2024-07-13, 09:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Orkar inte leta upp det nu p.g.a så jävla många skärmdumpar. Men skrev han inte att det rörde sig om 15 000?
Aha, då ljög han alltså, dumbomen.

Citera
2024-07-13, 09:45
Medlem
Nu har dom skrivit om #442 i en lokal grupp på Facebook "Du vet vad som händer i Vingåker". Misstänker att han nu får fly eller låsa in sig.
https://www.facebook.com/groups/788668257912583
Citera
2024-07-13, 09:57
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Aha, då ljög han alltså, dumbomen.

Ja, eller så kanske det är svårt att trolla bort 15 000 utan att sambon märker nåt? Man vet ju inte hur de hanterar sin ekonomi. Hursomhelst så verkar han ju inte vara en gädda som har det direkt dåligt ställt.

Hittade nu. På skärmdump 52.JEG står att läsa att rör sig om 15 papp. #442
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-13 kl. 10:01.
Citera
2024-07-13, 10:03
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ja, eller så kanske det är svårt att trolla bort 15 000 utan att sambon märker nåt? Man vet ju inte hur de hanterar sin ekonomi. Hursomhelst så verkar han ju inte vara en gädda som har det direkt dåligt ställt.

Hittade nu. På skärmdump 52.JEG står att läsa att rör sig om 15 papp.
Bara att han kan ha som hobby att sitta och sexchatta med barn, beställa underkläder m.m visar ju att hon inte har något större koll.

Min fru är på mig som stasi i jämförelse.
Citera
2024-07-13, 10:14
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Bara att han kan ha som hobby att sitta och sexchatta med barn, beställa underkläder m.m visar ju att hon inte har något större koll.

Min fru är på mig som stasi i jämförelse.

Beställa saker online för mindre summar kan man väl göra utan att en partner märker nåt. Kanske lite svårare att trolla bort 15 lax. Men jag undrar om det här inte är en man full av fantasier? Det där kanske inte heller har hänt.

Nog för att jag vet att det finns fäder som förgriper sig på sina döttrar men alltså, vad är oddsen för att #442 på kort tid att råkar på två såna online?

Och den 16-åriga tjejen som låg och onanerade i badkaret samtidigt som hon pratade i telefon med fettsäcken? Mamman satt i vardagsrummet. Har det hänt?

Han pratar även om en 16-åring i Katrineholm han har legat med. Har det hänt?

Läste skärmdumparna om 12-åringen i Uppsala igen. Det är alltså hennes 10-åriga syster som knullar henne med en strap. Jag tror att det är en produkt av fettsäckens störda fantasier.
Citera
2024-07-13, 10:19
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag måste rätta mig själv men kan inte redigera det inlägget. Han skriver att han har 17 cm penis. Inte 15. Han menar att han har över medel. Det tror inte jag. Kanske om han fettsuger bort magballongen. #442
Citera
2024-07-13, 10:19
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Beställa saker online för mindre summar kan man väl göra utan att en partner märker nåt.
Min fru hade märkt, hon har koll på allt i mitt liv...
Citera
2024-07-13, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jo, att hitta en ny delägare till ett företag som omsätter över 100 miljoner årligen är inte lätt när man är 42, bryter på tyska och inte är vrålsnygg. Jag tror hon stannar men hoppas jag har fel.

Å andra sidan lär företaget inte fortsätta omsätta 100 miljoner så länge gäddan ingår i ägarkretsen. Han kommer säkert bli utköpt för en hyfsad summa, men hans liv är i allt väsentligt över. Hon lär tröttna på att sitta och gömma sig i nån hydda på en strand med honom ganska snart.
Citera
2024-07-13, 10:29
Medlem
Turbaas avatar
Verkar som han var majoritets ägare av företaget han jobbade på.

Dom ändrade styrelsen 20240710 och plocka bort honom.

https://www.allabolag.se/5561222612/befattningar

Stackars grundarna av familjeföretaget, en sån sjuk jävel!

Har fantasier om sina vänners barn!
Citera
2024-07-13, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Å andra sidan lär företaget inte fortsätta omsätta 100 miljoner så länge gäddan ingår i ägarkretsen. Han kommer säkert bli utköpt för en hyfsad summa, men hans liv är i allt väsentligt över. Hon lär tröttna på att sitta och gömma sig i nån hydda på en strand med honom ganska snart.

Tror att man redan har agerat gällande hans engagemang i familjeföretaget, han försvann ur styrelser mm i onsdags 10/7
Citera
2024-07-13, 10:33
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Min fru hade märkt, hon har koll på allt i mitt liv...

Jag skulle få panik om en partner höll koll på mig så. Trots att jag inte har nåt att dölja.

#442 pratar han ju om att han ska ta den iögonfallande (skrikig färg och stripad) företagsbilen hem till barnet och är lite rädd att en granne ska reagera. Då nämner han Skatteverket, GPS, sambo som kan se var bilen befinner sig samt Snap-kartan. Så hon håller han kanske koll?

Lösningen på det var att en sladd till GPS:en "åker ur". Andra gånger när bilen har varit på "fel" ställe så har han inför sin sambo kunnat förklara det med kundmöten. Han skriver att det ser konstigt ut om han säger att varit på kundmöten i ett villaområde. Dock skriver han vid annat tillfälle om ett kundmöte som handlade om nyinstallation av bergvärme och det görs väl just i typiska villaområden?

Jag vet inte, men nåt lurt är det ju om en sambo sitter och håller koll på var bilen befinner sig. Särskilt när man har ett sånt jobb som #442. Han skriver ju själv att han tycker att kundmöten är kul för att han är social och gillar att träffa folk. Stämmer säkert. Men varför sitter man som sambo och trackar bilen när vederbörande uppenbarligen har ett jobb där man åker runt på kundmöten? Hon måste ju misstänka nåt?
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-13 kl. 10:38.
Citera
2024-07-13, 10:38
Medlem
Citat:
Jag skulle få panik om en partner höll koll på mig så. Trots att jag inte har nåt att dölja.

#442 pratar han ju om att han ska ta den iögonfallande (skrikig färg och stripad) företagsbilen hem till barnet och är lite rädd att en granne ska reagera. Då nämner han Skatteverket, GPS, sambo som kan se var bilen befinner sig samt Snap-kartan. Så hon håller han kanske koll?

Lösningen på det var att en sladd till GPS:en "åker ur". Andra gånger när bilen har varit på "fel" ställe så har han inför sin sambo kunnat förklara det med kundmöten. Han skriver att det ser konstigt ut om han säger att varit på kundmöten i ett villaområde. Dock skriver han om ett kundmöte som handlade om nyinstallation av bergvärme och det görs väl just i typiska villaområden?

Jag vet inte, men nåt lurt är det ju om en sambo sitter och håller koll på var bilen befinner sig. Särskilt när man har ett sånt jobb som #442. Han skriver ju själv att han tycker att kundmöten är kul för att han är social och gillar att träffa folk. Stämmer säkert. Men varför sitter man som sambo och trackar bilen när vederbörande uppenbarligen har ett jobb där man åker runt på kundmöten? Hon måste ju misstänka nåt?

Är väl jättevanligt med GPS-puck i företagsbilar idag? Sambon jobbar ju i familjeföretaget och har säkert tillgång till den informationen även om hon inte misstänker något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in