2024-07-13, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Orkar inte läsa chatten av gäddorna längre så därför missar jag mycket. Det är alltid samma enformiga tugg och sen plötsligt kommer det en äcklig runkvideo.
I den långa chatten blir han kär i 14 åringen Olivia och planerar en framtid med henne. Skickar efter sexiga underkläder till henne. Hon är 1,69 lång. Han 1,71 (troligen kortare i verkligheten). Inom ett år har hon vuxit om honom. Han tror henne när hon skriver att han är snygg. Han tror att hon vill ha avancerad sex med honom, inkl analsex, handbojor och piska.
Citera
2024-07-13, 09:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Orkar inte läsa chatten av gäddorna längre så därför missar jag mycket. Det är alltid samma enformiga tugg och sen plötsligt kommer det en äcklig runkvideo.
Extremt lång chat, orkade inte heller hela. Han verkar "kär" i henne.

Ovanligt med en gädda som faktiskt får upp den, han hade kunnat fullborda ett brott.

Citera
2024-07-13, 09:15
Medlem
whataboutisms avatar
Fleshlightdåren är verkligen en utstuderad och farlig pedofil. Han gör i chatten ingen hemlighet av att han går och kåtar upp sig på kollegors och vänners döttrar.

Denna bild från chattloggen har Dumpen tack och lov nu tagit bort från gäddsidan på webben, där den låg helt omaskerad. (Här maskad av mig och raderas automatiskt om ett antal timmar).

https://ibb.co/rQKZJWb

Citera
2024-07-13, 09:15
Medlem
PROLIFICs avatar

Jag hade svårt att sova och plöjde igenom hans milslånga chattloggar. Hur i helvete hade han tid med det där? Han arbetar (låt vara i ett eget företag) och det är inte tal om nån semester, har barn och sambo, sover på nätterna, verkar ha en någorlunda aktiv fritid (trots fetma) osv. Sambon kommenterar att han är beroende av sin telefon och ptja, han måste suttit med den i näven konstant.

Störda fantasier, för jag tror att det handlar om fantasier, om en 12-årig tjej som blir knullad av/eller knullar sin 10-åriga syster med strap on. Jag tror att Dumpen skriver att de endast har varit i kontakt med honom från ett konto så om det nu är så att han har chattat med en 12-åring som strappar sin 10-åriga syster så måste det ju vara andra som driver med honom? Fiskaren är inne på det spåret, säger att det låter konstigt att 12-åringar har en strap. Kan det inte lika gärna bara vara störda fantasier han har och ett sätt att leda in samtalet på yngre barn och sex på flera? Det kanske är samma med de "hemska" sakerna han har fått höra av tjejer online och som han vill berätta för barnet när de ses? Han påstår att han pratar med två tjejer som blir förgripna på av sina pappor. Det kanske också bara är störda fantasier han har? Det kanske inte heller har hänt?

Jag har inte hängt med i svängarna v.g. sambons inlägg på Dumpen så det är inget jag kan kommentera men man kan ju anta att hon inte sett innehållet i chattloggarna om hon kommenterade innan publiceringen. Som nån annan redan skrivit så fetdissar han ju henne i chattloggarna och bara det är ju tack och hej. Och ja, hon kommer från Österrike. Han skriver att hon ska dit i sommar och att hennes pappa finns där. Det verkar ju ha hänt saker i styrelsen i bolaget bara för ett par dagar sen så man kan ju anta att det här har kommit till familjens och företagets kännedom ganska nyligen?

Kan (det måste) bli jävligt svårt i kompiskretsen eftersom han enligt loggarna började inse att han gillar "småvuxna" eller hur han uttryckte sig tjejer när kompisarnas döttrar började bli runt 13 år. Det, och att han skickar en bild på kompisens dotter och hennes kompis samt skriver om kompisens tunna vita byxor och sexiga trosor. Och varför i helvete lägger Dumpen ut den bilden oblurrad?! Edit: Såg nu att bilden är klippt och ansiktena är borta, men när jag läste loggarna så är jag fan helt säker på att ansiktena var med. Nån annan som såg det också?

En annan sak jag hakade upp mig på är när han skriver om den dåliga stämningen hemma. Sonen, vars namn de inte blurrade - klantigt, har haft sin mammas och dophalsband och gäddan vet inte var sonen har lagt det och då blir hon irriterad. När hon i sin tur hade förlagt gäddans skruvmejsel så tyckte hon inte alls att det var samma sak. Ganska rimligt. Den här fettsäcken likställer alltså en dopgåva med en skruvmejsel? Ett dophalsband är ungefär samma sak som ett dussinverktyg? Vilken jävla mupp!

Och mupp är man om man tror att tonåringar blir kåta av ett se hans kuk åka in i ett låtsasrövhål. Inte ens en sexuellt utsvulten äldre bög skulle bli kåt av det där. Och vi måste prata om hans kuk. Det är glädjemått han anger. Om man jämför med tummen så ser man att den är liten. Han är ju en liten man så han lär ha små händer. Han skriver själv att han är 171 och då har han säkert plussat på lite. Det gör alla kortisar. Kanske att han kommer upp i 15 cm snopp om han borrar in tumstocken riktigt djupt i bukfetman?

Nej, fy fan. Hur ska den här gäddan kunna visa sig i hemorten? Särskilt när man bränt allt med alla kompisar som har döttrar. Jag kan förstå att en del kompisar inte lämnar en gädda, att man trots allt kanske försöker vara ett stöd. Men den här idioten lär ju blir skapligt ensam.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-13 kl. 09:39.
Citera
2024-07-13, 09:25
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Kan (det måste) bli jävligt svårt i kompiskretsen eftersom han enligt loggarna började inse att han gillar "småvuxna" eller hur han uttryckte sig tjejer när kompisarnas döttrar började bli runt 13 år. Det, och att han skickar en bild på kompisens dotter och hennes kompis samt skriver om kompisens tunna vita byxor och sexiga trosor. Och varför i helvete lägger Dumpen ut den bilden oblurrad?! Edit: Såg nu att bilden är klippt och ansiktena är borta, men när jag läste loggarna så är jag fan helt säker på att ansiktena var med. Nån annan som såg det också?
Ja det stämmer att flickornas ansikten var med. Jag laddade ned den loggbilden och maskade och lade precis en hänvisning till den i mitt inlägg precis innan ditt. #442 var extremt oförsiktig och generös i sin chatt. Många fäder i hans närmaste krets som vill ge honom en käftsmäll nu.
Citera
2024-07-13, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
I den långa chatten blir han kär i 14 åringen Olivia och planerar en framtid med henne. Skickar efter sexiga underkläder till henne. Hon är 1,69 lång. Han 1,71 (troligen kortare i verkligheten). Inom ett år har hon vuxit om honom. Han tror henne när hon skriver att han är snygg. Han tror att hon vill ha avancerad sex med honom, inkl analsex, handbojor och piska.

Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC

Jag hade svårt att sova och plöjde igenom hans milslånga chattloggar. Hur i helvete hade han tid med det där? Han arbetar (låt vara i ett eget företag) och det är inte tal om nån semester, har barn och sambo, sover på nätterna, verkar ha en någorlunda aktiv fritid (trots fetma) osv. Sambon kommenterar att han är beroende av sin telefon och ptja, han måste suttit med den i näven konstant.

Störda fantasier, för jag tror att det handlar om fantasier, om en 12-årig tjej som blir knullad av/eller knullar sin 10-åriga syster med strap on. Jag tror att Dumpen skriver att de endast har varit i kontakt med honom från ett konto så om det nu är så att han har chattat med en 12-åring som strappar sin 10-åriga syster så måste det ju vara andra som driver med honom? Fiskaren är inne på det spåret, säger att det låter konstigt att 12-åringar har en strap. Kan det inte lika gärna bara vara störda fantasier han har och ett sätt att leda in samtalet på yngre barn och sex på flera? Det kanske är samma med de "hemska" sakerna han har fått höra av tjejer online och som han vill berätta för barnet när de ses? Han påstår att han pratar med två tjejer som blir förgripna på av sina pappor. Det kanske också bara är störda fantasier han har? Det kanske inte heller har hänt?

Jag har inte hängt med i svängarna v.g. sambons inlägg på Dumpen så det är inget jag kan kommentera men man kan ju anta att hon inte sett innehållet i chattloggarna om hon kommenterade innan publiceringen. Som nån annan redan skrivit så fetdissar han ju henne i chattloggarna och bara det är ju tack och hej. Och ja, hon kommer från Österrike. Han skriver att hon ska dit i sommar och att hennes pappa finns där. Det verkar ju ha hänt saker i styrelsen i bolaget bara för ett par dagar sen så man kan ju anta att det här har kommit till familjens och företagets kännedom ganska nyligen?

En annan sak jag hakade upp mig på är när han skriver om den dåliga stämningen hemma. Sonen, vars namn de inte blurrade - klantigt, har haft sin mammas och dophalsband och gäddan vet inte var sonen har lagt det och då blir hon irriterad. När hon i sin hade förlagt gäddans skruvmejsel så tyckte hon inte alls att det var samma sak. Ganska rimligt. Den här fettsäcken likställer alltså en dopgåva med en skruvmejsel? Ett dophalsband är ungefär samma sak som ett dussinverktyg? Vilken jävla mupp!

Och mupp är man om man tror att tonåringar blir kåta av ett se hans kuk åka in i ett låtsasrövhål. Inte ens en sexuellt utsvulten äldre bög skulle bli kåt av det där. Och vi måste prata om hans kuk. Det är glädjemått han anger. Om man jämför med tummen så ser man att den är liten. Han är ju en liten man så han lär ha små händer. Han skriver själv att han är 171 och då har han säkert plussat på lite. Det gör alla kortisar. Kanske att han kommer upp i 15 cm snopp om han borrar in tumstocken riktigt djupt i bukfetman?

Nej, fy fan. Hur ska den här gäddan kunna visa sig i hemorten? Särskilt när man bränt allt med alla kompisar som har döttrar. Jag kan förstå att en del kompisar inte lämnar en gädda, att man trots allt kanske försöker vara ett stöd. Men den här idioten lär ju blir skapligt ensam.
Efter att man läst er sammanfattning av chatten. Då förstår man mer varför han sprang och fick panik vid konfrontationen.
Citera
2024-07-13, 09:30
Medlem
StigEngstroms avatar
442
Dåren skriver också att han måste vara försiktig då han blev blåst av en tjej på kik som hotade att outa honom till kollegor och bekanta om han inte betalade hennes skuld hos kronofogden vilket han gick med på att göra.
Citera
2024-07-13, 09:30
Medlem
PROLIFICs avatar
Det enda positiva med #442 är att han inte är snål. Nog för att han äcklar sig och skojar till det och säger att han tar betalt i natura (men det är ju det alla gäddor gör) men han köper åtminstone ett helt flak cider. En del tycker att det räcker med typ tre stycken.

F.ö. så tror jag inte att han är så sexuellt erfaren. Svårt att se bilden på de blöta trosorna som fiskaren skickade men han verkar tro att hon kollar på hans runkfilmer och blir så blöt att det syns i underkläderna? Han frågar henne om det är blött i sängen också. Han vet också att hon aldrig fått orgasm så det är inte fråga om nåt squirtande. Det är alltså bara enorma mängder lubrikation genererade av hans heta filmer?

Han tror också att det funkar ett trycka in en plug i stjärten hursomhelst. Bara man har glidmedel. Och penetrera analt funkar om man är kåt nog. Hanky Boy fattar åtminstone att man måste vara nyskiten.

Han säger också att 169 och 171 cm är perfekt för 69:an. Det är det inte. Han har ingen koll.
Citera
2024-07-13, 09:31
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Skummat igenom chattloggen nu och fattar verkligen inte hur han kunde tro att det var en 14-åring han pratade med. Väldigt osannolikt att en 14-åring skulle kommunicera på detta sätt.

"Vad äre du jobbar med egentligen? Du verkar ju vara värsta chefen eller nåt sånt. Anställda, kundmöten, butik osv"

"Inte druckit så mkt. Mest cider som är gott. Druckit bubbel nån gång som var gott. Bubbel på balkongen."

Tidigare loggar jag läst har ju fiskaren försökt iaf men detta kändes mer som två vuxna som har en konversation. Återigen otroligt att han gick på det.
Det är ungefär som med nigeriabrev fast ofrivilligt från Dumpens sida.

Nigeriabrev är tydligen medvetet felstavade och dåligt formulerade för att sålla bort normalsmarta offer som bara kommer att vara besvärliga och tidsödande för bedragarna.

Det är de mest lättlurade gäddorna som fastnar i Dumpens garn.
Citera
2024-07-13, 09:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
442
Dåren skriver också att han måste vara försiktig då han blev blåst av en tjej på kik som hotade att outa honom till kollegor och bekanta om han inte betalade hennes skuld hos kronofogden vilket han gick med på att göra.
Och fick "ansträngd ekonomi" av det - stor summa eller lögn.

Citera
2024-07-13, 09:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Ja det stämmer att flickornas ansikten var med. Jag laddade ned den loggbilden och maskade och lade precis en hänvisning till den i mitt inlägg precis innan ditt. #442 var extremt oförsiktig och generös i sin chatt. Många fäder i hans närmaste krets som vill ge honom en käftsmäll nu.

Ja, jag såg det efter att jag hade postat mitt inlägg. Trodde först att jag hade inbillat mig eftersom jag läste loggarna tidigt i morse. Som sagt; han lär vara så jävla rökt. Med all rätt.
Citera
2024-07-13, 09:36
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
442

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och fick "ansträngd ekonomi" av det - stor summa eller lögn.

Orkar inte leta upp det nu p.g.a så jävla många skärmdumpar. Men skrev han inte att det rörde sig om 15 000?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in