2024-07-10, 19:19
Medlem
Var finns hundknullaren ?
Citera
2024-07-10, 19:27
Medlem
Tortellis avatar
#246 Coach Janne ,bor i en 5 rumsbostad, men dom är 4 personer skrivna där. Det är något gruppboende för vuxna. Jag fick känslan att han bodde ensam där, men jag hade fel. Sorry för lite ot men jag kunde inte låta bli.
Citera
2024-07-10, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#246 Coach Janne ,bor i en 5 rumsbostad, men dom är 4 personer skrivna där. Det är något gruppboende för vuxna. Jag fick känslan att han bodde ensam där, men jag hade fel. Sorry för lite ot men jag kunde inte låta bli.

Är inte OT. Tack.
Citera
2024-07-10, 20:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Intresset för Dumpen lär öka dramatiskt. Att bli avslöjdad att både jaga barn och att göra verklighet av fantasier att våldta en hund, det kan innebära helt nya grupper vilka berörs och reagerar.

Insamlingsrekord kan det nog bli för Dumpen.

Den publiceringen blir spännande. En helt ny nivå. Tror ni den gäddan svettas nu? Vilken ångest.

En riktig vulkan. Redan nu är reaktionerna stora.
Bra om denna gädda visas upp för allmänheten. Vilken vidrig människa.
Ge sej på de allra svagaste.
Citera
2024-07-10, 20:41
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Tweedy är högaktuell på Facebook igen. Tydligen har han suttit på en skolgård idag

Är inte han död ? Han begick väl självmord?
Citera
2024-07-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnamsterdam
Var finns hundknullaren ?

Han har en kennel. Vill du ha rebus??
Citera
2024-07-10, 20:55
Avstängd
Storanglarens avatar
#431 står kvar vid sitt peddo till man, då hon flyttat med honom till en ny adress i samma stad som tidigare men några kvarter bort.
Citera
2024-07-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Nu har flyttlasset gått, iaf för frugan. Enbart en ”Dold Träff” finns kvar på Ratsit på den gamla adressen, ni kan nog gissa vem. Seghet med adressändring eller separation? Framtiden får utvisa.

#174 har köpt lägenhet i samma flerfamiljshus som jag bor i - riktigt obehagligt! Flyttar in i slutet på augusti. Tyvärr kan inte vår BRF göra något då han inte är dömd.

Rebus på adress: Förnamn på huvudperson i August Strindbergs roman ”Röda rummet” men med annan stavning + ”sons väg” och högsta numret på huset som finns i området. Ort: Förnamnet baklänges på Nazitysklands ledare under WWII.
Citera
2024-07-10, 21:03
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli

Han bor i en hyresrätt. Det är den gamla järnvägsstationen i byn han bor som gjorts om till bostäder. Hela fastigheten såldes hösten 2023 för 6,5 miljoner kronor.
Citera
2024-07-10, 21:03
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
Är inte han död ? Han begick väl självmord?
Ååånej, han härjar för fullt i Falun numera.
Hänger på skolgårdar, hänger efter småbarn från mcdonalds till nivån att föräldrar får stanna han på vägen och hålla honom där medans barnen går hem.
Han är bra störd Tweedy.
Citera
2024-07-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampan1994
#174 har köpt lägenhet i samma flerfamiljshus som jag bor i - riktigt obehagligt! Flyttar in i slutet på augusti. Tyvärr kan inte vår BRF göra något då han inte är dömd.

Rebus på adress: Förnamn på huvudperson i August Strindbergs roman ”Röda rummet” men med annan stavning + ”sons väg” och högsta numret på huset som finns i området. Ort: Förnamnet baklänges på Nazitysklands ledare under WWII.

Stort tack för info!
Citera
2024-07-10, 21:09
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampan1994

Ställ en fråga till styrelsen i BRF:en om de vill bli förknippade med att huset ska vara en fristad för pedofiler? Har de ens sett att han varit med på dumpen? Det finns ju många i den äldre generationen som inte hänger på internet och som har noll koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in