2024-07-09, 21:14
Medlem
#441 rebus:

Förnamn: Manliga motsvarigheten till syster.
Efternamn: Motsatsen till syd + det som växer ut på sidan av alla träd i singularis.
Citera
2024-07-09, 21:21
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
#441 rebus:

Förnamn: Manliga motsvarigheten till syster.
Efternamn: Motsatsen till syd + det som växer ut på sidan av alla träd i singularis.
Tackar!

Roliga inlägg han har på nätet

Om man får en storbystade fröken som följare med en länk till nån jävla porr sida, då måste man trycka på "ta bort följare" 2 gånger??!! Tror dom inte att jag vill få bort dessa på första försöket??
Citera
2024-07-09, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Yes det stämmer. Otäck figur...hur kommer man ens på tanken på att gå över till djur liksom?
Det brukar ju sägas att porrskador blir värre, och det krävs grövre och grövre porr för att det skall fungera.
Och det låter ju rätt logiskt, det finns säkerligen sanning i den teorin. En del av de pedofila förövarna kan säkerligen förklaras på detta sätt. Inte alla...men det är en teori som jag tror stämmer.

Men hur det kan gå så långt att man fastnar för och går över till djur förstår jag inte. Det är så otroligt onaturligt och bissart att jag tänker att det nästan måste vara någon form av fysisk hjärnskada?

Edit: Någon som vet hur det gått för zoofilen 344 vi diskuterar här? Har käringen stuckit eller accepterade hon att hennes pojkvän runkar till hundar?

Han flyttade först hem till mammsen och pappsen, sen till egen lägenhet. Åkte med andra ut ur det gemensamma boendet. Jobbet blev han av med. Står fortfarande som gift men det är nog mest på pappret.
Citera
2024-07-09, 21:41
Medlem
#431 Sömnig gubbsjuk gädda. 14-åringen vill desperat ligga med honom och de bokar träff omgående. Han skickar bild där han ser för jävlig ut och skriver att han ser rätt bra ut (ifall hon inte skulle förstå det själv antar jag).

Många av gubbgäddorna lider av nån galen omvänd Dysmorfofobi, där de tror att de är snygga Sjukt fenomen.

Undrar för övrigt vad sambon tycker om att han planerade att ta barnet till den minimala nyinköpta kolonilottsstugan (får det ens plats en säng inuti den? ) och sexa loss där inne?
Senast redigerad av Florman 2024-07-09 kl. 22:24.
Citera
2024-07-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Har du lyssnat på telefonsamtalet? Han tar inget som helst ansvar för vad han har skrivit till vad han trodde var en fjortonårig tjej. Han tipsar henne som att smörja upp stjärten med matolja när hon är "nyskiten" och han ska guida henne till en skön orgasm. Fy fan. Även en vuxen person hade mått dåligt av att få det där i luren. Det pratas inte om nåt sånt öht, det är istället 37 minuter där Hank (#292) sitter och pratar om vilken schysst, duktig och ärlig man han är. Bisarrt.

Som jag skrev så tycker jag att gäddorna som sladdrar till nån de inte har nån som helst aning om vem det är får skylla sig själva. Att de har noll konsekvenstänk vet vi ju redan, men nog borde de kunna tänka några varv till? Särskilt när det som i Hanks fall inte handlar om nån som är efterbliven och på så vis blir lurad att prata. Men ja, visst finns det gränser för pöbelrättvisa och lynchmobbar. Dock så har gäddorna satt sig i situationen själva. Det är de som har snuskat sig med vad de tror är unga tonåringar (eller föräldrar som vill låna ut sina småbarn) och de får stå sitt kast. Givetvis ska anhöriga inte förföljas och attackeras. Det är förkastligt. När gäddor inte visar nån som helst ånger så har dock åtminstone jag personligen mycket svårt att känna med dem, men där är vi alla olika antar jag.

Jag tycker minst lika illa om Hank som du gör skulle jag gissa. Försvarar verkligen inte honom o har förstått att hans intervju visade på ett narcissistiskt svin. Hundra procent. Men som jag skrev innan någonstans "they are beating a dead horse"- han ligger redan. Detta gynnar ingen. Som du säger, tänker man på hans anhöriga (vars fru ska bara vara glad att hon slipper honom för övrigt) - men det här gynnar inte dem. Deras helvete börjar om. Vad jag förstår så var väl Hank ganska tydlig med att de hade drabbats av hans beteende... ett förmildrande drag.. Tycker som du att det han gjort är förkastligt men får inte ut ngt av att fortsätta sparka på honom.
Citera
2024-07-09, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har lyssnar lite på Grävs intervju med Hank och han är verkligen en bruten man hörde man på rösten. Han hade visst ringt Preventell som erbjudit honom hjälp för 1-500 000 kronor, vilket han såklart tyckte var för dyrt. Enligt den ordinära vården så är det dock inget fel på honom, men bra mår han ju inte.

Tydligen har folk även ringt honom för att erbjuda sig att mot betalning slå ned Sara 😱

Försörjer sig visst på A-kassa nu, har varit sjukskriven pga psykisk ohälsa lång tid efter konfrontationen.

Var håller gräv till? Alltså på vilken plattform kan man lyssna på detta?
Citera
2024-07-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Var håller gräv till? Alltså på vilken plattform kan man lyssna på detta?

Du laddar ned appen Telegram och letar reda på Gruppen som heter Gräv. "Kim grävande journalist i vassen" heter sedan undergruppen i Gräv där samtalet finns
Citera
2024-07-09, 22:59
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Jag har varit naiv, för att parafrasera en gammal Statsminister...Men vem fan skulle å andra sidan ens kunna föreställa sig, att de finns dem där ute som vill knulla en Jack Russel.
En ättrig liten Jack Russel med fast plommonformad stjärt går alltid hem hos zoofilerna. Pedofilvarianten vi stöter på här sägs dock föredra valpar.
Citera
2024-07-09, 23:01
Avslutad
Citat:
Yes det stämmer. Otäck figur...hur kommer man ens på tanken på att gå över till djur liksom?
Det brukar ju sägas att porrskador blir värre, och det krävs grövre och grövre porr för att det skall fungera.
Och det låter ju rätt logiskt, det finns säkerligen sanning i den teorin. En del av de pedofila förövarna kan säkerligen förklaras på detta sätt. Inte alla...men det är en teori som jag tror stämmer.

Men hur det kan gå så långt att man fastnar för och går över till djur förstår jag inte. Det är så otroligt onaturligt och bissart att jag tänker att det nästan måste vara någon form av fysisk hjärnskada?

Edit: Någon som vet hur det gått för zoofilen 344 vi diskuterar här? Har käringen stuckit eller accepterade hon att hennes pojkvän runkar till hundar?

Vad är en fysisk hjärnskada?
Citera
2024-07-09, 23:06
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Vad är en fysisk hjärnskada?

Att hjärnan helt enkelt inte fungerar normalt pga fysiska fel. Dvs det är inte bara psykologiska bakgrunder och beteende/inlärningsproblem bakom problemet. (dessa kan naturligtvis hänga ihop också)

Det var inte en speciellt seriös ställd fråga i sammanhanget, det spelar nog mindre roll. Poängen var bara helt enkelt att tända på djur är lite "extra" även i jämförelse med barn.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-07-09 kl. 23:09.
Citera
2024-07-09, 23:11
Avslutad
Citat:
Att hjärnan helt enkelt inte fungerar normalt pga fysiska fel. Dvs det är inte bara psykologiska bakgrunder och beteende/inlärningsproblem bakom problemet. (dessa kan naturligtvis hänga ihop också)

Det var inte en speciellt seriös ställd fråga i sammanhanget, det spelar nog mindre roll. Poängen var bara helt enkelt att tända på djur är lite "extra" även i jämförelse med barn.

Så när man tröttnat på att lira skinnbanjo till Mia Kahlifa vill man borra ungar, när man ledsnat på det borrar man djur? Är det så din porr-trappa ser ut?
Citera
2024-07-09, 23:13
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Så när man tröttnat på att lira skinnbanjo till Mia Kahlifa vill man borra ungar, när man ledsnat på det borrar man djur? Är det så din porr-trappa ser ut?

Nej, Jag skriver ju att jag inte förstår hur man kan komma över till djur överhuvudtaget. Att det måste till något alldeles speciellt extra för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in