2024-06-29, 22:15
Medlem
Månsans avatar
Jag kom på 1870:e plats av 1845 tävlande i etapptävlingen.

Känns inget vidare faktiskt. 25 placeringar efter den som kom sist måste vara något slags rekord.
Citera
2024-06-30, 10:29
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag kom på 1870:e plats av 1845 tävlande i etapptävlingen.

Känns inget vidare faktiskt. 25 placeringar efter den som kom sist måste vara något slags rekord.

Det var lite hårt. Stabiliserat nu i alla fall, till plats 1870 av 1873. Då finns bara en väg, och den är uppåt.
21:a plats för mitt lag var ju bra...tror jag behåller det intakt för dagens etapp, borde vara ungefär samma cyklister som är intresserade av etappvinst.
Citera
2024-06-30, 10:49
Medlem
rainbowias avatar
TdF-laget

Pogge - Motivering överflödig.
Jorgensen - Seriös och noggrann. Med Vinge vingklippt så kan detta bli en succé.
Rodde - En slutlig pallplats i sikte. Tredje veckans dominant?
Onley - Ung kille. Lovande och visade i Schweiz hungern efter att "inte bara glida med".
De Lie - Segermaskin, bör vara topp-3 i mången spurt. Jasper tyvärr för dyr.
Derek G - Förra årets giroöverraskning verkar ha hittat formen igen. På Gee verkligen, Gee och Fåå är hans motto.
De Plus - Underskattad, på pluskontot är Ineosdräkten (lagpoäng) dessutom så lär han inte ge upp en topp-15 GC.
Williams - Trodde han skulle vara bättre igår fast han får fler chanser med främst etappoäng. Väl?
Vlasov - Billig sett till kapacitet. Tippar att Rogge fallerar förr el senare så efter det så behöver inte ryssen serva honom längre. Stabil tempoåkare.
Citera
2024-07-01, 17:20
Medlem
rainbowias avatar
Beni Girmay vald av endast 1,9%, ingen i vår liga har honom.
Ser även att Mads Pedersen är vald av minst hälften i ligan, ska han inte hoppa av halvvägs för att ladda för OS?
Citera
2024-07-06, 11:58
Medlem
Månsans avatar
Mads Pedersen bryter. Skadorna från vurpan på upploppet etapp 5 ger inte med sig.

Tråkigt för 12 (av 21) tävlande i vår velogames-liga. 25% har Mads i laget av alla tävlande.

Skit också!
Citera
2024-07-06, 17:49
Medlem
rainbowias avatar
Otur för Mads och alla med honom.
De Lie favorit inför dagens etapp fast det går ju inte att klämma sig emellan Jasper och Girmay med 5cm att spela på om man inte är en klick majonnäs till den delikata black&white-sandwichen.
Citera
2024-07-07, 17:54
Medlem
Månsans avatar
Dra på trissor, en 4-kreditare slår till och vinner. Händer inte så ofta.
Citera
2024-07-08, 17:29
Medlem
rainbowias avatar
Ingen Vlasov imorgon.
Citera
2024-07-12, 11:22
Medlem
Roglič bryter så då var det roliga slut för den här gången nu lär det bli fritt fall
Citera
2024-07-13, 13:33
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Ingen Vlasov imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Roglič bryter så då var det roliga slut för den här gången nu lär det bli fritt fall
Tur att de kraschade, annars hade jag varit så jävla sur på värdelöse Sam Bennett.

Adolf Lefevere did nothing wrong.
Citera
2024-07-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Tur att de kraschade, annars hade jag varit så jävla sur på värdelöse Sam Bennett.

Adolf Lefevere did nothing wrong.

förstår inte riktigt det där med tur att någon kraschar ? hur tänkte du? att ta ut någon värdelös är väl en annan sak än att någon blir indragen i en vurpa men inte själv orsakar och med tveksamt markerad refug
Citera
2024-07-13, 20:07
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
förstår inte riktigt det där med tur att någon kraschar ? hur tänkte du? att ta ut någon värdelös är väl en annan sak än att någon blir indragen i en vurpa men inte själv orsakar och med tveksamt markerad refug
Tänkte enbart ur Velogames-perspektiv (hint: vi är i Velogames-tråden). Sopan Bennett har ändå förstört tävlingen för mig så det kan lika gärna bli ett totalt haveri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in