2024-07-08, 09:49
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Utan att lägga mig i TS, men uttrycket du letar efter är "are you for real", inte "is not real", om jag förstått dig rätt...

Mja båda uttrycken finns beroende på kontext, inget av uttrycken i kontexten ger vid handen imaginär varelse utan påpekar en persons egenskaper inte är bra!
Citera
2024-07-08, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateShipII
Finns det något sätt att begripa vad trådstarten handlar om, utan att titta på en youtube-video?

En kvinna, Tiffany Gomas freakar ur helt på ett flyg och är helt förskräckt. Hon ska definitivt inte med efter att ha sett något längre bak i planet. En person som ”are not real” … inte ”are not FOR real”. Hon stormar sedan ut ur flygplanet och tas om hand om av myndigheterna.

Sedan så blir det tyst från kvinnan. Tills hon en dag poppar upp igen genom en video, och förklarar sitt beteende som omoget osv. Men det är inte samma kvinna.
Man har kört AI scan på henne och fått match. Denna video laddades dessutom upp från en plats nära Vita Huset.

Så tråden handlar om huruvida hon såg något bak i planet som tystats ned. Genom att tysta henne.

Och då är ju frågan vad hon eventuellt såg.

Personligen tror jag att hon såg en utomjordisk shapeshifter.
Citera
2024-07-08, 13:30
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attentatsmannen
En kvinna, Tiffany Gomas freakar ur helt på ett flyg och är helt förskräckt. Hon ska definitivt inte med efter att ha sett något längre bak i planet. En person som ”are not real” … inte ”are not FOR real”. Hon stormar sedan ut ur flygplanet och tas om hand om av myndigheterna.

Sedan så blir det tyst från kvinnan. Tills hon en dag poppar upp igen genom en video, och förklarar sitt beteende som omoget osv. Men det är inte samma kvinna.
Man har kört AI scan på henne och fått match. Denna video laddades dessutom upp från en plats nära Vita Huset.

Så tråden handlar om huruvida hon såg något bak i planet som tystats ned. Genom att tysta henne.

Och då är ju frågan vad hon eventuellt såg.

Personligen tror jag att hon såg en utomjordisk shapeshifter.

Och utan källor på AI och vita huset är det bara rykten.

Personligen tror jag hon såg spagettimonstret så att vi ska konvertera till pastafari religionen.

Eller nä det tror jag inte utan det är precis som hon säger ett år efter händelsen.
Citera
2024-07-08, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Och utan källor på AI och vita huset är det bara rykten.

Personligen tror jag hon såg spagettimonstret så att vi ska konvertera till pastafari religionen.

Eller nä det tror jag inte utan det är precis som hon säger ett år efter händelsen.

Jepp, världen är helt utan korruption (gud förbjude i västliga världen). Och i VARJE fall helt konspirationslöst.
Citera
2024-07-08, 14:15
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attentatsmannen
Jepp, världen är helt utan korruption (gud förbjude i västliga världen). Och i VARJE fall helt konspirationslöst.

Då visar du bara på ren dumhet och avsaknad av underlag då ditt svar är utan källor till trådstatens ämne, och när man inte tycker som du då påstår du att man anser att det inte finns korruption och konspirationer.

Väx upp snorvalp!

Både korruption och Konspirationer finns tillräckligt av utan obildade Youtube granskare hittar på obegåvat trams!
Citera
2024-07-09, 08:25
Medlem
UndeadNinjas avatar
Här är vidare händelse efter att hon lämnat planet. Här menar hon alltså på att hon inte tror att planet kommer nå fram till destinationen.

Citat:
She later refused to leave the boarding area, assaulted a bystander in the terminal, swore at police, and again insisted that the flight would not make it to Florida, without elaborating on the threat.

Hennes förklaring efteråt var alltså "I didn't see anything", istället hade hon haft ett gräl med en person.

Lite märkligt är det allt men tyvärr är det nog helt omöjligt att få reda på vad som verkligen hänt om det nu ens har hänt något.
Citera
2024-07-09, 20:57
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Lite märkligt är det allt men tyvärr är det nog helt omöjligt att få reda på vad som verkligen hänt om det nu ens har hänt något.
En kvinna som var så flygrädd att hon fick en psykos, väldigt lätt att se för någon haft psykoser själv...
Citera
2024-07-10, 07:04
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
En kvinna som var så flygrädd att hon fick en psykos, väldigt lätt att se för någon haft psykoser själv...

Ja det låter rimligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in