2024-07-12, 21:51
Medlem
Jag läste nyligen på ett annat forum om en kille som har rest till Indonesien ett tiotal gånger och är en stor kratom-entusiast. Nu ska han snart öppna en egen shop här i Sverige, och det verkar vara många som ser fram emot det med spänning. Det ryktas att kvalitén på kratomet han kommer att erbjuda är den bästa någonsin.

Är det någon annan som har hört om detta eller har mer information?
Citera
2024-07-12, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheRilDil
Jag läste nyligen på ett annat forum om en kille som har rest till Indonesien ett tiotal gånger och är en stor kratom-entusiast. Nu ska han snart öppna en egen shop här i Sverige, och det verkar vara många som ser fram emot det med spänning. Det ryktas att kvalitén på kratomet han kommer att erbjuda är den bästa någonsin.

Länka tack.
Citera
2024-07-12, 23:53
Medlem
Citat:

låter som riktig billig marketing
Citera
2024-07-13, 00:11
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
låter som riktig billig marketing

Och ett sätt att påskynda ev kriminalisering. Om man nu menar en fysisk shop
Citera
2024-07-13, 01:53
Medlem
Citat:

Kvacksalveri ingen kommer handla på din shop om du inte säljer betydligt bättre för betydligt billigare.
Citera
2024-07-13, 10:58
Medlem
Under de snart åtta år jag brukat kratom så har jag aldrig nyst! Hur är det för er? Nyser ni?
Citera
2024-07-13, 15:22
Medlem
Citat:

Förstod nästan att skulle bli den här responsen på inlägget men tänkte att jag kunde chansa ändå.
Jag har fått uppfattningen av att det är många ägare till shopparna i Sverige som sitter och bevakar det här forumet och som snabbt går till attack och sågar snack om andra produkter än deras egna.

Valde därför att på egen hand ta reda på mer info, och personen som jag syftade på går under aliaset "TheWildesKratomer" och hänger mycket på reddit.
För den som är nyfiken på hans framtidsplaner så är det bara att gå in och läsa.
Citera
2024-07-13, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloter-21
Under de snart åtta år jag brukat kratom så har jag aldrig nyst! Hur är det för er? Nyser ni?

Jävlar vilken mindfuck, aldrig tänkt på detta men nu när jag läste ditt inlägg och tänkte efter så insåg jag att jag inte ens minns senaste gången jag nös. Jag är någon som annars nyser ganska ofta pga diverse allergier. Undrar var det beror på?
Citera
2024-07-13, 15:46
Medlem
Någon som vet vilken opioid som är mest lik kratom rent farmakologiskt?

Börjar tröttna på att dosera så ofta + behöva mixa med vatten et c, så funderar på att gå tillbaka till olagligheter. Tog tidigare tapentadol och ibland tramadol. Ungefär samma effekt men kommer jag få avtändning från kratom om jag byter till nån av dom?

Räcker med 10h utan intag av kratom så börjar jag må piss. Nej det ska givetvis inte användas dagligen men jag blir inte hög av det utan tar minsta möjliga dos som hjälper mina kroniska magsmärtor, orkar helt enkelt inte ha ont 24/7 vareviga dag.
Citera
2024-07-13, 16:27
Medlem
Mina senaste blodprov visade förhöjt prolaktin. Märkt på senaste att jag är otroligt seg konstant. Vet inte om det kan ha med detta att göra? 0 driv. Så illa att jag funderar på att börja med rävgiftet CS igen för att få nåt gjort.

Ni som tar kratta för att bli piggare, vilken sort funkar bäst?

Mitt prolaktin var 598 miE/L. Ref är 64-403. Sk ev testa b6 p5p för att få ner det.
Citera
2024-07-13, 19:19
Medlem
Citat:
Förstod nästan att skulle bli den här responsen på inlägget men tänkte att jag kunde chansa ändå.
Jag har fått uppfattningen av att det är många ägare till shopparna i Sverige som sitter och bevakar det här forumet och som snabbt går till attack och sågar snack om andra produkter än deras egna.

Valde därför att på egen hand ta reda på mer info, och personen som jag syftade på går under aliaset "TheWildesKratomer" och hänger mycket på reddit.
För den som är nyfiken på hans framtidsplaner så är det bara att gå in och läsa.

Får snarare känslan att det är du som är vederbördande, hoppas det går åt helvete 🫡
Citera
2024-07-13, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Får snarare känslan att det är du som är vederbördande, hoppas det går åt helvete 🫡

Läste dina tidigare inlägg, förstår att hjärnan din är friterad hermano.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in