Citat:
Ursprungligen postat av
Klinke
Hahaha! "din kjære Klinke."
Hvorfor i hute skulle jeg ha noen interesse av å møte KØS? Så han er veldig imøtekommende på å nettopp møte folk som skriver her inne? Jeg tror ikke han får lov til å reise for å møte meg engang, dersom jeg hadde vært så blåst i huet at jeg hadde ønsket det. Får drapstiltalte lov til å forlate landet?
Har du noen nyanseringer du har lyst til å formidle til oss, det er vel litt for ensformig her inne, så litt andre perspektiv og nyanseringer kunne ha vært interessant å få.
Er KØS drapstiltalt? Den var ny for meg. Ikke lett å holde styr på differansen på siktelser og tiltaler når man er blåst i huet, kanskje?
Tror KØS er veldig interessert i møte folk som har ulike meninger som er uriktige. Inntil nå så er det ØH som har slengt ut alle mulige påstander til media, han virker så desperat på å undergrave sin egen rolle at han oppfører seg som en kattunge som blir kastet i vannet. Jeg kjenner godt til ham, og det er fader meg toppen av ironi at han oppfører seg sånn, har tatovert cop killer og har latet som om han er så forbanna tøff i alle år. Fy for en tarvelig mann.
Utover det så bryr jeg meg fint lite om KØS, så snakk den dritten du vil, men slutt med å snakke tull om dama hans, hun syns denne situasjonen er helt forferdelig, og tro meg, hun er ikke veldig fornøyd med hva KØS er involvert i. Utover det får du eller de som ønsker å tro på han desperadoen ØH gjøre det, så får vi se hva som er hva når rettssaken kommer.