Citat:
Ursprungligen postat av
aklagarmyndigheten
Ser ingen annan logik än att han är lurad. De har sagt att alla är med på detta och att det bara är att gå rakt igenom både i mexico och i london. Säkerligen någon som lurat afghanen och hans kumpaner på fickpengar... typisk neger grej. De ordnar fram allt och de betalar en avgift. Behöver inte handla om mkt pengar. Att han får sitta 25 år för kanske ett par tusen dollar är ingen som bryr sig om.
Nu var detta i Mexico, men alla negrer i Afrika är blåsare, lögnare och tjuvar och kan jobba på sina offer i åratal för att bygga upp förtroende... låt oss säga att de jobbar på 100 kontakter och lyckas blåsa dem på 5000$ var i sliutänden så är det stålar det med. Negrer är elaka, demoraliserade och onda i själen. Deras scams brukar oftast dock handla om guld, ädelstenar, mineraler, olja osv. Inte narkotika, men tro mig negrerna är snart där också och rotar runt och blåser naiva kriminella.
Detta är min tes.
Man lura han att de har insider. Han skulle få 6000dollar. Man gav han en veckas ”lyxsemester” sen skulle han ta med sig en väska hem. Det är otroligt många kriminella som lurar folk genom att de utfört våldsbrott eller andra handlingar och sedan får de aldrig betalt eller så vet den kriminelle att de åker fast efter våldsbrottet tex så de slipper betala.
Det jag inte förstår är hur det kan finnas så många hjärndöda människor i Sverige som utför detta. Hur kunde den här afghanen tro detta skulle gå bra? Och för 6000 dollar???