Vaktens armar är större än killens ben, ja rentav nästan stora som hans överkropp. Måste varit någon substans inblandat för att han skulle tro det var lönt att försöka slåss.
Jag läste wikisidan om Z.E och jag har ingen aning om vem personen är. På dig låter det som att det är allmänbildning att känna till någon lokal hiphoptomte
Fy fan…Jävla kväll ändå som polis, åka ut på en utryckning och bli biten i armen av någon random rapfikus som har spenderat kvällen på Patricia med att sörpla rövsaft.
"känd" rappare, förmodligen nån ne*er som försöker lära sig svenska för invandrare.
Yepp, när svensk media skriver "känd rappartist" är det alltid en helt okänd ortenpojke från Tensta med hyllmeter långt straffregister. Visst, vi hade rätt; då Z.E strosar runt med Dree Low och Adel m.fl. Vi ser nu tydligen på videon vem som skriker skränar och slår. Svensk media har aldrig någonsin mött en verklig känd rappartist.
Från en verklig känd rappartist:
We ain't sellin' drugs, we ain't gonna overdose,w e ain't pushing guns.
We won't turn your sons into thugs or your daughters into hoes.
Let's look at the stats, I've got the facts.
You're going to prison, I'm on television
Dog, no one knows who you are.
Jag läste wikisidan om Z.E och jag har ingen aning om vem personen är. På dig låter det som att det är allmänbildning att känna till någon lokal hiphoptomte
Nej, ingen förutom de i Tensta känner till dessa pojkar. De riktigt stora rapartisterna driver med dessa ortenpojkar och skriver texter om pojkarnas livstidskriminallitet, dvs. det är helt vanliga vita rapartister som skriver spaltmeter satir om dessa "kända rapartister".
Det är till och med så illa ställt med svensk "rapp" att kontroversiella judiska krönikörer som Ben Sapiro rappar bättre (och snabbare) än denna ZE.
Senast redigerad av Methos 2024-07-13 kl. 22:41.