2024-07-12, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Tror inte det hjälper med ett hotbrev, gäddor måste trots allt bo nånstans.
Men infolappar i brevinkastet och på lyktstolpar låter som en bra idé.

Vilken bra ide´. Trycker du upp och delar ut infolappar?
Citera
2024-07-12, 09:00
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Jo!
Dessutom sa de i podden att Hank 2.0 skulle publiceras 12 juli. Dvs idag!!
Spänningen är ooooolidlig! 🥳
Hank är en märklig gädda.
Jag tyckte nånstans att drevet kanske gick lite långt då han i mina ögon först framstod som en kåt, gubbsjuk gädda med kortslutning deluxe under konfrontationen som nog lärt sig sin läxa och borde få en chans att vända blad.
Men han har ju visat sig vara helt loco.
Är det nått självskadebeteende han sysslar med?
Citera
2024-07-12, 09:05
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Japp och tittar man på de tre kvinnornas inflyttningsdatum så gissar jag att de är släkt. #187 har varit skriven där sen 2021. Han är registrerad som gift med den yngsta.

Förnamn 1: samma som von Anka som gillar pengar
Förnamn 2: samma som Gessle
Förnamn 3: samma som vetenskapsmannen Swedenborg
Efternamn: Han är odd och udda den här typen, byt ut O mot U i första ordet eller ta bort sista bokstaven i det andra så har du efternamnet

Född: 1980 + 3, årets fjärde månad, dag 20 + 9
Det där är en sjuk typ det där också. Duger inte den unga frun åt honom? Bra dock att han ännu är under lupp. #187
Citera
2024-07-12, 09:06
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Jo!
Dessutom sa de i podden att Hank 2.0 skulle publiceras 12 juli. Dvs idag!!
Spänningen är ooooolidlig! 🥳
Ja, verkligen! En ny Hank eller Hank revisited.
Citera
2024-07-12, 09:06
Avslutad
Citat:
Hank är en märklig gädda.
Jag tyckte nånstans att drevet kanske gick lite långt då han i mina ögon först framstod som en kåt, gubbsjuk gädda med kortslutning deluxe under konfrontationen som nog lärt sig sin läxa och borde få en chans att vända blad.
Men han har ju visat sig vara helt loco.
Är det nått självskadebeteende han sysslar med?

Har Dumpen tagit Hank #292 en gång till alltså?
Citera
2024-07-12, 09:09
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Har Dumpen tagit Hank #292 en gång till alltså?

Tror han tänker på intervjuen på telegram med Hank.
Citera
2024-07-12, 09:11
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ååånej, han härjar för fullt i Falun numera.
Hänger på skolgårdar, hänger efter småbarn från mcdonalds till nivån att föräldrar får stanna han på vägen och hålla honom där medans barnen går hem.
Han är bra störd Tweedy.
Säger allt om det sjuka Sverige som inte låser in ett sådant pack som Tweedy. Antar att ortens grabbar rycker in igen och han får flytta på nytt...för att syssla med samma sak på annan ort igen. Onumrerad gädda, sök på Tweedy (på) dumpen.se
Citera
2024-07-12, 09:16
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Säger allt om det sjuka Sverige som inte låser in ett sådant pack som Tweedy. Antar att ortens grabbar rycker in igen och han får flytta på nytt...för att syssla med samma sak på annan ort igen. Onumrerad gädda, sök på Tweedy (på) dumpen.se
Han är nog den mest punktmarkerade gäddan i hela landet.
Blev jobbigt för honom när han av gammal vana lallar runt körandes och alla vet att loosern inte har körkort.
Citera
2024-07-12, 09:23
Medlem
Citat:

Hur livnär sig Tweedy? Bidrag? Han kan ju knappast ha ett jobb
Citera
2024-07-12, 10:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
När jag försöker gå in på länken till gäddgalan så får jag felmeddelande men jag vill minnas att det finns en kategori årets chat eller likande.

Där skulle man kunna nominera MrSlice #187. Vilket tjackskadat jävla miffo! Han sitter och skriver evighetslånga meddelanden om att kissa ett barn i munnen, att hon ska ha hans penis som en napp, att hon ska onanera i analen osv. Han vill dessutom ge henne lugnande så att det ska gå extra enkelt att trycka ner penis i hennes hals.

Och just det, han skulle spruta ner henne i ansiktet nånstans utomhus och sen ta med henne in på Donken med kletigt ansikte.

Detta toppar han med bilder från ett hem som ser ut som en pundkvart. Och han har dessutom samma frisyr, hårfärg och klädstil som en kvinna 70+ från Grums som klätt sig lite fräckt inför kryssningen på Viking Cinderella.

Det finns många vidriga chattloggar men det som sticker ut med Slice är mängden och längden. Riktig jävla tjackfrenzy när han sitter och knappar in sina perversioner. Han berättar att han han sitter och marathonrunkar på U* Vide* och att han kan ta dit barnet vid tillfälle. Jag vet inte, men jag har svårt att tro att de vill ha högstadiebarn inne i sina runkbås.

Jag antar att den här personen är identifierad? Tragisk jävla ursäkt till människa som stannade i den mentala och känslomässiga utvecklingen 1996. Samma med klädstilen och livskurvan. Schleten gubbe som går på rave vill att barn ska dricka kiss ur hans snopp. Ungefär som i ett sugrör. Hur gammal är fanskapet?

Citat:
Det där är en sjuk typ det där också. Duger inte den unga frun åt honom? Bra dock att han ännu är under lupp. #187

Ett rikitigt jävla psykfall. Jag citerar mig själv. #187
Citera
2024-07-12, 10:32
Medlem
Citat:
Ett rikitigt jävla psykfall. Jag citerar mig själv. #187

#187 Hur kan fanskapet fortfarande vara gift med en ung tjej? Antingen så behandlar han henne helt annorlunda jämfört med hur barnet skulle hanteras, eller så har tjejen självskadebeteende 😞
Citera
2024-07-12, 10:37
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Haha ”bölade”, man up för fan. Oftast är det ju hunden som raggar ju.

Sjuk människa. Hade det varit min hund hade han inte levt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in