2024-07-11, 12:34
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Precis som du skriver, det är hennes val.
Varför har du mfl så svårt att acceptera en annan människas val? (speciellt när det gör varken från eller till för dig)

Jag har ju precis skrivit att det är hennes val?
Jag hade skrivit en längre text mer utförlig men valde att sammanfatta det så då det blev en wall of text. Att man har åsikter och tycker till om allt och alla hör nog i människans natur och detta är ju ett diskussionsforum. Att jag inte håller med i en persons alla val betyder inte att jag accepterar det och går vidare i livet. Punkt slut, nu behöver jag inte svara just dig nå mer kring detta.
Agree to disagree 😊🤝

Jag är mest intresserad att höra hur det blir i pappa-twisten, kanske dyker upp nån mer uppdatering iom podden eller annan info, nån som vet nått mer? 😊
2024-07-11, 12:44
Medlem
Citat:
Det har skrivits hundratals gånger i tråden ”om nu A är pappan ä”.
Det är ju samma sak.
Putte skriver ju inte om det är så utan ATT det är så.
2024-07-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Putte skriver ju inte om det är så utan ATT det är så.
Nej det står det inte det.
Men va syftar man på när man skriver ”om nu A är pappan”?
Senast redigerad av HungerCut 2024-07-11 kl. 13:05.
2024-07-11, 13:11
Medlem
Citat:
Nej det står det inte det.
Men va syftar man på när man skriver ”om nu A är pappan”?

Det är bara att läsa puttes historik, om någon uttalar sig så tvärsäkert, vad ska folk tro?

"Postat av DjPutte
Nu är ni tillbaka där igen!!!
Andreas är inte pappan så enkelt är det bara iom hon var och träffade någon där då hon inte kunde hjälpa till med flytten av Andreas till Stockholm, Frida blåste visslan då alla trodde hon var i Sverige men hon sade nej hon drog utomlands någonstans....

Så varför tror ni Andreas sade h*runge och div annat om barnet som vi ska hålla borta från forumet, Han visar inget intresse eller något för barnet heller det är bara ni här inne som snöat in er på det!

Varför tror ni Davide var till STHLM helt plötsligt inte åker han någonstans om han inte känner och träffat Nicci tidigare, Nicci vill inte att det ska komma fram hennes otrohet i början av förhållandet med Andreas och han inte är pappan till flickan varför tror ni hon tog ett italienskt namn på flickan!"
2024-07-11, 13:16
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Det är bara att läsa puttes historik, om någon uttalar sig så tvärsäkert, vad ska folk tro?

"Postat av DjPutte
Nu är ni tillbaka där igen!!!
Andreas är inte pappan så enkelt är det bara iom hon var och träffade någon där då hon inte kunde hjälpa till med flytten av Andreas till Stockholm, Frida blåste visslan då alla trodde hon var i Sverige men hon sade nej hon drog utomlands någonstans....

Så varför tror ni Andreas sade h*runge och div annat om barnet som vi ska hålla borta från forumet, Han visar inget intresse eller något för barnet heller det är bara ni här inne som snöat in er på det!

Varför tror ni Davide var till STHLM helt plötsligt inte åker han någonstans om han inte känner och träffat Nicci tidigare, Nicci vill inte att det ska komma fram hennes otrohet i början av förhållandet med Andreas och han inte är pappan till flickan varför tror ni hon tog ett italienskt namn på flickan!"
Kul bli citerad över ngt ni borde tagit i beaktning tidigt vilket ni aldrig gjort, Men det är en annan femma spekulera och sedan lyssna vart hon var då A flyttade upp...
2024-07-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kul bli citerad över ngt ni borde tagit i beaktning tidigt vilket ni aldrig gjort, Men det är en annan femma spekulera och sedan lyssna vart hon var då A flyttade upp...

Nu vet man ju inte om det är så även om det KAN vara så. Men jag förstår att hon aldrig kommer gå ut med detta och skämma ut sig, med tillhörande ursäkt till A.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-11 kl. 13:22.
2024-07-11, 13:21
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nu vet man ju inte om det är så även om det KAN vara så. Men jag förstår att hon aldrig kommer gå ut med detta och skämma ut sig, med tillhörande ursäkt till A.
Nej det är ingen någon som ens tror hon kommer göra ligger väl i te ens hennes natur erkänna det, Enklare skylla på annat och ta bort sanningen och demontera till en alternativ sanning om du fattar var jag menar!
2024-07-11, 13:32
Medlem
Citat:
Nej det är ingen någon som ens tror hon kommer göra ligger väl i te ens hennes natur erkänna det, Enklare skylla på annat och ta bort sanningen och demontera till en alternativ sanning om du fattar var jag menar!

Ja det är nog rätt uppenbart att han inte är pappan och att N vet om det. Kanske var därför D var här, för ett test.
Från att spy ut sitt hat offentligt mot A till att bli helt tyst om vilken dålig pappa han är och bara kort svara på frågor att A inte hört av sig.

Tyckte väl att N och J höll en ovanligt låg profil i poddasvnittet gentemot A. Nu handlar det enbart om anmälan, och N kan ju fortsätta svartmåla honom pga det, så framstår inte A som oskyldig.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-11 kl. 13:35.
2024-07-11, 13:53
Medlem
Citat:
Ja det är nog rätt uppenbart att han inte är pappan och att N vet om det. Kanske var därför D var här, för ett test.
Från att spy ut sitt hat offentligt mot A till att bli helt tyst om vilken dålig pappa han är och bara kort svara på frågor att A inte hört av sig.

Tyckte väl att N och J höll en ovanligt låg profil i poddasvnittet gentemot A. Nu handlar det enbart om anmälan, och N kan ju fortsätta svartmåla honom pga det, så framstår inte A som oskyldig.

Vem skulle vara pappan då?
2024-07-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Vem skulle vara pappan då?

D som det spekuleras om i tråden är Davide sanclimenti

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Q7nG94/nicci-hernestig-kopplas-ihop-med-love-island-stjarnan-davide-sanclimenti
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-07-11 kl. 14:20.
2024-07-11, 14:21
Medlem
Citat:
Kom i håg en sak som ingen vill RIKTIGT kännas vid och det var då A skulle flytta upp så var Nicci i väg på ett event utomlands som Frida sade det, Där av så är mycket väl att A inte är pappan nu som alla vill få det till i tråden om nu hon var längre gången än hon trodde vid ultraljudet....
Bara en lite notis i sammanhanget innan alla gör ett påhopp, Då tebax till sommaren och regnet då igen på altanen *L*
Kan så vara men så länge inte N själv går ut med det så är han pappan. Hon säger ju själv att han är det och pratar som att han är det
2024-07-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Kan så vara men så länge inte N själv går ut med det så är han pappan. Hon säger ju själv att han är det och pratar som att han är det
Millan75 & DjPutte har varit inne på samma teori ett ex antal ggr som nog ligger nära sanningen men skillnaden är när dessa 2 skriver så skriver DjPutte att det är så till 100 % medan Millan75 mfl skriver att det kan vara så till N bevisar motsatsen. Vilket jag aldrig tror att hon kommer göra för det är ett Nederlag för henne själv då hon går ut med att hon hatar otrohet .

Men då återstår ju en fråga varför vill A bestämt ha ett faderskapstest då N nekat & kallat han både det ena & andra när han velat det ..

Och varför i hela fridens dar går hon så hårt på att han ej är intresserad han bryr sej mm om han icke är pappan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in