Citat:
Det stör mig att syrrorna börjar utpekas som eventuellt misstänkta, finns inget som pekar åt det hållet av vad mina ögon kan se och höra? Kanske du vet om något annat?
Sedan skitsamma ändå, dna-spåren år 2025 lär ge en god hint... Om nu inte snutarna är helt förståndshandikappade.
Sedan skitsamma ändå, dna-spåren år 2025 lär ge en god hint... Om nu inte snutarna är helt förståndshandikappade.
Ja, det är så urbota korkat av "gänget" att försöka få det till att Ulrika skulle vara inblandad eller att Helena ens skulle ha kommit hem. Nej, nej, nej!
Även om polisen gjorde en del misstag i början av utredningen, finns det inte på kartan att polisen inte skulle ha gjort en noggrann undersökning av hemmet i jakt på eventuella spår efter bråk, blod eller annat. Självklart har Ulrika suttit i flera polisförhör initialt, och jag kan lova att polisen inte hittade någonting i hennes svar som gjorde att de började misstänka henne. Tvärtom, om polisen hade hittat minsta lilla knas i Ulrikas svar, hade situationen blivit en helt annan.
Helena sa att hon skulle gå hem, och hon var på väg mot hemmet när hon säkert iakttogs den sista gången på torgplattan. "Killarna" satt kvar till efter 03:00, och såg under den tiden inte till Helena - bara samma bil två gånger under cirka 1,3 sekunder vardera runt 02:30 till 02:40.
Det som hände, det hände i huvudsak i Kohagen - med en sannolik upprinnelse mot slutet på Stadt och/eller under promenaden hem och/eller under skjuts hem. Det är i Kohagen som allt tar slut för Helena. Jag säger som en annan användare sa: Precis allt tyder på det.
Jag skrev tre inlägg om vad som skulle kunna vara en förklaring samt ett motiv för det som hände i Kohagen, samt ett inlägg om de förmodade turerna i Kohagen. Det skulle vara bra om IB03, Thord och Victoria kom in i tråden igen med inputs. Ni har ju både energin och IQ:et för att tänka.