2024-07-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag trodde det var konen som gillade hundar, orkar sällan läsa hela chattarna...

Blev lite otydligt när Sara hintade om en barn och hundknullargädda som skulle släppas samtidigt som den varselysande 441 publicerades.

Det framgår ingenstans att 441 är ute efter hundar. Endast barn som ska raggas och mötas upp enligt det jag hittat.

441 med sin cigg i käften kör klassiska gäddrepliken "hi hi hi" som inledande replik till barnet när han jagar. Vider.

Risken är att 441 kommer i skuggan när barn och hundknullaren publiceras. Den gäddan kan få det riktigt tufft om identiteten kommer fram.

Att ge sig på både barn och hundar är nog det jobbigaste att bli avslöjad med.
Citera
2024-07-10, 14:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Att ge sig på både barn och hundar är nog det jobbigaste att bli avslöjad med

Kul att tänka på den inom kort rikskända #442 som går runt i nervösa cirklar hemma just nu och inväntar domedagen Ångesten som bara andra gäddor kan förstå. Sitter säkert och F5:ar Dumpens hall of shame
Citera
2024-07-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det har sagts här på forumet att en gädda som skickar material där han förgriper sig på en hund kommer att publiceras. Infon ska komma från Sara N. Jag vet inte när och var den infon har lämnats men det kan ju inte vara Trafikkonen Pettson? Han har inte skrivit nåt om djur i sina chattloggar och har inte skickat några filmer/obscena bilder. Åtminstone är det inget som har publicerats. Det måste vara nån annan som åsyftas?

Sara har skrivit det i Dumpens grupp på Facebook.

https://www.facebook.com/share/p/nMNFAamHPhCw7aZS/?mibextid=K35XfP
Citera
2024-07-10, 14:58
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Kul att tänka på den inom kort rikskända #442 som går runt i nervösa cirklar hemma just nu och inväntar domedagen Ångesten som bara andra gäddor kan förstå. Sitter säkert och F5:ar Dumpens hall of shame
Hsn har fått chansen att lämna landet antar jag
Citera
2024-07-10, 15:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Hsn har fått chansen att lämna landet antar jag

Krockade och dog förhoppningsvis på väg till flygplatsen i så fall
Citera
2024-07-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows

Möjligt att Dumpen låter bli att publicera den gäddan? Kanske inte ens varit någon konfrontation?

Redan nu är reaktonerna rekordmånga och väldigt arga bara genom att Sara antytt att en gädda gett sig på en hund och jagar barn i sexuellt syfte.

Den gäddan bör köpa Impulskontrollens stora paket och sticka iväg från landet eller möjligen ta sitt liv för att slippa stormen.

Spännande att följa detta. Lite av forna tiders "sommarmord" vilka fick massor av sidor i dåtidens kvällstidningar.
Senast redigerad av Spritsson 2024-07-10 kl. 15:28.
Citera
2024-07-10, 15:35
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Citat:
Möjligt att Dumpen låter bli att publicera den gäddan? Kanske inte ens varit någon konfrontation?

Redan nu är reaktonerna rekordmånga och väldigt arga bara genom att Sara antytt att en gädda gett sig på en hund och jagar barn i sexuellt syfte.

Den gäddan bör köpa Impulskontrollens stora paket och sticka iväg från landet eller möjligen ta sitt liv för att slippa stormen.

Spännande att följa detta. Lite av forna tiders "sommarmord" vilka fick massor av sidor i dåtidens kvällstidningar.

"Efter genomgång av sociala medier hittas samma hund på ett konto som tillhör en av
hans anhöriga. Med svart nos, ögon som korinter och fluffig päls på hela kroppen blev hon det första fyrbenta sexualbrottsoffer vi identifierat."

Började nästan böla när jag läste det, nästan värre än att ge sig på barn. En liten stackars oskyldig hund. Han kan nog få det svårt att överleva om det publiceras och identiteten kommer fram. Bara den anhörige hundägaren borde ju förlora topplocket fullständigt och ge sig på aset, men fler kommer nog att vara efter honom...
Senast redigerad av Wotan 2024-07-10 kl. 15:37.
Citera
2024-07-10, 15:40
Medlem
Gällande den kommande hundknullaren så skriver Sara att han kommer få ett nummer.. Ja, alltså.. En siffra. 😅
Citera
2024-07-10, 15:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Tack! Jag har inte Facebook så jag vet inte vad som skrivs där.

Jag tolkar det som att det är en annan gädda än orangeklädde skäggmurveln. Kan det stämma?
Citera
2024-07-10, 15:52
Avslutad
Citat:

Citat från Dumpens grupp på Facebook om hundkullaren:

Citat:
FiskareC har haft lång kontakt med en man vars sexuella preferens är hundar och små barn.
Första PM rörande mannens identitet och spridning av övergreppsmaterial gick in till polisen kort efter de fick kontakt.
I samband med ytterligare information som skulle skickas in till polis under gårdagen gick vi igenom filmer som C fått skickade till sig.
I flera klipp ser man en man förgripa sig på en hund.
Efter genomgång av sociala medier hittas samma hund på ett konto som tillhör en av
hans anhöriga. Med svart nos, ögon som korinter och fluffig päls på hela kroppen blev hon det första fyrbenta sexualbrottsoffer vi identifierat.

Barn och hundknullare alltså ..

Vilka jvla dårar det finns.
Citera
2024-07-10, 16:03
Avstängd
Citat:

Nån gädda måste ju bli den första som mördas, och detta är en stark kandidat helt klart
Citera
2024-07-10, 16:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
"Efter genomgång av sociala medier hittas samma hund på ett konto som tillhör en av
hans anhöriga. Med svart nos, ögon som korinter och fluffig päls på hela kroppen blev hon det första fyrbenta sexualbrottsoffer vi identifierat."

Började nästan böla när jag läste det, nästan värre än att ge sig på barn. En liten stackars oskyldig hund. Han kan nog få det svårt att överleva om det publiceras och identiteten kommer fram. Bara den anhörige hundägaren borde ju förlora topplocket fullständigt och ge sig på aset, men fler kommer nog att vara efter honom...

Aaaah, men fy helvete!!! Jag har hund själv. De andra har väl pratat om djursex och skickat bilder/filmer från nätet men jag tror inte att det är nån innan som skickat material där de själva förgriper sig på djur?

Brukar det hintas om kommande gäddor eller är det när man vill piska upp en extra stämning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in