Citat:
Ursprungligen postat av
StigEngstrom
Min fru hade märkt, hon har koll på allt i mitt liv...

Jag skulle få panik om en partner höll koll på mig så. Trots att jag inte har nåt att dölja.
#442 pratar han ju om att han ska ta den iögonfallande (skrikig färg och stripad) företagsbilen hem till barnet och är lite rädd att en granne ska reagera. Då nämner han Skatteverket, GPS, sambo som kan se var bilen befinner sig samt Snap-kartan. Så hon håller han kanske koll?
Lösningen på det var att en sladd till GPS:en "åker ur". Andra gånger när bilen har varit på "fel" ställe så har han inför sin sambo kunnat förklara det med kundmöten. Han skriver att det ser konstigt ut om han säger att varit på kundmöten i ett villaområde. Dock skriver han vid annat tillfälle om ett kundmöte som handlade om nyinstallation av bergvärme och det görs väl just i typiska villaområden?
Jag vet inte, men nåt lurt är det ju om en sambo sitter och håller koll på var bilen befinner sig. Särskilt när man har ett sånt jobb som #442. Han skriver ju själv att han tycker att kundmöten är kul för att han är social och gillar att träffa folk. Stämmer säkert. Men varför sitter man som sambo och trackar bilen när vederbörande uppenbarligen har ett jobb där man åker runt på kundmöten? Hon måste ju misstänka nåt?