Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Håller med att visst är det skumt att hon håller sådan koll på sin gädda #442. Men det kanske är så att hon misstänker eller har på känn att han håller på med något eller är otrogen. Därav att hon håller koll på han. Kvinnor brukar ju ha ett sjätte sinne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Klart att hon är kontrollerande, hans sexchattande måste ha tagit en evighet, bara med dumpenbarnet är chatten kilometerlång och därutöver har han chattat med andra och enligt sig själv därutöver varit otrogen ett par gånger. Gissningsvis hänger han även på dejtingsajter. Kvinnor märker om man börjar smussla med sånt.
Ja, fattar inte hur han haft tid med det där maniska chattandet så bara där borde det ringa varningsklockor hos sambon kan man tycka och han skriver ju t.o.m. att hon kommenterar att han är besatt/beroende av sin telefon.
P.g.a. mängden loggar orkar jag inte gå tillbaka och kolla nu men jag uppfattade det som han hade behövt förklara för sambon var bilen hade befunnit sig och då hade han kunnat skylla på kundmöten så ja, hon måste ju ansett sig ha en anledning att kolla upp honom. Om jag inte blandar ihop det alldeles så tror jag att han skrev att hon hade gjort det när hon var i Österrike. Det verkar inte vara så att hon är den på företaget som sitter och håller på firmabilarnas rutter. Men jag kan ha fel.