2024-07-13, 08:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det är verkligen märkligt om uppgifterna stämmer att sambon försvarat gäddans agerande. Kan det handla om en relation där pengar eller annat spelar in?

Ingen frisk sambo kan väl försvara chattarna som 442 nu visar upp via Dumpen?
Äktenskapet är sannolikt sedan år tillbaka och hon vill väl behålla den materiella standarden. Inte helt lätt att som 42-åring att börja om och hitta ny...

Citera
2024-07-13, 08:31
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Många av hennes vänner på Facebook kommer från Wien så jag gissar på Österrike.
Jobbar som kyltekniker.
Ja, han skriver Österrike i chatten.

Citera
2024-07-13, 08:32
Medlem
https://dumpen.se/2021/12/21/cigg-for-ett-ligg-napp-igen/ - Inte sambo sen ett bra tag. Enligt en tidigare granne så är han med största sannolikhet autist. Men inte hört något mer vad som hänt honom eller var han bor. Hittar inte vilket nummer han hade heller...
Citera
2024-07-13, 08:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Undrar om gäddas 442 sambo är en importdam då jag inte hittar henne på Sveriges befolkning 2000. Om så är fallet då förstår man varför hon skrev på dumpen då hon säkert såg sin guldgruva försvinna.
Han skriver ju Österrike. Hon är också ful som stryk och ser ut som en östtysk kulstötarska. Att bli bunden och piskad av henne var nog hans fantasi. Förutom fantasier om kollegor och vänners döttrar. Alla kk's han haft är nog också inget annat än fantasier.

Tjatet om badtunna påminner om Bengt #156. Utseendet är också liknande.
Senast redigerad av Shiivaa 2024-07-13 kl. 08:43.
Citera
2024-07-13, 08:41
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Äktenskapet är sannolikt sedan år tillbaka och hon vill väl behålla den materiella standarden. Inte helt lätt att som 42-åring att börja om och hitta ny...

Lol det där stämmer dock verkligen inte, och särskilt inte som kvinna.

Jag tror snarare att hon inte hade fått ta del av chattloggarna när hon kontaktade Dumpen.
Citera
2024-07-13, 08:44
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Lol det där stämmer dock verkligen inte, och särskilt inte som kvinna.

Jag tror snarare att hon inte hade fått ta del av chattloggarna när hon kontaktade Dumpen.
Jo, att hitta en ny delägare till ett företag som omsätter över 100 miljoner årligen är inte lätt när man är 42, bryter på tyska och inte är vrålsnygg. Jag tror hon stannar men hoppas jag har fel.

Citera
2024-07-13, 08:46
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Jo, att hitta en ny delägare till ett företag som omsätter över 100 miljoner årligen är inte lätt när man är 42, bryter på tyska och inte är vrålsnygg. Jag tror hon stannar men hoppas jag har fel.

Okej om hon ska vara så kräsen, så visst. Hon lär stanna ja.
Citera
2024-07-13, 08:52
Medlem
Citat:
Ja, han skriver Österrike i chatten.

Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Han skriver ju Österrike. Hon är också ful som stryk och ser ut som en östtysk kulstötarska. Att bli bunden och piskad av henne var nog hans fantasi. Förutom fantasier om kollegor och vänners döttrar. Alla kk's han haft är nog också inget annat än fantasier.

Tjatet om badtunna påminner om Bengt #156. Utseendet är också liknande.
Orkar inte läsa chatten av gäddorna längre så därför missar jag mycket. Det är alltid samma enformiga tugg och sen plötsligt kommer det en äcklig runkvideo.
Citera
2024-07-13, 08:55
Medlem
Kan för mitt liv inte förstå hur en som #435 professor potatis kan ha kvar sin facebook sida med peddoanklagelserna KVAR!? Inkl. kukbild. Ännu sjukare att han tog bort den och la upp den igen. Om än utan kommentarsmöjlighet.
Citera
2024-07-13, 09:01
Medlem
Det var en läskig runkvideo. Brukar inte vara så känslig men det där äcklade mig extremt. Att han pratar med köttficklampan var väldigt konstigt dock. #442
Citera
2024-07-13, 09:04
Avslutad
Citat:
Orkar inte läsa chatten av gäddorna längre så därför missar jag mycket. Det är alltid samma enformiga tugg och sen plötsligt kommer det en äcklig runkvideo.
I den långa chatten blir han kär i 14 åringen Olivia och planerar en framtid med henne. Skickar efter sexiga underkläder till henne. Hon är 1,69 lång. Han 1,71 (troligen kortare i verkligheten). Inom ett år har hon vuxit om honom. Han tror henne när hon skriver att han är snygg. Han tror att hon vill ha avancerad sex med honom, inkl analsex, handbojor och piska.
Citera
2024-07-13, 09:08
Moderator
Citat:
Extremt lång chat, orkade inte heller hela. Han verkar "kär" i henne.

Ovanligt med en gädda som faktiskt får upp den, han hade kunnat fullborda ett brott.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in