00:02
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det är bara de som gillar svensk förortsrap som känner till personen. Dvs ca 0.4% av Sveriges befolkning och 0.0005% av alla som är äldre än 25

Vad skönt att jag inte behöver känna igen detta smuts då jag är långt över 25.
Citera
2024-07-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razzle
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1267939

Sverige har endast en känd rappare (P*****), och det var inte han.
Trams!

Det är 2024 inte 98. Det finns rappare som antwan som sålde ut globen på mindre än en timme.
Citera
2024-07-14, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Nja, han gnällde faktiskt på krogens entrevärdar framför ordningsvakterna. Sedan slog han till en ordningsvakt och bet en polis. Det är enligt svensk media en "känd rapartist", som i verkligheten rappar sämre och långsammare än Ben Shapiro (som inte ens är i närheten av att vara den sortens artist).

Varje gång svensk media nämner "känd rapartist" eller liknande så är det ALLTID en okänd ortenpojke från Tensta.

Ben Shapiros vers är riktigt dålig, varför slösar du flera inlägg med att prata om den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in