2024-07-10, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
På Threads kommer han ut som särskrivare.
Han påstår där att han är konstnär och fin snickare.

Han ska tydligen ha en utställning 27-28 juli i Hälla kolonistugeföreningens lokal i Västerås. Undrar hur det blir med den utställningen egentligen... den får han nog ställa in.

"Looking for a Nice woman ho also living in sweden like me to be a friend"

"Where do you liv sweethart"

Så ser hans engelska ut när han raggar på Facebook.

Citera
2024-07-10, 12:16
Medlem
StigEngstroms avatar
441:

Han pratar alltså om sig själv, gud vad matt man blir på såna här människor, det är väl sambon som ska komma med en reaktion och inte han med en åt henne Sååå duktig, knasig och finurlig så gubben.

När man ser att våra tomatplantor är så ynkliga i år då tar gubben en bordslampa hänger den upponer med en blomkruka som man gjort hål i för att den ska passa lampan, hmmm något att förlänga lampan ned från taket, axelrem från en väska skit bra idé tycker montören/uppfinnaren och sen en glödlampa som ger bra med värme mot plantorna! Sambon kommer att garva, ruska på huvudet och utstöna en suck om att : Nu har han haft en lysande idé gubben
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-07-10 kl. 12:22.
Citera
2024-07-10, 12:35
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Den face jag har hittat ser jag inte några länkar till dumpen eller kommentarer om.
Hinta gärna så jag hittar rätt om det finns fler

Söker man på sambons namn kommer hennes Facebook upp, där kommenterar han bla en tavla med en blomma hon gjort. Han har nog, eller har haft, separata konton för att ragga på andra med.
Citera
2024-07-10, 12:52
Avstängd
Är det bara jag som är smått sugen på att äga en äkta gädd-tavla signerad Vägkonen?
Citera
2024-07-10, 13:06
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
441:

Han pratar alltså om sig själv, gud vad matt man blir på såna här människor, det är väl sambon som ska komma med en reaktion och inte han med en åt henne Sååå duktig, knasig och finurlig så gubben.

När man ser att våra tomatplantor är så ynkliga i år då tar gubben en bordslampa hänger den upponer med en blomkruka som man gjort hål i för att den ska passa lampan, hmmm något att förlänga lampan ned från taket, axelrem från en väska skit bra idé tycker montören/uppfinnaren och sen en glödlampa som ger bra med värme mot plantorna! Sambon kommer att garva, ruska på huvudet och utstöna en suck om att : Nu har han haft en lysande idé gubben

Ser inte det som står på bordet till vänster om plantorna ut som en vägkon? Röd nedtill och gul upptill. Väldigt passande med tanke på hans dumpen-namn.
Citera
2024-07-10, 13:06
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Lite som gubben Pettson, fast istället för att ha en kattkompis så knullar han barn och hundar. Mysigt...

Det har sagts här på forumet att en gädda som skickar material där han förgriper sig på en hund kommer att publiceras. Infon ska komma från Sara N. Jag vet inte när och var den infon har lämnats men det kan ju inte vara Trafikkonen Pettson? Han har inte skrivit nåt om djur i sina chattloggar och har inte skickat några filmer/obscena bilder. Åtminstone är det inget som har publicerats. Det måste vara nån annan som åsyftas?
Citera
2024-07-10, 13:46
Medlem
Citat:
Söker man på sambons namn kommer hennes Facebook upp, där kommenterar han bla en tavla med en blomma hon gjort. Han har nog, eller har haft, separata konton för att ragga på andra med.

Det är det kontot jag hittat men ser inte några dumpenlänkar.
Däremot så har han lagt ett inlägg om att hans utställning är inställd.
Undras varför?
Jag menar nu är han ju känd inför väldigt många så hade kunnat bli välbesökt...
Citera
2024-07-10, 13:50
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Det är det kontot jag hittat men ser inte några dumpenlänkar.
Däremot så har han lagt ett inlägg om att hans utställning är inställd.
Undras varför?
Jag menar nu är han ju känd inför väldigt många så hade kunnat bli välbesökt...

Priserna brukar ju stiga när en konstnär dör, kanske samma när de varit med på Dumpen? Välbesökt, mycket röda pluppar och Tranås-Lasse kommer och recenserar utställningen.
Citera
2024-07-10, 13:51
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Det har sagts här på forumet att en gädda som skickar material där han förgriper sig på en hund kommer att publiceras. Infon ska komma från Sara N. Jag vet inte när och var den infon har lämnats men det kan ju inte vara Trafikkonen Pettson? Han har inte skrivit nåt om djur i sina chattloggar och har inte skickat några filmer/obscena bilder. Åtminstone är det inget som har publicerats. Det måste vara nån annan som åsyftas?

Jag trodde det var konen som gillade hundar, orkar sällan läsa hela chattarna...
Citera
2024-07-10, 14:10
Medlem
Citat:
Jag trodde det var konen som gillade hundar, orkar sällan läsa hela chattarna...

Blev lite otydligt när Sara hintade om en barn och hundknullargädda som skulle släppas samtidigt som den varselysande 441 publicerades.

Det framgår ingenstans att 441 är ute efter hundar. Endast barn som ska raggas och mötas upp enligt det jag hittat.

441 med sin cigg i käften kör klassiska gäddrepliken "hi hi hi" som inledande replik till barnet när han jagar. Vider.

Risken är att 441 kommer i skuggan när barn och hundknullaren publiceras. Den gäddan kan få det riktigt tufft om identiteten kommer fram.

Att ge sig på både barn och hundar är nog det jobbigaste att bli avslöjad med.
Citera
2024-07-10, 14:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Att ge sig på både barn och hundar är nog det jobbigaste att bli avslöjad med

Kul att tänka på den inom kort rikskända #442 som går runt i nervösa cirklar hemma just nu och inväntar domedagen Ångesten som bara andra gäddor kan förstå. Sitter säkert och F5:ar Dumpens hall of shame
Citera
2024-07-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC

Sara har skrivit det i Dumpens grupp på Facebook.

https://www.facebook.com/share/p/nMNFAamHPhCw7aZS/?mibextid=K35XfP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in