2024-07-13, 22:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vi fortsätter i KS.

Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2024-07-13, 22:26
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vi fortsätter i KS.

Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
Varför? Är det klart att det var de där personen - är det ännu inte ett brottsfall?
Citera
2024-07-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Varför? Är det klart att det var de där personen - är det ännu inte ett brottsfall?

Det ÄR klart då det finns en video på händelsen länkad i tråden.
Citera
2024-07-13, 22:45
Medlem
Hahaha vilken liten spillevink hahaha.
Funkar kanon på en bögklubb
Citera
2024-07-13, 22:47
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Det ÄR klart då det finns en video på händelsen länkad i tråden.
Jag såg den, det var ju nån ung snubbe som gnällde på polis .. är alltså *det* hela händelsen? Nån slags tunnis som oppar sig och sen läggs på golvet?

Snacka om nyhet av ingenting. Meh.
Jag måste nog läsa inläggen mer noga.
Citera
2024-07-13, 22:51
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Vaktens armar är större än killens ben, ja rentav nästan stora som hans överkropp. Måste varit någon substans inblandat för att han skulle tro det var lönt att försöka slåss.

Det kan vara ett försök att få skadestånd. Nrkad ingång på grund av rasism + en lättare fysisk tillrättavisning på det. Borde kunna ge 100000 vua DO.
Citera
2024-07-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
Jag såg den, det var ju nån ung snubbe som gnällde på polis .. är alltså *det* hela händelsen? Nån slags tunnis som oppar sig och sen läggs på golvet?

Snacka om nyhet av ingenting. Meh.
Jag måste nog läsa inläggen mer noga.

Nja, han gnällde faktiskt på krogens entrevärdar framför ordningsvakterna. Sedan slog han till en ordningsvakt och bet en polis. Det är enligt svensk media en "känd rapartist", som i verkligheten rappar sämre och långsammare än Ben Shapiro (som inte ens är i närheten av att vara den sortens artist).

Varje gång svensk media nämner "känd rapartist" eller liknande så är det ALLTID en okänd ortenpojke från Tensta.
Citera
2024-07-13, 22:55
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g11
här e videon https://gofile.io/d/PyQZTU
Tack för att du postade videon när den ynkliga romska luffaren, även med en smula polskt DNA i sig, inte ens begriper att vakterna följer ett gällande regelverk!

När man som Z.E tror att man är en artist istf en stor narcissist i en liten förskolekropp med lika outvecklad hjärna som ett litet barn, så blir det hela rätt patetiskt!

Hoppas att inte hans sannolikt två (2) enda fungerande hjärnceller krossades när han så välförtjänt slog skallen med pottfrillan i marken.

Första raden i min eftertänksamma rap tillägnad den s.k. art-i-sten Z.E:
"Om man uppför sig som ett sketet svin,
så kan kroppen riskera att få lida pin!"
Citera
2024-07-13, 22:56
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Varje gång svensk media nämner "känd rapartist" eller liknande så är det ALLTID en okänd ortenpojke från Tensta.

Du kan ta bort endera adverbet, det är ändå Tensta. Och det är alltid maffiahyllande, all svensk s.k rap har väl varit det nu i 20 år.

Som vi ser det var det nån tunnis som bråkade med vakterna och blev nerlagd. Men som alltid lämnar folks fotograferande hål i skeendena. Kanske borde tas upp som ett ämne i skolan, hur man fotar och *fortsätter* fota ett skeende i verkligheten.
Citera
2024-07-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
Vilken sten har du bott under dem senaste åren?
"Känd" - ingen har så totalt devalverat ett ord som den svenska "rapfansen"...

Halva jorden vet vem roxette, abba, avicii eller rednex är.
INGEN vet vem den här jättebaäbisen är.

mod. borde ändra rubriken.
"okänd wannabee med bögnoja blev nervös - bet vakt"
Citera
2024-07-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Tack för att du postade videon när den ynkliga romska luffaren, även med en smula polskt DNA i sig, inte ens begriper att vakterna följer ett gällande regelverk!

När man som Z.E tror att man är en artist istf en stor narcissist i en liten förskolekropp med lika outvecklad hjärna som ett litet barn, så blir det hela rätt patetiskt!

Hoppas att inte hans sannolikt två (2) enda fungerande hjärnceller krossades när han så välförtjänt slog skallen med pottfrillan i marken.

Första raden i min eftertänksamma rap tillägnad den s.k. art-i-sten Z.E:
"Om man uppför sig som ett sketet svin,
så kan kroppen riskera att få lida pin!"
Ah ZE var där för att trakassera homosexuella på twitter läste jag. Riktig mobbare
Citera
2024-07-13, 23:08
Medlem
Hrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g11
här e videon https://gofile.io/d/PyQZTU
Oj, oj. Han kan inte väga många kilon... Byggd som en fjärdeklassare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in